Den store transferrygte-tråd

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 6 måneder siden #1945 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Moukoko ser godt nok spændende ud. Fed scoring mod Bayern i går!

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 6 måneder siden #1946 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Og så få da gang i tingene for manden har contract ending i 2023!

for dem der nu tror at vintermarkedet nogle gange kan være en kedelig ting så kan man jo tage fejl

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1947 af The European Super League
Alle i Madrid ville ønske at Rodrygo kunne få lov til at få sin yndlingsplads på banen, hvor han er bedst. Men den er desværre optaget. Så han må spille højre kant eller angriber. Vi håber alle sammen at han kan udvikle sig til at være verdensklasse på disse positioner.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1948 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

The European Super League post=155136 skrev: Alle i Madrid ville ønske at Rodrygo kunne få lov til at få sin yndlingsplads på banen, hvor han er bedst. Men den er desværre optaget. Så han må spille højre kant eller angriber. Vi håber alle sammen at han kan udvikle sig til at være verdensklasse på disse positioner.


Spørgsmålet er, hvor meget ville det tage af vinis spil, kontra hvor meget det ville give rodrygos spil, at de byttede wings.

Jeg tror det ville give rodrygo en del mere, end vini ville miste ved det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1949 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Enig, lad os fjerne vores bedste spiller fra sin bedste plads. Især når hans venstreben er så godt :D

Det går fint med Rodrygo og det går fremragende med Valverde. Så højrekanten er fin indtil den helt rigtige spiller dukker op og han findes ikke derude pt. Der er ikke noget som giver bedre mening end Valverde.

Al fokus bør være på en dygtig angriber som kan lære at indgå i spillet med Vinicius.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Lars1991, Kialpe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1950 af Lars1991

9eren post=155133 skrev: Lars
Tror ikke at vi mener det helt samme om Rodrygos placering på højrekanten er den bedst mulige løsning.

Anyways
Jeg har set så mange angribe Rodrygo og ligefrem kalde ham for dårlige til Real Madrid. Nogle holder også fast i den lidt voldsomme udtalelse. Men faktum er at vi ser en spiller der blomstrer så utrolig meget. Han har udviklet sig enormt og som Vini kan han nu slet ikke undværes. Jeg havde en drøm om de to på hver deres kant for længe siden og Carlo made it happen.


Fair nok, jeg så bare "Igen han er ikke låst." og "Han spiller mange roller på holdet alt efter hvem han skal spille sammen med oppe foran" som udtryk for at du heller ikke synes han skulle ligge over på højrekanten på samme måde som i sidste sæson. Men det tolkede jeg forkert så! Så er jeg meget uenig med dig ligesom de andre.
Men _endnu_ mere uenig med at man skulle putte Vini derover så Rodrygo kan spille i venstre-siden, det godt nok noget af det vildeste jeg har hørt længe :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 6 måneder siden #1951 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Hvem har også sagt det?

Jeg mener kun Rodrygo skal ligge i højre siden når der er en 9er fremme ved siden af ham. Jeg har selv godkendt at Rodrygo fik flere roller i sommers. Havde vi en Endrick på 21 eller køber vi Moukoko, en gammel Higuain, så skulle de altså optage 9er rollen og Rodrygo skal altid ligge højre.

Vi får presset spillet så langt fremme alligevel at det spil der skal foregår på kanten alligevel overlades til Valverde og Carvajal.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1952 af The European Super League

Dragam post=155137 skrev: Spørgsmålet er, hvor meget ville det tage af vinis spil, kontra hvor meget det ville give rodrygos spil, at de byttede wings. Jeg tror det ville give rodrygo en del mere, end vini ville miste ved det.


Den har jeg svært ved at tro på. Jeg vil i hvert fald godt se det før jeg tror på det.
Jeg kan ikke komme på en eneste god kamp fra Vini's side af på højre wing. Har du nogle kampe i tankerne?

Bellingham Camavinga Tchouameni

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1953 af Mas
Besvaret af Mas på emne Den store transferrygte-tråd
​Havde ikke regnet med at her ville være så stille på forumet efter Mbappe rygtes væk fra PSG allerede til Januar. 
Men det er nok fordi, at de fleste herinde ikke længere tror på noget som helst der omhandler Mbappe og transfers. 

Men hvad nu hvis at rygterne er sande og Mbappe-klanen skal have en snak med ledelsen i PSG om hans position og evt transfer.. Ville et transfer til Real Madrid ikke være på tale?
Jeg håber det ikke. 

Den måde han brugte Real Madrid på i sommers til at få en federe kontrakt er svært at tilgive. Jeg håber han får lov at blive i PSG og spilde de næste 3 år af hans liv. 
Samtidigt kan jeg heller ikke se Real Madrid gå ud og købe Mbappe for +200mio når de kunne have fået ham gratis i sommers. Det tog er kørt.  
 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1954 af Taxii89
Besvaret af Taxii89 på emne Den store transferrygte-tråd

Mas post=155304 skrev: ​Havde ikke regnet med at her ville være så stille på forumet efter Mbappe rygtes væk fra PSG allerede til Januar. 
Men det er nok fordi, at de fleste herinde ikke længere tror på noget som helst der omhandler Mbappe og transfers. 

Men hvad nu hvis at rygterne er sande og Mbappe-klanen skal have en snak med ledelsen i PSG om hans position og evt transfer.. Ville et transfer til Real Madrid ikke være på tale?
Jeg håber det ikke. 

Den måde han brugte Real Madrid på i sommers til at få en federe kontrakt er svært at tilgive. Jeg håber han får lov at blive i PSG og spilde de næste 3 år af hans liv. 
Samtidigt kan jeg heller ikke se Real Madrid gå ud og købe Mbappe for +200mio når de kunne have fået ham gratis i sommers. Det tog er kørt.  

 

​Det har også virkelig undret mig :)

Jeg synes sgu den er svær. Jeg er bange for han ikke kan slippe den attitude han har lige nu som resulterede i et værre helvede i sommers hvor jeg synes vi blev røvrendt af ham og hans bagland. Hvis det skal være sådan et show hver gang der skal forlænges kontrakt og at han skal i medierne og generelt have en fuck holdet attitude hver gang det går han imod er det ikke det værd.

Omvendt virker han også bare som den brik, der kan få så meget til at gå op. Kan sagtens se ham spille højrekanten og så er vores offensiv pludselig uhyggeligt stærk. Ingen vil kunne stå højt mod os med ham og Vini på hver sin kant. 

Så hvis klubben kan styre hans temperament så er han for god til at lade gå.

​​​​​

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1955 af Petroleum

9eren post=155135 skrev: Og så få da gang i tingene for manden har contract ending i 2023!

for dem der nu tror at vintermarkedet nogle gange kan være en kedelig ting så kan man jo tage fejl

​vintertransfers er blevet så spændende efter mange spillere lader deres kontrakt udløbe! Hvis moukoko virkelig er fri til sommer, så håber jeg satme at man gafler ham!! 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 6 måneder siden #1956 af Petroleum

Taxii89 post=155305 skrev:

Mas post=155304 skrev: ​Havde ikke regnet med at her ville være så stille på forumet efter Mbappe rygtes væk fra PSG allerede til Januar. 
Men det er nok fordi, at de fleste herinde ikke længere tror på noget som helst der omhandler Mbappe og transfers. 

Men hvad nu hvis at rygterne er sande og Mbappe-klanen skal have en snak med ledelsen i PSG om hans position og evt transfer.. Ville et transfer til Real Madrid ikke være på tale?
Jeg håber det ikke. 

Den måde han brugte Real Madrid på i sommers til at få en federe kontrakt er svært at tilgive. Jeg håber han får lov at blive i PSG og spilde de næste 3 år af hans liv. 
Samtidigt kan jeg heller ikke se Real Madrid gå ud og købe Mbappe for +200mio når de kunne have fået ham gratis i sommers. Det tog er kørt.  


 

​Det har også virkelig undret mig :)

Jeg synes sgu den er svær. Jeg er bange for han ikke kan slippe den attitude han har lige nu som resulterede i et værre helvede i sommers hvor jeg synes vi blev røvrendt af ham og hans bagland. Hvis det skal være sådan et show hver gang der skal forlænges kontrakt og at han skal i medierne og generelt have en fuck holdet attitude hver gang det går han imod er det ikke det værd.

Omvendt virker han også bare som den brik, der kan få så meget til at gå op. Kan sagtens se ham spille højrekanten og så er vores offensiv pludselig uhyggeligt stærk. Ingen vil kunne stå højt mod os med ham og Vini på hver sin kant. 

Så hvis klubben kan styre hans temperament så er han for god til at lade gå.

​​​​​

​mit problem med mbappe er netop dette. Han røvrendte alle verdens Madridistas i sommers. Jeg er pisse træt af og håbede at vi kunne have den luksus at få to år til at komme os over det og så revurdere når han igen var transferfri.

men hvis disse massive rygter er sande, så er han altså for god til at lade gå. Det kan jeg ikke understrege nok. Han er FOR god. Endda på en plads som vi virkelig mangler til, HW.
dog ser jeg ikke klubben give 200 for ham, når man kunne have fået ham gratis. Så det sker kun hvis hans advokater beviser, at PSG har brudt loyalitetspligten overfor ham eller ikke levet op til den sindssyge kontrakt han har, og derved kan få annulleret sin kontrakt. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum