Den store transfer-tråd

11 måneder 1 dag siden #1309 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=151728 skrev:

Cristiano7 post=151727 skrev: Dybala?

Der sker vist intet med ham? Måske venter han på en bestemt klub…?

Måske når det er officielt med Jovic, Mariano og Mayoral samt afklaring mht. Asensio - så handler Real ind?

​Hvem skulle vi realistisk kunne hente? Og lad være med at sige Dybala. Så kan vi lige så godt beholde Asensio.

​Ja, der er ikke mange åbenlyse muligheder. Lautaro Martinez og Timo Werner. Disse tænker jeg ikke er helt urealistiske, men hvor meget de forstærker os kontra hvad de koster er svært at sige. Timo er selvfølgelig et sats, synes han kan rigtig mange gode ting, men i Chelsea tiden har han haft svært ved at få den i mål. Hvis man kan hente ham relativt billigt vil jeg gerne give ham chancen.  

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 1 dag siden #1310 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Chiesa? Har han nyligt forlænget eller hvordan?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

11 måneder 1 dag siden #1311 af Kiwes

Ramos4 post=151730 skrev: Chiesa? Har han nyligt forlænget eller hvordan?

​Ser ud til han har kontrakt til 25. Jeg havde ham også med på min liste - valgte dog at tage ham fra for i år, grundet hans skade. Hvis han får et godt år denne sæson, så bliver han sikkert en eftertragtet spiller.

11 måneder 16 timer siden #1312 af The European Super League

Brylle post=151725 skrev: ​Jeg begriber ikke at der er så stille i forhold til tilgange når vi samtidig kan læse at Jovic er tæt på Fiorentina, Mariano vil gerne videre, Mayoral har ingen interesse i at være backup og Asensio også potentielt kan forlade klubben. Tilmed er Bale væk og Isco er også smuttet.

Det lader til at Real Madrid fortsætter i samme stil som de seneste 10 år med ansvarlighed over frås.
Mit gæt er at Real Madrid først begynder at bruge mange penge når stadion står helt færdigt. Måske endda først 12 måneder senere.

Alaba y nada más

11 måneder 15 timer siden #1313 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=151733 skrev:

Brylle post=151725 skrev: ​Jeg begriber ikke at der er så stille i forhold til tilgange når vi samtidig kan læse at Jovic er tæt på Fiorentina, Mariano vil gerne videre, Mayoral har ingen interesse i at være backup og Asensio også potentielt kan forlade klubben. Tilmed er Bale væk og Isco er også smuttet.

Det lader til at Real Madrid fortsætter i samme stil som de seneste 10 år med ansvarlighed over frås.
Mit gæt er at Real Madrid først begynder at bruge mange penge når stadion står helt færdigt. Måske endda først 12 måneder senere.

​Man var da klar til at smide uendeligt meget sidste år for Mbappe. 

Det er kun ansvarligt så længe vi fortsætter med at vinde
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

11 måneder 5 timer siden #1314 af The European Super League

Brylle post=151734 skrev:

The European Super League post=151733 skrev:

​Man var da klar til at smide uendeligt meget sidste år for Mbappe. 

Det er kun ansvarligt så længe vi fortsætter med at vinde

Det kan være jeg tager fejl. Jeg har en fornemmelse for at Mbappé var undtagelsen.

Alaba y nada más

10 måneder 4 uger siden #1315 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd
​Fabrizio Romano melder done deal mht. Jovic til Fiorentina, salg med 50 % videresalgsklausul, dvs. ingen leje. Vi får nok ikke super meget for ham med den videresalgsklausul, men jeg er bare glad for at vi slipper permanent af med ham, det er uden tvivl bedst for samtlige parter involveret.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

10 måneder 4 uger siden #1316 af Kiwes

Lukita post=151737 skrev: ​Fabrizio Romano melder done deal mht. Jovic til Fiorentina, salg med 50 % videresalgsklausul, dvs. ingen leje. Vi får nok ikke super meget for ham med den videresalgsklausul, men jeg er bare glad for at vi slipper permanent af med ham, det er uden tvivl bedst for samtlige parter involveret.

​Ingen transfer fee - vi sparer dog 20mil euro i lønninger. Med den 50% videresalgsklausul er det vel også fint nok. Hvis han gør det godt kan han blive solgt og så får vi penge. Fortsætter han med at være elendig, sparer vi lønnen, som vi alligevel skulle betale hvis ingen vil have ham.

10 måneder 4 uger siden #1317 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Fint. Det blev aldrig til noget som helst, og det kommer det heller ikke til. Det er penge sparet og Jovic kan måske få sin karriere på ret køl. 

10 måneder 4 uger siden #1318 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Lækker deal!

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

10 måneder 4 uger siden #1319 af Cristiano7

Lukita post=151737 skrev: ​Fabrizio Romano melder done deal mht. Jovic til Fiorentina, salg med 50 % videresalgsklausul, dvs. ingen leje. Vi får nok ikke super meget for ham med den videresalgsklausul, men jeg er bare glad for at vi slipper permanent af med ham, det er uden tvivl bedst for samtlige parter involveret.

​Rigtigt godt for begge parter.

Det må gerne blive Marianos tur lige om lidt at finde ny klub. 

Så er jeg spændt på hvad Real gør ift. backup for Benzema. Det bliver en rigtig lang sæson efter sommeren, at en fra Castilla vil ikke være en klog beslutning. 

10 måneder 4 uger siden #1320 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg ved godt at det er agurke-tid lige nu. Men, hvilken avis/journalist tror selv på at Ronaldo vil skifte til Barcelona?- Mest scorende real spiller, kæmpe kæmpe legende. Skulle han ødelægge alt dette ved at spille 1 år, måske 2 i Barcelona. Hold op hvor er det elendigt journalistik. 

Leveret af Kunena Forum
Annonce