Den store transferrygte-tråd

3 år 9 måneder siden #1837 af Real HWL
​@Dragam

Det er da klart han ikke har sat en mand i flere år hvis han har randt rundt med en metalplade i foden der har hæmmet ham, plus han har været lidt for tyk. Men jeg syntes du gør ham dårligere end han er. Jeg ved ikke hvilken rolle han får i år. Andet end han kommer til at sidde meget på bænken. Hans største problem lige nu hedder Vinicius. Jeg tror bare han kan bidrage med rigtig meget i den her sæson. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 9 måneder siden #1838 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=153904 skrev: ​@Dragam

Det er da klart han ikke har sat en mand i flere år hvis han har randt rundt med en metalplade i foden der har hæmmet ham, plus han har været lidt for tyk. Men jeg syntes du gør ham dårligere end han er. Jeg ved ikke hvilken rolle han får i år. Andet end han kommer til at sidde meget på bænken. Hans største problem lige nu hedder Vinicius. Jeg tror bare han kan bidrage med rigtig meget i den her sæson. 

​Jeg håber da at du får ret, så alle de lønkroner vi bruger på ham ikke er helt spildt :)

Jeg betvivler iøvrigt ikke at han tidligere var en rigtig god spiller (omend jeg altid har synes, at han har fået for lidt ud af det det, ift hvor meget han har været på bolden), men derimod at han skulle være en rigtig god spiller idag. Jeg synes ikke jeg har set noget der har overbevist mig bare en lille bitte smule de sidste 2 år, for at være ærlig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 år 9 måneder siden #1839 af El Siete

mohbar post=153899 skrev:

El Siete post=153898 skrev:

Zyconith post=153897 skrev: ​Eden Hazards enormt dyre skifte til Real Madrid er jo uden sammenligning det største flop i fodboldens historie. At det får så lidt opmærksomhed som det gør er utroligt. 

​Coutinho, Griezmann og Dembele til Barcelona? Dembele er ved at komme efter det, men ellers var de jo prismæssigt det samme, hvis ikke mere, og har, generelt set, været store flops. 

​Coutinho
106 kampe/6228 minutter
26 mål
14 assist 

Dembele
153 kampe/9011 minutter
33 mål
36 assist 

Griezman
102 Kampe/7666 minutter
35 Mål
17 assist 

Hazard
68 kampe/3383 minutter
6 mål
10 assist

Siger jo ikke Hazard ikke er et kæmpe flop, men uden sammenligning ligefrem :) ​

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 9 måneder siden #1840 af The European Super League
​Isoleret set var hverken Dembele, Coutinho eller Griezmann lige så stor en katastrofe som Eden Hazard.
Det store problem ved de handler var at Barcelona ikke er lige så god en forretning som Real Madrid og der var 3 (!!) af dem på meget kort tid.

Vi kan ligesom overleve at have et enkelt stort fejlkøb. De kunne naturligvis ikke klare at have tre.

Lad os få det bedste ud af Hazard mens vi stadig har ham. Det bliver formentlig 20 minutters spilletid i hver anden kamp.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 9 måneder siden #1841 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Kunne man forestille sig at Iker Bravo også vil få lidt minutter når Benzema skal hviles lidt?

Altså forudsat at han viser gode takter..

3 år 9 måneder siden #1842 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=153914 skrev: ​Kunne man forestille sig at Iker Bravo også vil få lidt minutter når Benzema skal hviles lidt?

Altså forudsat at han viser gode takter..

​Han faar naeppe flere minutter end Latasa fik sidste season. Ance har flere gange denne sommer vaeret ude og sige at han satser paa Eden som backup til Benzema, og har for nyligt ogsaa naevnt Rodrygo som mulighed paa den plads og saa er der jo ogsaa stadig Mariano (og om et par timer maaske ogsaa Asensio), saa tror ikke vi skal regne med at se meget til Bravo i denne season, Ancelotti har fortalt os hvad hans plan er, og den afviger han sjaeldent fra. 

