Den store transferrygte-tråd

3 måneder 1 uge siden #1969 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Forstår ikke helt hvordan du kæder Courtois og Figo sammen med Mbappe. Meget forskellige scenarier imo?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #1970 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Dybbøl post=155346 skrev: Kunne man forstille sig at Mbappe og Florentino Perez går sammen om at dele regningen for at købe Mbappe ud af hans kontrakt? Mbappe har indset at han valgte forkert i sommers da Frankrigs præsident ligepludselig skulle ringe til Mbappe og Qatar stod og viftede med en stor check. Kunne vi ikke godt acceptere folk som indrømmer at de valgte forkert og nu vil forsøge at ændre til det bedre. Han frasiger sig selvfølgelig en sign on bonus og går ned i løn samt acceptere at han udgøre en fast del af front trioen hvor han igennem kampen skifter pladser med Vinicius og Benzema?

Eller er I alle der hvor I tænker Mbappe aldrig skal trække i real trøje?

​Men én ting er den måde han har opført sig på i foråret og den måde han brugte klubben til at få en bedre kontrakt. Det er helt fint at tro på at han forbedrer sig og forstår at han tog fejl, men mit helt store problem er de problemer han tilsyneladende trækker med sig. Han skal ikke spille venstre kant hvis han kommer, og han skal ikke ødelægge harmonien i truppen fordi han ikke må være spillende træner. Jeg synes at der er alt for meget pis med ham og hans attitude.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 måneder 1 uge siden #1971 af Real HWL

Ramos4 post=155348 skrev: Forstår ikke helt hvordan du kæder Courtois og Figo sammen med Mbappe. Meget forskellige scenarier imo?

Scenarierne er måske ikke de samme. Men stadigvæk to spillere der på et tidspunkt har nedgjort Real Madrid, men som fansene alligevel har tilgivet. Skulle jeg hellere have brugt Ramos som reference da han brugte Man Utd til at få en klækkelig lønforhøjelse?

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 måneder 1 uge siden #1972 af The European Super League

Dybbøl post=155346 skrev: Kunne man forstille sig at Mbappe og Florentino Perez....

Nej

Ikke mere snak om ham eller det rygte. Du kan ikke stole på dem.

Alaba y nada más
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved The European Super League.

3 måneder 1 uge siden #1973 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd

Dybbøl post=155346 skrev: Kunne man forstille sig at Mbappe og Florentino Perez går sammen om at dele regningen for at købe Mbappe ud af hans kontrakt? Mbappe har indset at han valgte forkert i sommers da Frankrigs præsident ligepludselig skulle ringe til Mbappe og Qatar stod og viftede med en stor check. Kunne vi ikke godt acceptere folk som indrømmer at de valgte forkert og nu vil forsøge at ændre til det bedre. Han frasiger sig selvfølgelig en sign on bonus og går ned i løn samt acceptere at han udgøre en fast del af front trioen hvor han igennem kampen skifter pladser med Vinicius og Benzema?

Eller er I alle der hvor I tænker Mbappe aldrig skal trække i real trøje?

​Jeg er 100 % der hvor at han aldrig nogensinde skal så meget som at tænke på at trække i en Real Madrid trøje, selv ikke engang hvis han køber sig ud af sin egen kontrakt og tilbyder at spille gratis, eller endda betale os penge for at spille for klubben. Vi blev UDELUKKENDE brugt til at han kunne score en bedre kontrakt, og intet kan overbevise mig om andet. Han har afvist os to gange nu, og det løb SKAL simpelthen være kørt, hvis vi vil bevare bare en anelse integritet og værdighed.

Han er åbenlyst en kæmpe diva der splitter et omklædningsrum fuldstændigt hvis tingene ikke går efter hans hoved, og det samme vil ske på et eller andet tidspunkt, hvis han nogensinde skulle komme til klubben. Han vil desuden udelukkende spille venstre kant, og her har vi Vini som endeligt præsterer, og ham vil vi så enten skulle sælge eller smide på højrekanten, endnu en grund til at ignorere ham hvis han skulle komme kravlende tilbage, og lade som om at han er ked af at han afviste os i sommers.

Ham fra PSG har aldrig nogensinde givet en fuck for Real Madrid selvom han måske siger andet, han var højest sandsynligt bare fan af CR7 (hvilket er forståeligt), men selve klubben skal han ikke lade som om at han nogensinde har givet en fuck for. Real Madrid er ikke hans drøm eller skæbne, det har det aldrig været og det bliver det aldrig. Det må simpelthen ikke ske, at han kommer til klubben, jeg vil græmme mig noget så inderligt, som jeg aldrig har gjort før, i mine 20 år som tilhænger af klubben.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 3 dage siden #1974 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Også i el chiringuito blev der snakket Håland til Madrid i 24. Jeg tror ikke på han ender hos os. Det tillader City da ikke!

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

3 måneder 3 dage siden #1975 af The European Super League

9eren post=155694 skrev: Også i el chiringuito blev der snakket Håland til Madrid i 24. Jeg tror ikke på han ender hos os. Det tillader City da ikke!

Jeg ved ikke om du missede sidst du skrev det samme i en anden tråd. Jeg kan lige gentage.

Rygterne går på at Haaland har fået indlagt en frikøbsklausul i 2023 og 2024 hvor den vil være billigst i 2024.
Det er ikke interessant at diskutere hvis rygterne er falske fordi så vil City ikke slippe ham.
Men hvis rygterne er sande så kan vi være ligeglade med om City vil af med ham eller ej. Ligesom Dortmund ikke kunne sige nej til City.

Så det hele hænger og falder på om Haaland har fået indlagt en frikøbsklausul i sin Manchester City kontrakt. Pep Guardiola har udtalt til den engelske presse at den ikke findes. Men hans ord kan man ikke stole på. Dortmunds direktør var også ude og udtale at der ikke fandtes nogen klausul men det gjorde der.

Alaba y nada más

3 måneder 3 dage siden #1976 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=155695 skrev:

9eren post=155694 skrev: Også i el chiringuito blev der snakket Håland til Madrid i 24. Jeg tror ikke på han ender hos os. Det tillader City da ikke!

Jeg ved ikke om du missede sidst du skrev det samme i en anden tråd. Jeg kan lige gentage.

Rygterne går på at Haaland har fået indlagt en frikøbsklausul i 2023 og 2024 hvor den vil være billigst i 2024.
Det er ikke interessant at diskutere hvis rygterne er falske fordi så vil City ikke slippe ham.
Men hvis rygterne er sande så kan vi være ligeglade med om City vil af med ham eller ej. Ligesom Dortmund ikke kunne sige nej til City.

Så det hele hænger og falder på om Haaland har fået indlagt en frikøbsklausul i sin Manchester City kontrakt. Pep Guardiola har udtalt til den engelske presse at den ikke findes. Men hans ord kan man ikke stole på. Dortmunds direktør var også ude og udtale at der ikke fandtes nogen klausul men det gjorde der.

​Faktisk udtaler Pep at der ikke findes nogen frikøbsklausul overfor Real Madrid eller nogen anden klub.

Men om der er en generel frikøbsklausul på Haaland - det siger han intet om.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 3 dage siden #1977 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Mohbar.
Uanset hvad el chiringuito, pep guardiola y no
se quien siger, så tillader City da ikke at Håland smutter.

Jeg synes vi skal fortsætte vores transfer politik med de unge spillere, Moukoko kan hentes via Bosmann reglen. Ved ikke hvor meget nysgerrige vi er på ham?!

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

3 måneder 3 dage siden #1978 af The European Super League

9eren post=155697 skrev: Mohbar.

Jeg synes vi skal fortsætte vores transfer politik med de unge spillere, Moukoko kan hentes via Bosmann reglen. Ved ikke hvor meget nysgerrige vi er på ham?!

Det er pænt ligemeget om City tillader Haaland smutte eller ej hvis frikøbsklausulen bliver indløst og Haaland gerne vil tage det sidste skridt op.

Alaba y nada más
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 måneder 3 dage siden #1979 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

​Tror ikke at City kan nægte ham at skifte hvis nu Real vælger at imødekomme han frikøbsklausul (rygtet til 200 mio EUR).

Mener at det var en af hovedårsagerne til at Real ikke ville gå videre med processen; da Haaland lejren erkendte at Benzema skulle blive her 2 år mere og at vi var mere forhippet på Mbappe, valgte de at lægge denne klausul. Den blev også åbenbaret overfor Real og de valgte at træde fra i kapløbet om ham. Men igen det er kun rygter. Tror dog ikke klausulen er et rygte, eftersom deter gjort før og Mino Raiola (rip) var kendt for sådan ting.

3 måneder 3 dage siden #1980 af The European Super League

mohbar post=155699 skrev:

​Tror ikke at City kan nægte ham at skifte hvis nu Real vælger at imødekomme han frikøbsklausul (rygtet til 200 mio EUR).

Hvordan skulle de nægte ham at skifte hvis nu Real vælger at imødekomme hans frikøbsklausul og han gerne vil skifte til Real?

Alaba y nada más
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Leveret af Kunena Forum
Annonce