Den store transferrygte-tråd

1 år 7 måneder siden #1801 af Lars1991
​Jeg er faktisk ret optimitisk ifht Hazard. Han lavede et fremragende indhop imod Almeria. Han var indblandet i flere gode ting og kombinationerne. Blandt andet det frispark vi scorer på - det var faktisk et rigtig flot opspil, hvor Hazard er stærkt indblandet, og Almeria-spillern føler sig nødsaget til at ligge Modric ned. 
Han er en kanon mellemrumsspiller med udsøgt teknik og blik for spillet. Han kan godt blive vigtig for os i den her sæson hvis der ingen nye kommer ind (især hvis Asensio også smutter).

Der er selvfølgelig også to store bekymringer. Kan han holdes sig skadesfri? Det jo et must at han skal det nu. Og det kan man godt have sine tvivl om. Det anden bekymring er mentalt - det tydeligt at han bare ikke har tur i den og mangler selvtillid. Det synes jeg man kunne se da han sparkede det straffespark og at han brænder det hjælper jo ikke ligefrem. 

Men min optimisme kommer af at jeg har håb om at han endelig kan holde sig skadesfri  - og hvis han kan det vil han også langsomt få selvtilliden tilbage, for kvalitet har han stadig masser af. Han bliver aldrig hvad vi købte ham til, men jeg kan sagtens se ham spille en (positiv) rolle på det her hold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #1802 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=153748 skrev: ​Jeg er faktisk ret optimitisk ifht Hazard. Han lavede et fremragende indhop imod Almeria. Han var indblandet i flere gode ting og kombinationerne. Blandt andet det frispark vi scorer på - det var faktisk et rigtig flot opspil, hvor Hazard er stærkt indblandet, og Almeria-spillern føler sig nødsaget til at ligge Modric ned. 
Han er en kanon mellemrumsspiller med udsøgt teknik og blik for spillet. Han kan godt blive vigtig for os i den her sæson hvis der ingen nye kommer ind (især hvis Asensio også smutter).

Der er selvfølgelig også to store bekymringer. Kan han holdes sig skadesfri? Det jo et must at han skal det nu. Og det kan man godt have sine tvivl om. Det anden bekymring er mentalt - det tydeligt at han bare ikke har tur i den og mangler selvtillid. Det synes jeg man kunne se da han sparkede det straffespark og at han brænder det hjælper jo ikke ligefrem. 

Men min optimisme kommer af at jeg har håb om at han endelig kan holde sig skadesfri  - og hvis han kan det vil han også langsomt få selvtilliden tilbage, for kvalitet har han stadig masser af. Han bliver aldrig hvad vi købte ham til, men jeg kan sagtens se ham spille en (positiv) rolle på det her hold.

Jeg siger ikke at du tager fejl ang frisparks situationen, men vi må ikke glemme at det er Modric’s træk forbi forsvarsspilleren der udløser frisparket, den kan vi ikke bare tage fra Modric og ligge over på Hazard fordi det passer os bedre. Det er MODRIC der vinder frisparket, ikke Hazard!​

Jeg synes generelt at der her på siden blir søgt meget ifht highlights fra Hazard, og det handler vel om hvilke forventninger man har til ham, synes bare ikke det er værd at fejre hver eneste tæmning han klarer uden at mistet bolden. Kan Hazard gøre sig brugbar for RM i år, det ved jeg ikke, men jeg er helt sikker på han aldrig bliver en af holdets bedste, og hvis det skulle ske så siger det mere om andre spilleres forfald/skader end om hans “høje” niveau..,.Men selvom jeg ikke er enig, så forstår jeg stadig godt desperationen bag at finde en eller anden form for forsvar overfor de +100mio der blev smidt i toilettet med den handel, det er sku surt!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1803 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Vi har eftersigende udset os den 22 årige Nice-angriber Amine Gouiri som fremtidens mand på angriber positionen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1804 af JesperThomsen
​Forstår ikke den snak om ikke-eu pladser. Hvis man mener at en ikke-eu spiller er bedre end den/dem man har i forvejen, så må den “dårlige” da vente til pas osv er fikset. Som om at klubben bare ikke vil forstærke start-11’eren eller bredden. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1805 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

JesperThomsen post=153859 skrev: ​Forstår ikke den snak om ikke-eu pladser. Hvis man mener at en ikke-eu spiller er bedre end den/dem man har i forvejen, så må den “dårlige” da vente til pas osv er fikset. Som om at klubben bare ikke vil forstærke start-11’eren eller bredden. 

​Mener du at klubben skal købe en ikke-EU spiller og så trække Rodrygos, Vinicius eller Militaos registration hos La Liga tilbage?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1806 af JesperThomsen

Ramos4 post=153860 skrev:

JesperThomsen post=153859 skrev: ​Forstår ikke den snak om ikke-eu pladser. Hvis man mener at en ikke-eu spiller er bedre end den/dem man har i forvejen, så må den “dårlige” da vente til pas osv er fikset. Som om at klubben bare ikke vil forstærke start-11’eren eller bredden. 