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

3 år 9 måneder siden #1843 af Real HWL

Dragam post=153905 skrev:

​Jeg håber da at du får ret, så alle de lønkroner vi bruger på ham ikke er helt spildt :)

Jeg betvivler iøvrigt ikke at han tidligere var en rigtig god spiller (omend jeg altid har synes, at han har fået for lidt ud af det det, ift hvor meget han har været på bolden), men derimod at han skulle være en rigtig god spiller idag. Jeg synes ikke jeg har set noget der har overbevist mig bare en lille bitte smule de sidste 2 år, for at være ærlig.

Haha ja det håber jeg da også jeg får :D Jeg gider i hvertfald ikke blive ved med at forsvare ham i håbet om at vi bare får lidt af den samme Hazard igen. Men jeg er enig i at han er gået hen og blevet det største flop i Reals historie, jeg håber bare han kan redde lidt af æren her de sidste 2 år han har tilbage af sin kontrakt.

3 år 9 måneder siden #1844 af Zyconith

Real HWL post=153924 skrev:

Haha ja det håber jeg da også jeg får :D Jeg gider i hvertfald ikke blive ved med at forsvare ham i håbet om at vi bare får lidt af den samme Hazard igen. Men jeg er enig i at han er gået hen og blevet det største flop i Reals historie, jeg håber bare han kan redde lidt af æren her de sidste 2 år han har tilbage af sin kontrakt.

​​​​​​Man kan da kun håbe at han skifter snarest muligt og frigør lønkroner og sin plads en truppen til en spiller der rent faktisk kan bidrage til det sportslige.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 9 måneder siden #1845 af Real HWL

Zyconith post=153925 skrev:

Real HWL post=153924 skrev:

​​​​​​Man kan da kun håbe at han skifter snarest muligt og frigør lønkroner og sin plads en truppen til en spiller der rent faktisk kan bidrage til det sportslige.

Jeg tror godt du kan forberede dig på han bliver sin kontrakt ud ligesom et hav af andre spillere også har gjort/gør. Måske er det året hvor han kommer til at bidrage lidt til det sportslige, man kan jo kun håbe.

3 år 9 måneder siden #1846 af Zyconith
​Marcelo er skiftet til Olympiacos! Så kommer han til at spille Europa League denne sæson. 

Bilag:

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Fondo_Sur

3 år 9 måneder siden #1847 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd
​Okay ladies and gents, transfervinduet er lukket, men der venter et nyt transfervindue i januar, lige efter VM-slutrunden, og endnu mere væsentligt for Madridistas, så falder næste sommers transfervindue med åbningen af det nye Bernabeu. Med andre ord, så ved vi alle, at Papa Pérez gemmer på nogle store præsentationer når der åbnes op for det nye Bernabeu.

Her er mine bud på de næste Galacticos:

Jude Bellingham (Borussia Dortmund)
- Fremtidens midt på midten. En ønskespiller i 100 mio. kr.-klassen. Kæmpe talent og uden tvivl en signing der passer både i forhold til at hente unge spillere, og samtidig i forhold til at begejstre fansene.

Rafael Leão (AC Milan)
- Portugals nye superstjerne, blot 23 år gammel, har udviklet sig med raketfart de sidste par sæsoner, og kan vel sagtens betragtes som Milans vigtigste spiller. Har flere ligheder med Cristiano. Er skolet i Sporting CP, gør sig på venstrekanten og i angrebet, kan sparke med begge ben (om end han er bedst med højre), kan drible, er stærkt i hovedspillet, og så er han lynende hurtig. Har kontrakt med AC Milan til 2024. Kan sagtens blive en af slutrundens store oplevelser.

Kevin de Bruyne (Manchester City)
- Verdens pt. bedste midtbanespiller, efter Modric. Om end han er 31 år gammel og har kontrakt med City til 2025, så må han stadig ses som en mulig ønskesigning. Passer måske ikke ind i klubbens strategi, hvor det vil give mere mening at hente Bellingham, men vil ikke udelukke KDB.

Harry Kane (Tottenham)
- Topspiller og topangriber fra øverste hylde, som de fleste hold ville ønske sig, også trods sine 29 år. Tottenham arbejder benhårdt på en forlængelse af hans kontrakt, som på nuværende tidspunkt løber til 2024. Til næste sommer vil han altså blot have et år tilbage af sin kontrakt, og forlænger han ikke inden, så må han betragtes som et realistisk emne.

Heung-min Son (Tottenham)
- Har udviklet sig til en superstjerne og selv om han har rundet de 30 år, så er han stadig en topspiller, som præsterer på højeste niveau. Han kan det meste og vil være en forstærkning. Har kontrakt med Tottenham til 2025, så det vil ikke være nogen let handel.

Yeremi Pino (Villarreal)
- Fremtidens mand. Både for Spanien og hvor end han skifter hen. Fylder 20 til oktober. Gør sig primært på højrekanten, men kan også spille helt fremme. Har udviklet sig stærkt hos Villarreal, hvor han er en af deres vigtigste offensive brikker. Har en lang kontrakt med Villarreal, så de slipper ham ikke billigt.

Bernando Silva (Manchester City)
- Portugals store kreatør. Jagtes ligeledes af Barca. Har kontrakt med City frem til 2025. Vil formentlig være på markedet næste sommer til den rette pris, efter City ikke ønskede at sælge ham denne sommer.

Det er mine syv bedste bud. Derudover er der selvfølgelig også Endrick, som jeg tror Pérez vil forsøge at sikre sig, lige så snart det er muligt.

Jeg mener ikke at, at hverken Haaland eller Mbappe er realistiske næste sommer, derfor har jeg ikke nævnt de to.

Af nævneværdige bobler vil jeg smide Leverkusens og Tysklands næste store talent, Florian Wirtz, i puljen. Sammen med Rayan Cherki, som er kommet sig over sin skade. Hvis han kommer tilbage på sporet og bliver en vigtig spiller for Lyon, så må han betegnes som et emne. Det samme gælder Nicolo Zaniolo fra AS Roma.

Er I enige, eller hvem tror/håber I bliver Perez' næste store signing (s)?
PS. Ikke noget tuderi med at Pérez ikke kommet til at købe ind til vinter eller sommer. Det er efter en VM-slutrunde og åbningen af det "nye Bernabeu," så selvfølgelig hiver Pérez noget ud af ærmet.

Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Madrid1998, Thomaskjensen

3 år 9 måneder siden #1848 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

El_Juan post=154021 skrev: ​Okay ladies and gents, transfervinduet er lukket, men der venter et nyt transfervindue i januar, lige efter VM-slutrunden, og endnu mere væsentligt for Madridistas, så falder næste sommers transfervindue med åbningen af det nye Bernabeu. Med andre ord, så ved vi alle, at Papa Pérez gemmer på nogle store præsentationer når der åbnes op for det nye Bernabeu.

Her er mine bud på de næste Galacticos:

Jude Bellingham (Borussia Dortmund)
- Fremtidens midt på midten. En ønskespiller i 100 mio. kr.-klassen. Kæmpe talent og uden tvivl en signing der passer både i forhold til at hente unge spillere, og samtidig i forhold til at begejstre fansene.

Rafael Leão (AC Milan)
- Portugals nye superstjerne, blot 23 år gammel, har udviklet sig med raketfart de sidste par sæsoner, og kan vel sagtens betragtes som Milans vigtigste spiller. Har flere ligheder med Cristiano. Er skolet i Sporting CP, gør sig på venstrekanten og i angrebet, kan sparke med begge ben (om end han er bedst med højre), kan drible, er stærkt i hovedspillet, og så er han lynende hurtig. Har kontrakt med AC Milan til 2024. Kan sagtens blive en af slutrundens store oplevelser.

Kevin de Bruyne (Manchester City)
- Verdens pt. bedste midtbanespiller, efter Modric. Om end han er 31 år gammel og har kontrakt med City til 2025, så må han stadig ses som en mulig ønskesigning. Passer måske ikke ind i klubbens strategi, hvor det vil give mere mening at hente Bellingham, men vil ikke udelukke KDB.

Harry Kane (Tottenham)
- Topspiller og topangriber fra øverste hylde, som de fleste hold ville ønske sig, også trods sine 29 år. Tottenham arbejder benhårdt på en forlængelse af hans kontrakt, som på nuværende tidspunkt løber til 2024. Til næste sommer vil han altså blot have et år tilbage af sin kontrakt, og forlænger han ikke inden, så må han betragtes som et realistisk emne.

Heung-min Son (Tottenham)
- Har udviklet sig til en superstjerne og selv om han har rundet de 30 år, så er han stadig en topspiller, som præsterer på højeste niveau. Han kan det meste og vil være en forstærkning. Har kontrakt med Tottenham til 2025, så det vil ikke være nogen let handel.

Yeremi Pino (Villarreal)
- Fremtidens mand. Både for Spanien og hvor end han skifter hen. Fylder 20 til oktober. Gør sig primært på højrekanten, men kan også spille helt fremme. Har udviklet sig stærkt hos Villarreal, hvor han er en af deres vigtigste offensive brikker. Har en lang kontrakt med Villarreal, så de slipper ham ikke billigt.

Det er mine seks bedste bud. Derudover er der selvfølgelig også Endrick, som jeg tror Pérez vil forsøge at sikre sig, lige så snart det er muligt.

Jeg mener ikke at, at hverken Haaland eller Mbappe er realistiske næste sommer, derfor har jeg ikke nævnt de to.

Af nævneværdige bobler vil jeg smide Leverkusens og Tysklands næste store talent, Florian Wirtz, i puljen. Sammen med Rayan Cherki, som er kommet sig over sin skade. Hvis han kommer tilbage på sporet og bliver en vigtig spiller for Lyon, så må han betegnes som et emne. Det samme gælder Nicolo Zaniolo fra AS Roma.

Er I enige, eller hvem tror/håber I bliver Perez' næste store signing (s)?
PS. Ikke noget tuderi med at Pérez ikke kommet til at købe ind til vinter eller sommer. Det er efter en VM-slutrunde og åbningen af det "nye Bernabeu," så selvfølgelig hiver Pérez noget ud af ærmet.

​Er enig i Bellingham, virkelig en oenske spiller, men jeg frygter dog at hans hjemland lokker for meget...Men det ville vaere en rigtig god start.

Leao er bedst i venstre, giver ingen mening at hente ham (men det har vi jo set flere gange foer at der blir hentet spillere der saa skal omskoles) jeg tror ikke paa den. 

KDB lyder usansynlig, ogsaa fordi han virker til at vaere glad for at vaere i City, og det kommer kun paa tale hvis baade Toni og Luka forlader klubben naeste sommer, hvis en af dem blir er KDB helt umulig imo.

Kane ville nok ikke vaere saa overaskende, selvom jeg ikke mener det er den bedste signing man kan lave, dog synes jeg stadig den virker usansynlig hvis Benzema har endnu en fantom season iaar, Kane er for god til at ville spille 2. violin til Benzema, og Ance er tydeligvis ikke interesseret i at aendre system.

Son tvivler jeg ogsaa paa, mest pga kontrakten, hvis han havde udloeb i 24 saa kunne han vaere et typisk Perez handel (ogsaa med tanke paa markedfoerings vaerdien i en Asiatisk spiller).

Pino virker som en nem handel, isaer naar Asensio har takket af, saa den ser egentlig meget sansynlig ud, afhaengigt af hvordan han udvikler sig i denne season naturligvis. Personligt er jeg dog ikke sikker paa han noedvendigvis er en god signing for Real, han har for mange svagheder til min smag, isaer i det fysiske spil, saa ikke sikker paa han er svaret paa alle de problemer vi har i hoejre side, men han ville dog faa nemt ved spilletid med Rodrygo som hans eneste konkurren til kanten.

Jeg tror desvaerre ogsaa vi skal kigge mod VM og hvem der stjaeler overskrifter der, jeg er ikke stor fan af den taktik, men det er typsik Perez, imo var James et fejlkoeb af format, som nu spiller i Qatar, det siger alt om hvad hans reelle niveau egentlig var. Saa der ligges her ogsaa op til et muligt fejlkoeb eller to.

Mest af alt saa mener jeg Haaland skal vaere planen for 2025, det burde vaere hovedmaalet lige nu. Ydemere saa tror jeg ogsaa forventningerne til naeste sommer er for hoeje, jeg tror ikke det blir en rekord sommer bare fordi det nye Bernabeu staar klar, Perez virker til at have skiftet stil de seneste par aar, og her tror jeg egentlig at Bernabeu i sig selv er en stor nok praesetation set fra hans synspunkt...

Men spaendene blir det at foelge.

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum