Den store transferrygte-tråd

2 år 3 måneder siden #1789 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
slet

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 måneder siden #1790 af Nicklas
Besvaret af Nicklas på emne Den store transferrygte-tråd
De giver også op mod €100M for ham, og så er han vel heller ikke EU-borger.

2 år 3 måneder siden #1791 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Brylle post=153724 skrev:

Ramos4 post=153721 skrev:

Fondo_Sur post=153718 skrev: Og hvis det bliver endnu et mesterskab i denne omgang kommer man nok til at høre på, at Florentino ikke har genvundet Copa del Rey.

Vinicius bliver i øvrigt ikke skadet ;-) og hvis han gør i en periode kan Rodrygo da tage over. Det ER satset med Benzema, men det er det sats, man har valgt at tage! Ingen grund til begræde en katastrofe, der ikke er indtruffet.

Edit: som en anden bruger nævnte, så skal der kun spilles fodbold i to og en halv måned inden Real Madrids efterårssæson er slut. Og nu kan eventuelle januar-indkøb godt spille Champions League til foråret, hvis det bliver aktuelt. 

​Vi skal spille 9 kampe i oktober...

Vores indsats i Copa del Rey har været skandaløs i mange år. Men det er ikke så overraskende netop med den manglende bredde in mente. 

Hvem er det vi skal hente med få dage tilbage af vinduet, tænker du? Især også hvem der er realistiske. Jeg har svært ved at komme med gode bud. 

Jeg er enig med andre brugere i at Rodrygo på venstre er en rigtig god mulighied på venstrekanten hvis der sker noget med Vinicius og jeg tror ikke at vi kan få et stærkere alternativ derude. Så i min verden er det kun en virkelig god backup angriber (som vil have det fint med at være reserve) og så top kvalitet på højre kant så vi kan skubbe Valverde et skridt ned. Men jeg synes det er meget svært at komme med gode bud.

​Jamen vi skulle da have handlet for længst.

Det er også derfor det er så skræmmende, at Asensio kan smutte - fordi vi ikke kan nå at hente en erstatning.

Dårlig planlægning af klubben. 

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 3 måneder siden #1792 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Hamid8210 post=153733 skrev: Og Anthony fra Ajax meldes til United.

Sådan en type kunne have pyntet på højrekanten

​Det er præcis ham vi skulle have haft.

Men Perez er de senere år totalt passiv på transfer markedet... og når han så endelig køber noget, så bliver det en 30 år gammel offensiv spiller der synger på allersidste vers, og egentlig er klar til at gå på tidlig pension, til vild overpris (hazard).

2 år 3 måneder siden #1793 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=153737 skrev:

Fondo_Sur post=153718 skrev: Og hvis det bliver endnu et mesterskab i denne omgang kommer man nok til at høre på, at Florentino ikke har genvundet Copa del Rey.

Vinicius bliver i øvrigt ikke skadet ;-) og hvis han gør i en periode kan Rodrygo da tage over. Det ER satset med Benzema, men det er det sats, man har valgt at tage! Ingen grund til begræde en katastrofe, der ikke er indtruffet.

Edit: som en anden bruger nævnte, så skal der kun spilles fodbold i to og en halv måned inden Real Madrids efterårssæson er slut. Og nu kan eventuelle januar-indkøb godt spille Champions League til foråret, hvis det bliver aktuelt. 

Vores indsats i Copa del Rey har været skandaløs i mange år. Men det er ikke så overraskende netop med den manglende bredde in mente. 

Hvem er det vi skal hente med få dage tilbage af vinduet, tænker du? Især også hvem der er realistiske. Jeg har svært ved at komme med gode bud. 

Jeg er enig med andre brugere i at Rodrygo på venstre er en rigtig god mulighied på venstrekanten hvis der sker noget med Vinicius og jeg tror ikke at vi kan få et stærkere alternativ derude. Så i min verden er det kun en virkelig god backup angriber (som vil have det fint med at være reserve) og så top kvalitet på højre kant så vi kan skubbe Valverde et skridt ned. Men jeg synes det er meget svært at komme med gode bud.

Det er også derfor det er så skræmmende, at Asensio kan smutte - fordi vi ikke kan nå at hente en erstatning.

Klubben har været sat helt i stå i flere år på transfermarkedet, fordi Perez har været stålsat på kun at ville have mbappe, som så pisser os op og ned af ryggen... og det er jo bare ikke en holdbar fremgangsmetode overhovedet !

2 år 3 måneder siden #1794 af The European Super League

The European Super League post=153726 skrev: Jeg kan vitterligt ikke komme i tanke om en eneste god kamp fra Hazards side af de sidste to sæsoner. Hvis du mener at han er kvalitet som backup, kan du ikke henvise mig til en kamp som jeg kan gense for at få håbet tilbage?

Fondo_Sur post=153727 skrev: ESL

Haha

Hazard er skarpere end tidligere. Han spillede godt mod Almeria. Synes ikke at vi skal lægge for meget i det brændte straffe mod Celta. Det er ikke sikkert at får spilletid i hver kamp, og set i det lys er han en helt fint reserve. Eller vil købe en offensiv spiller mere til 50+ mio €, så Hazard umuligt kan se frem til spilletid? 

Ny sæson, nye dommedagsprofetier. 

Hej Fondu_Sur

Der er mange der har skrevet til dig siden vores samtale i går. Hvis der er mulighed for at vi kan isolere vores samtale, så ville det være fedt.

Jeg har ingen dommedagsprofetier. Var den virkelig til mig?

Jeg bad dig om at henvise mig til en kamp jeg kan gense, hvor man kunne se at Hazard er en kvalitet backup spiller. Skal jeg forstå det sådan at dit valg falder på Almeria kampen og at jeg kan gense den for at forstå hvor kvalitet Hazard er som backup spiller?

Jeg genser med glæde Almeria kampen hvis du mener at det er denne, der fremhæver bedst hvor kvalitet Hazard er som backup spiller.

Bellingham Camavinga Tchouameni

2 år 3 måneder siden #1795 af Fondo_Sur
Hej

Ehm ja, sæsonen er lige startet, og Hazard har jo arbejdet hårdt på at være så fit som muligt over sommeren. Synes at han gjorde det godt i sit indhop mod Almeria.

Det var lidt hårdt skrevet, at der er dommedagsprofetier, men der er sku altid et eller andet i vejen med holdet i følge brugerne herinde (og sikkert også i andre forums). Og det er vel fair nok. Men i sidste sæson endte det alligevel, mod disses forventninger, om det handler om Vinicius, Ancelotti, Carvajal, Kroos, Mendy eller Modric, at man stort set vandt det hele. Kroos har selv gjort mig mundlam med sin nuværende gode form.

Jeg kan forstå, at der er rekord mange kampe indtil d. 11 november, men mon ikke at spillerne klarer den indtil da - tænker jeg. Og hvis det udvikler sig dårligt kan man handle ind efterfølgende. Det er langt bedre at være proaktiv, men der er stor tiltro til de nuværende offensive spillere. Både kvalitetsmæssigt og fitnessmæssigt. Og det er der også positive sider ved.

2 år 3 måneder siden #1796 af The European Super League
​Jeg synes der er ret langt fra snakken om holdets generelle niveau (titler i sidste sæson) og Hazards rolle som indskifter/super sub/kvalitets reserve.

Jeg har ikke set noget godt fra Hazard endnu. Heller ikke dengang man satsede på ham. Det ville være være en kærkommen overraskelse hvis han pludselig er taget et skridt op. Jeg tror nu nok resten af holdet skal holde niveau. Her tænker jeg især på Courtois, Alaba, Modric, Vini og Benzema. De skal nok vinde os en masse kampe. Jeg føler mig ikke overbevist om Hazard endnu. Jeg er glad for at du har optimisme. Så bør jeg måske også have det. Det kan være at du har fulgt meget bedre med end mig.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, DeLaRed

2 år 3 måneder siden #1797 af Thomaskjensen
Dommedags profetier skal der også være plads til :)

At Rodrigo er tiltænkt en større rolle i år ser jeg meget frem mod, jeg tolker det som om spillet på højre kanten skal tilpasses efter hans styrker, præcis som Anco gjorde med Vini sidste år.

Under ZZ var det for mig tydeligt at Vini skulle være en backup/kopi af Hazard på kanten, og det passede ikke til Vini. Nu spillet som udgangspunkt er bygget op rundt de styrker Vini har, ja så er det et problem for Hazard, og derfor tror jeg ikke han kommer bidrage med noget specielt i år heller.

Så jeg håber og tror at Carlo fokusere rigtig meget tid under trækningerne og under sommeren til at få højre kanten til at fungere, og så er mine forventninger at Rodrigo score 10 flere mål end sidste år.

Bliver Benz langtidsskadet (kaster 10 kg salt over skulderen og hamre hovedet ned i bordet (knock on wood)), ja så har vi et potentielt problem.
Men at gå ud og smide €50-70m efter en backup som jeg ikke ser findes, ja det er jeg ikke en stor fan af. Så hellere give Hazard/Rodrigo chancen og gå ud og brænd €150m næste sommer, eller efter VM.

2 år 3 måneder siden #1798 af Fondo_Sur
ESL

Tror at jeg har set det, mange andre har. At han er blevet lidt lettere, lidt mere motiveret og er skadesfri i en længere periode. Han lavede jo også en rigtig flot aktion, der ledte til 2-0 målet i træningskampen mod Juventus. Men han ser desværre også lidt modløs ud pga. den meget begrænsede spilletid.
Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

2 år 3 måneder siden #1799 af Thomaskjensen

Fondo_Sur post=153744 skrev: ESL

Tror at jeg har set det, mange andre har. At han er blevet lidt lettere, lidt mere motiveret og er skadesfri i en længere periode. Han lavede jo også en rigtig flot aktion, der ledte til 2-0 målet i træningskampen mod Juventus. Men han ser desværre også lidt modløs ud pga. den meget begrænsede spilletid.

​Ja der har han noget til fælles med Asensio, at man går og laller den rundt i stedet for at give 110% når man er på banen. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 3 måneder siden #1800 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=153737 skrev:

​Den er jeg enig i. Men det er vel mere interessant hvad løsningen er nu

Leveret af Kunena Forum