Den store transfer-tråd
Ja, der er ikke mange åbenlyse muligheder. Lautaro Martinez og Timo Werner. Disse tænker jeg ikke er helt urealistiske, men hvor meget de forstærker os kontra hvad de koster er svært at sige. Timo er selvfølgelig et sats, synes han kan rigtig mange gode ting, men i Chelsea tiden har han haft svært ved at få den i mål. Hvis man kan hente ham relativt billigt vil jeg gerne give ham chancen.Ramos4 post=151728 skrev:
Hvem skulle vi realistisk kunne hente? Og lad være med at sige Dybala. Så kan vi lige så godt beholde Asensio.Cristiano7 post=151727 skrev: Dybala?
Der sker vist intet med ham? Måske venter han på en bestemt klub…?
Måske når det er officielt med Jovic, Mariano og Mayoral samt afklaring mht. Asensio - så handler Real ind?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Ser ud til han har kontrakt til 25. Jeg havde ham også med på min liste - valgte dog at tage ham fra for i år, grundet hans skade. Hvis han får et godt år denne sæson, så bliver han sikkert en eftertragtet spiller.Ramos4 post=151730 skrev: Chiesa? Har han nyligt forlænget eller hvordan?
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Brylle post=151725 skrev: Jeg begriber ikke at der er så stille i forhold til tilgange når vi samtidig kan læse at Jovic er tæt på Fiorentina, Mariano vil gerne videre, Mayoral har ingen interesse i at være backup og Asensio også potentielt kan forlade klubben. Tilmed er Bale væk og Isco er også smuttet.
Det lader til at Real Madrid fortsætter i samme stil som de seneste 10 år med ansvarlighed over frås.
Mit gæt er at Real Madrid først begynder at bruge mange penge når stadion står helt færdigt. Måske endda først 12 måneder senere.
Alaba y nada más
Man var da klar til at smide uendeligt meget sidste år for Mbappe.The European Super League post=151733 skrev:
Brylle post=151725 skrev: Jeg begriber ikke at der er så stille i forhold til tilgange når vi samtidig kan læse at Jovic er tæt på Fiorentina, Mariano vil gerne videre, Mayoral har ingen interesse i at være backup og Asensio også potentielt kan forlade klubben. Tilmed er Bale væk og Isco er også smuttet.
Det lader til at Real Madrid fortsætter i samme stil som de seneste 10 år med ansvarlighed over frås.
Mit gæt er at Real Madrid først begynder at bruge mange penge når stadion står helt færdigt. Måske endda først 12 måneder senere.
Det er kun ansvarligt så længe vi fortsætter med at vinde
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Brylle post=151734 skrev:
Man var da klar til at smide uendeligt meget sidste år for Mbappe.The European Super League post=151733 skrev:
Det er kun ansvarligt så længe vi fortsætter med at vinde
Det kan være jeg tager fejl. Jeg har en fornemmelse for at Mbappé var undtagelsen.
Alaba y nada más
Ingen transfer fee - vi sparer dog 20mil euro i lønninger. Med den 50% videresalgsklausul er det vel også fint nok. Hvis han gør det godt kan han blive solgt og så får vi penge. Fortsætter han med at være elendig, sparer vi lønnen, som vi alligevel skulle betale hvis ingen vil have ham.Lukita post=151737 skrev: Fabrizio Romano melder done deal mht. Jovic til Fiorentina, salg med 50 % videresalgsklausul, dvs. ingen leje. Vi får nok ikke super meget for ham med den videresalgsklausul, men jeg er bare glad for at vi slipper permanent af med ham, det er uden tvivl bedst for samtlige parter involveret.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
- Cristiano7
- Væk
- Platin bruger
-
Rigtigt godt for begge parter.Lukita post=151737 skrev: Fabrizio Romano melder done deal mht. Jovic til Fiorentina, salg med 50 % videresalgsklausul, dvs. ingen leje. Vi får nok ikke super meget for ham med den videresalgsklausul, men jeg er bare glad for at vi slipper permanent af med ham, det er uden tvivl bedst for samtlige parter involveret.
Det må gerne blive Marianos tur lige om lidt at finde ny klub.
Så er jeg spændt på hvad Real gør ift. backup for Benzema. Det bliver en rigtig lang sæson efter sommeren, at en fra Castilla vil ikke være en klog beslutning.