Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 3 dage siden #1981 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=155699 skrev:

9eren post=155697 skrev: Mohbar.
Uanset hvad el chiringuito, pep guardiola y no
se quien siger, så tillader City da ikke at Håland smutter.

Jeg synes vi skal fortsætte vores transfer politik med de unge spillere, Moukoko kan hentes via Bosmann reglen. Ved ikke hvor meget nysgerrige vi er på ham?!

​Tror ikke at City kan nægte ham at skifte hvis nu Real vælger at imødekomme han frikøbsklausul (rygtet til 200 mio EUR).

Mener at det var en af hovedårsagerne til at Real ikke ville gå videre med processen; da Haaland lejren erkendte at Benzema skulle blive her 2 år mere og at vi var mere forhippet på Mbappe, valgte de at lægge denne klausul. Den blev også åbenbaret overfor Real og de valgte at træde fra i kapløbet om ham. Men igen det er kun rygter. Tror dog ikke klausulen er et rygte, eftersom deter gjort før og Mino Raiola (rip) var kendt for sådan ting.

​man skal bare lige huske hvor tingene kommer fra. M var også Madrid spiller ifølge samme personer og vi så hvor det bar hen. Der er for mange desperate journalister. Og hvem siger Håland vil Madrid om 2
år. Der er for meget spekulation til det kan tages alvorligt. City har trods alt magt nok til at arbejde på en ny kontrakt i tide skulle det være nødvendigt!

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 3 dage siden #1982 af The European Super League

9eren post=155701 skrev:

mohbar post=155699 skrev:

9eren post=155697 skrev: Mohbar.
Uanset hvad el chiringuito, pep guardiola y no
se quien siger, så tillader City da ikke at Håland smutter.

Jeg synes vi skal fortsætte vores transfer politik med de unge spillere, Moukoko kan hentes via Bosmann reglen. Ved ikke hvor meget nysgerrige vi er på ham?!

​Tror ikke at City kan nægte ham at skifte hvis nu Real vælger at imødekomme han frikøbsklausul (rygtet til 200 mio EUR).

Mener at det var en af hovedårsagerne til at Real ikke ville gå videre med processen; da Haaland lejren erkendte at Benzema skulle blive her 2 år mere og at vi var mere forhippet på Mbappe, valgte de at lægge denne klausul. Den blev også åbenbaret overfor Real og de valgte at træde fra i kapløbet om ham. Men igen det er kun rygter. Tror dog ikke klausulen er et rygte, eftersom deter gjort før og Mino Raiola (rip) var kendt for sådan ting.

​man skal bare lige huske hvor tingene kommer fra. M var også Madrid spiller ifølge samme personer og vi så hvor det bar hen. Der er for mange desperate journalister. Og hvem siger Håland vil Madrid om 2
år. Der er for meget spekulation til det kan tages alvorligt. City har trods alt magt nok til at arbejde på en ny kontrakt i tide skulle det være nødvendigt!

Lad os lige holde tingene adskilt. Om City kan nægte at sælge hvis frikøbsklausulen bliver indløst er ikke den samme diskussion som snakken om Haaland vil spille for Real Madrid eller ej.

Hvis Haaland vil skifte og hvis der findes en klausul, så har Real Madrid alle kort på hånden. Så er Manchester City ikke en faktor.

Alaba y nada más

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 3 uger siden #1983 af 9eren
5 millioner skulle adskille os og Palmeiras ift Endrick. Bellingham kommer til Madrid i 2023

Madridista desde 1989
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

2 måneder 3 uger siden #1984 af Cristiano7

9eren post=155994 skrev: 5 millioner skulle adskille os og Palmeiras ift Endrick. Bellingham kommer til Madrid i 2023

​Så mangler vi lige ORDENTLIGE backups (Simakan fra Leipzig?) på backsene samt en ORDENTLIG backup angriber. Endrick kommer jo ikke næste år, hvis vi får ham.  

2 måneder 3 uger siden #1985 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Cristiano7 post=155995 skrev:

9eren post=155994 skrev: 5 millioner skulle adskille os og Palmeiras ift Endrick. Bellingham kommer til Madrid i 2023

​Så mangler vi lige ORDENTLIGE backups (Simakan fra Leipzig?) på backsene samt en ORDENTLIG backup angriber. Endrick kommer jo ikke næste år, hvis vi får ham.  

​Simakan er jeg selv kæmpe fan af og han spillede virkelig en god kamp mod os. Han har dog udtalt at han ikke ser sig selv som back men CB.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 3 uger siden #1986 af 9eren
Frimpong? Nogen der har checket ham lidt ud!

Madridista desde 1989

2 måneder 3 uger siden #1987 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Med mindre vores egen Vinicius Tobias brander den fuldstændig af, så har jeg altså forelsket mig i Man Utd. portugisiske højreback Diogo Dalot. Han er stor og stærk, rigtig god fart, udemærket teknisk de få kampe jeg har set og så kan han lide at gå med frem i både kontra stød og opbyggende angreb. 

Kunne i se ham afløse en snart 31 år gammel Carvajal?

Jeg glæder mig ihvertfald til at se Dalot brænde Portugals højre side af til VM mens Cancelo tager venste siden.  

2 måneder 3 uger siden #1988 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Ps. Så skulle han have kontrakt udløb til sommer. 

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 3 uger siden #1989 af 9eren
Real Madrid har flere afsted for at forhandle om Endrick. Han scorede igen i nat. Kom så mand!

Madridista desde 1989

2 måneder 3 uger siden #1990 af The European Super League

9eren post=156061 skrev: Real Madrid har flere afsted for at forhandle om Endrick. Han scorede igen i nat. Kom så mand!

Jeg er normalt aldrig hyped på en spiller som jeg ikke har set spille. Når en spiller bliver nævnt mange gange i pressen stiger min interesse ikke. Men du har nærmest egenhændigt givet mig en hype om at Real Madrid kan skaffe sig denne unge brazilianer! Jeg glæder mig helt vildt til at se ham i den hvide trøje.

Alaba y nada más

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 3 uger siden #1991 af 9eren
Liverpool er klar til at battle i mod os ift Bellingham. Det ser ud til at vi nok taber den kamp, men vil nu også sige at vores midtbane fremtid ser rimelig vild ud!

Madridista desde 1989
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved 9eren.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
2 måneder 3 uger siden #1992 af 9eren
Der skal findes en løsning til januar si o si.

Benzema heller ikke med i morgen pga skade

Madridista desde 1989

Leveret af Kunena Forum
Annonce