​Mener du at klubben skal købe en ikke-EU spiller og så trække Rodrygos, Vinicius eller Militaos registration hos La Liga tilbage?

​Nej, men omvendt synes jeg ikke det skal holde klubben tilbage for at forstærke sig hvis den mente at X var bedre end feks Rodrygo. 
Det er ikke aktuelt overhovedet skal det siges. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1807 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

JesperThomsen post=153861 skrev:

Ramos4 post=153860 skrev:

JesperThomsen post=153859 skrev: ​Forstår ikke den snak om ikke-eu pladser. Hvis man mener at en ikke-eu spiller er bedre end den/dem man har i forvejen, så må den “dårlige” da vente til pas osv er fikset. Som om at klubben bare ikke vil forstærke start-11’eren eller bredden. 

​Mener du at klubben skal købe en ikke-EU spiller og så trække Rodrygos, Vinicius eller Militaos registration hos La Liga tilbage?

​Nej, men omvendt synes jeg ikke det skal holde klubben tilbage for at forstærke sig hvis den mente at X var bedre end feks Rodrygo. 
Det er ikke aktuelt overhovedet skal det siges. 

​Hvad skal vi så gøre med Rodrygo? Jeg tænker at prisen på en spiller, som vi ikke kan registrere, nok skal styrtdykke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1808 af JesperThomsen

Brylle post=153862 skrev:

JesperThomsen post=153861 skrev:

Ramos4 post=153860 skrev:

JesperThomsen post=153859 skrev: ​Forstår ikke den snak om ikke-eu pladser. Hvis man mener at en ikke-eu spiller er bedre end den/dem man har i forvejen, så må den “dårlige” da vente til pas osv er fikset. Som om at klubben bare ikke vil forstærke start-11’eren eller bredden. 

​Mener du at klubben skal købe en ikke-EU spiller og så trække Rodrygos, Vinicius eller Militaos registration hos La Liga tilbage?

​Nej, men omvendt synes jeg ikke det skal holde klubben tilbage for at forstærke sig hvis den mente at X var bedre end feks Rodrygo. 
Det er ikke aktuelt overhovedet skal det siges. 

​Hvad skal vi så gøre med Rodrygo? Jeg tænker at prisen på en spiller, som vi ikke kan registrere, nok skal styrtdykke.

​Jeg siger jo netop det ikke er aktuelt.. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1809 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

JesperThomsen post=153863 skrev:

Brylle post=153862 skrev:

JesperThomsen post=153861 skrev:

Ramos4 post=153860 skrev:

JesperThomsen post=153859 skrev: ​Forstår ikke den snak om ikke-eu pladser. Hvis man mener at en ikke-eu spiller er bedre end den/dem man har i forvejen, så må den “dårlige” da vente til pas osv er fikset. Som om at klubben bare ikke vil forstærke start-11’eren eller bredden. 

​Mener du at klubben skal købe en ikke-EU spiller og så trække Rodrygos, Vinicius eller Militaos registration hos La Liga tilbage?

​Nej, men omvendt synes jeg ikke det skal holde klubben tilbage for at forstærke sig hvis den mente at X var bedre end feks Rodrygo. 
Det er ikke aktuelt overhovedet skal det siges. 

​Hvad skal vi så gøre med Rodrygo? Jeg tænker at prisen på en spiller, som vi ikke kan registrere, nok skal styrtdykke.

​Jeg siger jo netop det ikke er aktuelt.. 

​Men samtidig forstår du ikke snakken, siger du. Det er jo selvmodsigende. Så er det fair at man nævner det som argument eller ej?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1810 af Higuain99
Vildt at PSG kan få Ruiz for 23 EURm.. Ikke at jeg er den store fan af ham, men til den pris havde det satme givet mening. Dårlig købmandskab af Napoli

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1811 af doven
Besvaret af doven på emne Den store transferrygte-tråd

Higuain99 post=153865 skrev: Vildt at PSG kan få Ruiz for 23 EURm.. Ikke at jeg er den store fan af ham, men til den pris havde det satme givet mening. Dårlig købmandskab af Napoli

​Hans kontrakt udløber til næste sommer og de får sandsynligvis sendt Navas den anden vej.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1812 af NadaMás

Higuain99 post=153865 skrev: Vildt at PSG kan få Ruiz for 23 EURm.. Ikke at jeg er den store fan af ham, men til den pris havde det satme givet mening. Dårlig købmandskab af Napoli

​Havde ellers håbet at man kunne hente ham gratis næste år.
Nu ender han så i det sorte hul, og kommer aldrig ud igen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce