Den store transferrygte-tråd

1 år 8 måneder siden #1849 af Thomaskjensen
Det er en meget spændende liste du kommer med og vi kan da bare håbe :)

Hvis vi starter med at kigge på dem der måske forlader klubben, så har følgende kontraktudløb i 2023; Assensio, Benzema, Kroos, Ceballos, Modric, Nacho og Mariano.

Kigger vi lidt længere frem så har Vini, Hazard, Lucas, Odriozola og Lunin som løber ud i 2024.

Nacho, Benzema og Vini skal nok findes i klubben efter 2024, men jeg tror/håber ikke at de andre forlænger.

Så næste sommer er et godt tidspunkt at få ind lidt nye spillere, da 18 mand i truppen nok er for tyndt selv for Carlo :)
Om vi tilmed ikke vinder flere store titler i år, ja så kan alt jo ske.

Så vi skal handle en Højre back, en midtbanespiller, højre kant (måske) og en angriber. Højre kant er måske da jeg håber Rodrigo lager en Vini i år.

Bellingham, ja helt sikkert, med ham har vi med marginal den mest komplette midtbane, så køb køb.

Rafael Leão er jeg ikke vild med, den eneste grund til dette er at vi ikke længere skal købe spillere og så spille dem ud af position, men jeg bliver igen ikke overrasket om Perez laver samme nummer for 12 gang...

KdB, ham vil alle vel se i RM, men jeg ser det ikke ske. Får vi desuden Bellingham så behøver vi ikke flere midtbanespillere.

Kane derimod er en anden historie, trods han er 30 så kan jeg sagtens se ham være en blød landing for Mbappe eller en Haaland i 2024/25.

Heung-min Son, hans alder og position taler i min verden mod dette.

Yeremi Pino, han bliver dyr, men det gør mit alternativ også...

_______________________

Så til min liste.

1) Bellingham
2) Harry Kane
3) Federico Chiesa (i stedet for Pino)
4) Bernardo Silva
5) En HB, Reece James?
6) En VB, og med hjælp af FIFA kom jeg frem til Alphonso Davies

Alle 6 er nok totalt urealistisk, da ingen af dem bliver specielt billige, de kommer vel koste rundt €100m per spiller. Men jeg kan leve med 3-4 :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1850 af Fondo_Sur
Hvad med Canales til højre kanten? En af banens bedste spillere i går.

Ikke så besværlig at hente, er spansk og har leveret i La Liga. 

Og mon ikke at han ville være tilfreds med at være i rotation i Real Madrid, hvis det kommer så vidt. 
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1851 af Madrid1998
Af de nævnte hælder jeg mest til Bellingham og Cherki, hvis han kommer sig over sin skade og gør det godt. Så vidt jeg husker er han højrekant, og hans drøm har vist altid været Real Madrid (det giver plus point hos mig).

De andre synes jeg er unødvendige og for gamle. Jeg håber på at Rodrygo bider sig fast o startopstillingen som angriber efter Benzema, hvor vi så får en ny højrekant i eventuelt Cherki eller måske en Mbappe, who knows

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1852 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg undrer mig over at ingen har nævnt Saka. Har han endnu en god sæson i Arsenal og et godt VM - vil han klart stå øverst på min liste. Lige hvad vi mangler på højre kanten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1853 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=154025 skrev: Hvad med Canales til højre kanten? En af banens bedste spillere i går.

Ikke så besværlig at hente, er spansk og har leveret i La Liga. 

Og mon ikke at han ville være tilfreds med at være i rotation i Real Madrid, hvis det kommer så vidt. 

​Har du glemt at han havde et let bittert ophold i RM, hvor han skiftede tilbage til Betis, for at få fast spilletid igen?

Tror ikke der er nogen andre end fans med alzhiemers der vil synes det lyder som en god ide at prøve én gang til...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1854 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Thomaskjensen post=154024 skrev: Det er en meget spændende liste du kommer med og vi kan da bare håbe :)

Hvis vi starter med at kigge på dem der måske forlader klubben, så har følgende kontraktudløb i 2023; Assensio, Benzema, Kroos, Ceballos, Modric, Nacho og Mariano.

Kigger vi lidt længere frem så har Vini, Hazard, Lucas, Odriozola og Lunin som løber ud i 2024.

Nacho, Benzema og Vini skal nok findes i klubben efter 2024, men jeg tror/håber ikke at de andre forlænger.

Så næste sommer er et godt tidspunkt at få ind lidt nye spillere, da 18 mand i truppen nok er for tyndt selv for Carlo :)
Om vi tilmed ikke vinder flere store titler i år, ja så kan alt jo ske.

Så vi skal handle en Højre back, en midtbanespiller, højre kant (måske) og en angriber. Højre kant er måske da jeg håber Rodrigo lager en Vini i år.

Bellingham, ja helt sikkert, med ham har vi med marginal den mest komplette midtbane, så køb køb.

Rafael Leão er jeg ikke vild med, den eneste grund til dette er at vi ikke længere skal købe spillere og så spille dem ud af position, men jeg bliver igen ikke overrasket om Perez laver samme nummer for 12 gang...

KdB, ham vil alle vel se i RM, men jeg ser det ikke ske. Får vi desuden Bellingham så behøver vi ikke flere midtbanespillere.

Kane derimod er en anden historie, trods han er 30 så kan jeg sagtens se ham være en blød landing for Mbappe eller en Haaland i 2024/25.

Heung-min Son, hans alder og position taler i min verden mod dette.

Yeremi Pino, han bliver dyr, men det gør mit alternativ også...

_______________________

Så til min liste.

1) Bellingham
2) Harry Kane
3) Federico Chiesa (i stedet for Pino)
4) Bernardo Silva
5) En HB, Reece James?
6) En VB, og med hjælp af FIFA kom jeg frem til Alphonso Davies

Alle 6 er nok totalt urealistisk, da ingen af dem bliver specielt billige, de kommer vel koste rundt €100m per spiller. Men jeg kan leve med 3-4 :)

​Squ glad for at det ikke er fansne der bestemmer transfer politikken...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1855 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Bellingham er et mustkøb.
Kane synes jeg slet ikke vil skal gå efter...Imo er det en type spillere der kun kan begå sig et sted og det er PL.

Haaland rygtes at kunne erhverves i 2024 til en frikøbsklausul og det må og skal betyde at han er PROJEKTET vi for alt i verden ikke skal misse uanset prisskilt som forventes 200 mio

Endrick er også en must have så snart vi har muligheden.

Mbappe er no go. Gå aldrig tilbage til en fuser! Han vil være for giftig at have i truppen specielt med vores sydamerikanere og franskmænd, og sådan som Vinicius udvikler sig på venstrekanten som han skal EJE i fremtiden. Vinicius kan IMO være ballon Dor indenfor næste 2 år.

Mbappe har bevist at han ikke har mentaliteten til Real Madrid og han er ikke en vindertype. Han har ikke den ærgerrighed som eksempelvis Christiano og Haaland har.
Så byby med ham, hans mor og hans transkæreste. Held og lykke i QSG, enelleranden Qatar klub eller Barcelona.

Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1856 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=154030 skrev: ​Bellingham er et mustkøb.
Kane synes jeg slet ikke vil skal gå efter...Imo er det en type spillere der kun kan begå sig et sted og det er PL.

Haaland rygtes at kunne erhverves i 2024 til en frikøbsklausul og det må og skal betyde at han er PROJEKTET vi for alt i verden ikke skal misse uanset prisskilt som forventes 200 mio

Endrick er også en must have så snart vi har muligheden.

Mbappe er no go. Gå aldrig tilbage til en fuser! Han vil være for giftig at have i truppen specielt med vores sydamerikanere og sådan som Vinicius udvikler sig på venstrekanten som han skal EJE i fremtiden. Vinicius kan IMO være ballon Dor indenfor næste 2 år.

Mbappe har bevist at han ikke har mentaliteten til Real Madrid og han er ikke en vindertype. Han har ikke den ærgerrighed som eksempelvis Christiano og Haaland har.
Så byby med ham, hans mor og hans transkæreste. Held og lykke i QSG, enelleranden Qatar klub eller Barcelona.


Forstår ikke hvorfor folk mener Bellingham er et must - den centrale midtbane er der vi er suverænt stærkest besat.

Enig i resten.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1857 af Zamorano

Dragam post=154028 skrev: ​Har du glemt at han havde et let bittert ophold i RM, hvor han skiftede tilbage til Betis, for at få fast spilletid igen?

Tror ikke der er nogen andre end fans med alzhiemers der vil synes det lyder som en god ide at prøve én gang til...

​Apropos alzheimers, så kom han fra Racing og skiftede til Valencia.

Jeg kan huske at jeg træt af, at han ikke fik længere snor i sin tid. Men jeg ser ingen grund til at hente ham tilbage nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1858 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Zamorano post=154032 skrev:

Dragam post=154028 skrev: ​Har du glemt at han havde et let bittert ophold i RM, hvor han skiftede tilbage til Betis, for at få fast spilletid igen?

Tror ikke der er nogen andre end fans med alzhiemers der vil synes det lyder som en god ide at prøve én gang til...

​Apropos alzheimers, så kom han fra Racing og skiftede til Valencia.

Jeg kan huske at jeg træt af, at han ikke fik længere snor i sin tid. Men jeg ser ingen grund til at hente ham tilbage nu.

​Touche.

Men min pointe er at det er allerede prøvet, og det fungerede overhovedet ikke, så der er ikke nogen grund til at prøve igen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1859 af Fondo_Sur

Dragam post=154028 skrev:

Fondo_Sur post=154025 skrev: Hvad med Canales til højre kanten? En af banens bedste spillere i går.

Ikke så besværlig at hente, er spansk og har leveret i La Liga. 

Og mon ikke at han ville være tilfreds med at være i rotation i Real Madrid, hvis det kommer så vidt. 

​Har du glemt at han havde et let bittert ophold i RM, hvor han skiftede tilbage til Betis, for at få fast spilletid igen?

Tror ikke der er nogen andre end fans med alzhiemers der vil synes det lyder som en god ide at prøve én gang til...

Haha, jeg kan da godt huske, at han blev hentet som ung og manglede spilletid. Men det er altså længe siden, og han har udviklet sig en del siden.

Vil da heller ikke afvise at hente Ødegaard ​tilbage en dag, selvom han havde en ligende tid i klubben som ung. 

Derudover viste Canales klasse i sit mål i går ved ikke at juble, så den er bestemt mulig. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 8 måneder siden #1860 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Fondo_Sur post=154034 skrev:

Dragam post=154028 skrev:

Fondo_Sur post=154025 skrev: Hvad med Canales til højre kanten? En af banens bedste spillere i går.

Ikke så besværlig at hente, er spansk og har leveret i La Liga. 

Og mon ikke at han ville være tilfreds med at være i rotation i Real Madrid, hvis det kommer så vidt. 

​Har du glemt at han havde et let bittert ophold i RM, hvor han skiftede tilbage til Betis, for at få fast spilletid igen?

Tror ikke der er nogen andre end fans med alzhiemers der vil synes det lyder som en god ide at prøve én gang til...

Haha, jeg kan da godt huske, at han blev hentet som ung og manglede spilletid. Men det er altså længe siden, og han har udviklet sig en del siden.

Vil da heller ikke afvise at hente Ødegaard ​tilbage en dag, selvom han havde en ligende tid i klubben som ung. 

Derudover viste Canales klasse i sit mål i går ved ikke at juble, så den er bestemt mulig. 

​Canales og ødegaard er overhoved ikke sammenlignelige... Canales kom til som 19 årig, fik sine chancer på første holdet, og smuttede som 21 årig... og er nu 31 år.

Ødegaard kom som helt ung, og fik aldrig rigtig chancen på første holdet, inden hans udlejninger, og senere salg... han er nu 23 år gammel og vel tæt på verdensklasse. Så ja ødegaard kunne sagtens være en mulighed (hvis altså RM spillede med en 10'er, hvilket vi ikke gør).
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden ved Dragam.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum