Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #1921 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

El_Juan post=155073 skrev:

9eren post=155072 skrev:

El_Juan post=155070 skrev:

9eren post=155069 skrev: Der SKAL købes en angriber her og nu!

Benzema skadet igen.

​Ja, for transfervinduet er åbnet helt specielt, kun for Real Madrid, lige her og nu... Slap nu af. Han er ikke mere skadet, end han bliver sparret efter 90 minutter mod Shakhtar, frem mod returkampen, hvor man formentlig også lader ham sidde over, så han er klar til Barca, så værre er det ikke.
Og nej, selvfølgelig skal klubben ikke bare hente en angriber blot for at købe. Det skal være den rette spiller, ikke bare en panikløsning.

Jeg kan godt lide din tanke gang om, at det skal være den “rette” angriber! Især når samtlige af os andre brugere herinde kun ønsker angribere, som ikke kan scorer mål, eller ikke kan finde sammen med de andre spillere i truppen på banen eller udenfor. Rettere sagt, næste gang jeg går i netto, skal jeg nok lade være med at vælge de rådne kartofler til kartoffel salaten! 

Der er ikke lang tid til januar så man kan jo godt lave en handel nu. Og Benzema er sgu ikke i form lige pt og vi skal have en der kan give noget modstand! 

​Ja, for januar-vinduet er historisk og notorisk set det transfervindue, hvor de bedste spillere, spillere som er gode nok til Real Madrid, er ledige på markedet. Jeg antager du går efter en Milan Baros-type topscorer, som brager igennem til VM-slutrunden, og straks skal han til Real Madrid og gøre sig som en anden Jovic? :D

Edit: Det kan være Bale brager igennem igen til slutrunden, så kan Real hente ham frem til sommer på en lejeaftale for resten af sæsonen!

​Det er ikke mit issue at du finder transfermarkedet ubrugeligt til januar, ej vil jeg blande mig i hvad du tror at jeg ønsker af typer. Faktum er at vi har et “her og nu problem” som skal løses!
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #1922 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Benzema skadet igen.

​Tror du skal læse dine kommentarer i sommers xD

Den opgave kan Lucas Vazquez løse! Eller Arribas! Især Mariano! Stol på klubben!

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #1923 af 9eren

Brylle post=155077 skrev:

Benzema skadet igen.

​Tror du skal læse dine kommentarer i sommers xD

Den opgave kan Lucas Vazquez løse! Eller Arribas! Især Mariano! Stol på klubben!

​Det kan den også stadig og den er jo også løst imens Benzema ha været væk. Vi har vundet alle kampe indtil Benzema kom tilbage! 

3 år 11 måneder siden #1924 af The European Super League
​Jamen så er der jo ikke noget problem.
Hvorfor lede efter en angriber hvis vi alligevel vinder alt når Benzema ikke er med.

#StolPåKlubben

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #1925 af 9eren
Brylle
Kom lige i tanke om at den kommentar er basseret på højre side som folk stadig beklager sig over. Mit hovedfokus i sommers var på en 9er. Så skal du prøve at være kæk, så hav din facts i orden :)

3 år 11 måneder siden #1926 af The European Super League

9eren post=151230 skrev: Vi har brug for en angriber i høj klasse hvis Benzema går hen og bliver skadet. Derefter er der ikke brug for de store justeringer. Det er kun Tchouameni der er vigtig ellers.

Jeg vil gerne forsvare 9eren. Personen har faktisk hele tiden skrevet at klubben bør finde en pålidelig erstatning for Karim Benzema.
Ovenstående er fra side 96 eller sådan noget.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 11 måneder siden #1927 af Real HWL

The European Super League post=155086 skrev:

9eren post=151230 skrev: Vi har brug for en angriber i høj klasse hvis Benzema går hen og bliver skadet. Derefter er der ikke brug for de store justeringer. Det er kun Tchouameni der er vigtig ellers.

Jeg vil gerne forsvare 9eren. Personen har faktisk hele tiden skrevet at klubben bør finde en pålidelig erstatning for Karim Benzema.
Ovenstående er fra side 96 eller sådan noget.

Rodrygo har da været en pålidelig erstatning. Hvorfor bruge penge på noget vi har?

Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #1928 af 9eren
Rodrygo har det bedst på højre kanten

3 år 11 måneder siden #1929 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=155088 skrev: Rodrygo har det bedst på højre kanten

​Klassisk 9'eren. Bliver taget i forsvar af en bruger - for så at skrive noget helt på månen lige bagefter :D

The gift that keeps on giving.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen, Jbner

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #1930 af 9eren
Ramos4
Altså det er jo det jeg har refereret til i hele sommer debatten og dicideret har kritiseret jer andre for at sige vi mangler en højre kant. Og ja jeg er modsat jer andre at Rodrygo skal ligge andre steder omendt han kan være en god erstatning for Benzema.

Nu tog Brylle fejl i hvad der er blevet sagt fra min side, men jeg kan se du heller ikke kan huske hvad jeg har sagt. Rodrygo er i øvrigt ikke låst på højre kanten.

3 år 11 måneder siden #1931 af Real HWL

Ej det kan du da ikke mene :/
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 11 måneder siden #1932 af 9eren

Real HWL post=155095 skrev:

Ej det kan du da ikke mene :/

​jo, han er en indvendig angriber og derfor passer hans plads på højrekanten rigtig fint. Igen han er ikke låst. 
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved 9eren.

Leveret af Kunena Forum