Den store transferrygte-tråd

3 måneder 1 uge siden #1957 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Mbappe har som minimum kontrakt til 2024 - måske 2025. PSG giver nul fucks. De vil aldrig sælge ham til os. De lader ham hellere rådne op på bænken.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 1 uge siden #1958 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg vil lave en Voldemort ift ham fra PSG. Vil ikke nævne hans navn længere.

Bellingham er derimod begyndt at vække min interesse rigtig meget. Jeg er dog bare ikke den store tilhænger af britiske spillere i spansk fodbold. Det plejer at gå galt!

Brahim har stadig et positivt indtryk på mig, men tror ikke han er på klubbens ønskeliste. Vi kan heldigvis selv bestemme her!

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

3 måneder 1 uge siden #1959 af Ramos4
Bellingham vil være fantastisk, men vi har også brug for offensiv fire-power i min bog.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 måneder 1 uge siden #1960 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd
​Der har forhåbentligt været stille herinde omkring ham fra PSG, fordi der ikke er nogen her på forum der ønsker ham. Jeg kan vitterligt ikke komme i tanke om en spiller jeg ønsker mindre til klubben, selv Alba og Suarez ville være mere velkomne. Jeg er ligeglad med om han "er for god", den måde han brugte os på til at score en bedre kontrakt, gør mig mere og mere harm hver gang jeg tænker på det, og jeg ville ikke have ham selv hvis vi fik ham gratis + at han betalte klubben penge for at spille for klubben. Vi skal ikke have en spiller til klubben med den attitude, og som desuden har afvist os to gange nu.

At han også bliver nævnt som spilleren der kan løse vores problem på højrekanten er helt hul i hovedet, det er bl.a en af grundene til at han er utilfreds i PSG, at han spiller frontangriber istedet for venstre kant, som er den position han gerne vil spille. Han kommer aldrig i karrieren til at spille højre kant igen.

Han kan rådne op i PSG resten af karrieren eller hvorend han tager hen, så længe han aldrig nogensinde kommer til Real Madrid. Og jeg håber aldrig at vi nogensinde skal spille mod ham igen, for jeg simpelthen ikke kan fordrage synet af ham.

Intet er større end klubben, og vi skal værne om den stolthed vi føler omkring Real Madrid, og vi skal IKKE til at jagte ham igen. Jeg håber inderligt at Pérez aldrig nogensinde får den sindssyge idé at prøve at hente ham igen, men kender man ham ret er det desværre nok det der kommer til at ske, og så må vi krydse alt vi har, for at det ikke lykkes.

Det var mange måneders (berettiget) indebrændthed der kom ud der :D

Ps. kæmpe ja tak til Bellingham, spræng boksen for ham istedet, han SKAL sikres!! Modric og Kroos er begge væk om max to år, og vi skal sørge for hele tiden at have tre-fire klassespillere til midtbanen. Tchouameni, Camavinga, Valverde og Bellingham, som de fire primære midtbanespillere og så måske suppleret med 1-2 rotations-/backupspillere lyder ALT for lækkert!

Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved Lukita.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, 9eren, The European Super League

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
3 måneder 1 uge siden #1961 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Lukita: Som Carlo Ancelotti rigtig nok siger, truppen er muy madridista og elsker Real Madrid. Der tror jeg bare ikke at hmm når hen og jeg vil have spillere der brænder for klubben og sætter deres aftryk på historien positivt. Rüdiger har allerede vundet mit hjerte med Tchouameni. De er en del af projektet og har fundet deres plads!

Ramos4
Totally, og her er Moukoko i klubbens søgelys plus Endrick. Jeg mangler, at se mål fra Iker Bravo på Castilla, før jeg tør at se mere til ham på første holdet. Arribas har fortjent sin chance før Hazard allerede. Desværre arbejder Carlo ikke den vej med en sin trup og nok en af de grunde til, Carlo ikke har problemer med harmonien. Nøj hvor jeg dog bare godt kunne se de der hurtige fødder og pasninger Arribas har.

Endrick, Moukoko og Bellingham. Who else?

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved 9eren.

3 måneder 1 uge siden #1962 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=155316 skrev: Jeg vil lave en Voldemort ift ham fra PSG. Vil ikke nævne hans navn længere.

Bellingham er derimod begyndt at vække min interesse rigtig meget. Jeg er dog bare ikke den store tilhænger af britiske spillere i spansk fodbold. Det plejer at gå galt!

Brahim har stadig et positivt indtryk på mig, men tror ikke han er på klubbens ønskeliste. Vi kan heldigvis selv bestemme her!

​Men her maa vi ikke glemme at der potentielt er flere midtbane spillere der skal erstattes de kommende 2 seasoner, saa den ene udelukker ikke den anden. Der er stort spoergsmaal om hvor laenge Luka og Kroos fortsaetter, jeg ville f.eks. ikke blive overrasket hvis Toni haenger stoevlerne om 9 maaneder, han har talt om karriere stop i 2-3 aar nu, saa ville ikke overraske mig hvis han gerne vil slutte paa "toppen". OG saa SKAL Ceballos skippes videre naeste aar, Brahim ville vaere en klar opgradering ifht til Dani.

Bellingham har jeg set spille nok til at mene at han er en no-brainer, hans defensive timing er vanvittig god og han har hoejden med sig i hovedet spillet og derfor kan han spille dybt i midtbanen naar der er brug for det, men samtidig har han en god teknik paa bolden og et fantastisk blik for spillerne foran sig og kan dermed ogsaa blive burgt som en kreativ kraft laengere fremme i banen (og saa er han nok heller ikke helt dumt at have i truppen hvis man ogsaa oensker at lokke Erling til hovedatden, for de 2 har haft et fantastisk makkerskab paa banen i Tyskland). Men som jeg tidligere har naevnt saa tror jeg Bellingham bliver svare at hente til Spanien da interessen fra hans hjemland er svaer at hamle op med.

En startene midtbane med Thcou, Fede og Belly tror jeg ville vaere meget svaer at slaasse med :-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, The European Super League

3 måneder 1 uge siden #1963 af The European Super League

Mas post=155304 skrev: ​Havde ikke regnet med at her ville være så stille på forumet efter Mbappe rygtes væk fra PSG allerede til Januar. 
Men det er nok fordi, at de fleste herinde ikke længere tror på noget som helst der omhandler Mbappe og transfers.

Ifølge Mbappé selv havde han meddelt både Real Madrid og PSG to uger før vi andre fik det af vide offentligt. I den periode på to uger var der utrolig mange medier der var ude med alt muligt som de var helt sikre på. Alle de medier bør lukkes. Når man som avis eller internet hjemmeside skriver løgnehistorier fordi man ved at det giver $ så bør folket holde sig langt fra dem i fremtiden. Det gør jeg selv. Det er ligesom med FCB. Luk lortet og start forfra.

Alaba y nada más

3 måneder 1 uge siden #1964 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​Nu når der snakkes så meget om Mbappe, så kunne det være sjovt også at snakke om en anden angriber fra den franske liga, som faktisk også blev rygtet (meget svagt) til Real Madrid i sommers, nemlig den canadiske topscorer i ligaen Jonathan David.

Det er jo ikke meget fransk fodbold man kan se i de danske fjernsyn, så man må jo ty til Youtube og diverse statistik-hjemmesider. Og det jeg ser er en spiller som har et imponerende målgennemsnit igennem hele sin karriere faktisk, både på klubplan og for Canada. Og ser man ham på Youtube ligner han umiddelbart også en spiller som har begået sig på højrekanten for Lille qua hans venstreben, og han er hurtig og har en veludviklet teknik.

Måske ikke fordi det som sådan behøves at være Jonathan David, men jeg håber virkelig ikke Florentino og klubben stirrer sig blind på Mbappe igen, og måske på den måde overser hvad der ellers kan være på markedet.

EH7

3 måneder 1 uge siden #1965 af Ramos4
Hvis rygterne passer mht. at Mbappe vil købe sig selv fri af sin kontrakt, så vil jeg genvinde meget respekt for ham - og gerne modtage ham i Madrid. Det er ingen skam at indrømme man tog fejl.

Men vi skal ikke ud i en budkrig og slet ikke give €200-300m for ham.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 måneder 1 uge siden #1966 af The European Super League
​Kommer ikke til at ske. Ingen grund til at bruge mere tid på dette rygte.
Men jeg er helt enig Ramos4. Hvis det rent faktisk skulle ske så ville han være 100.0 % tilgivet.

Alaba y nada más

3 måneder 1 uge siden #1967 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Kunne man forstille sig at Mbappe og Florentino Perez går sammen om at dele regningen for at købe Mbappe ud af hans kontrakt? Mbappe har indset at han valgte forkert i sommers da Frankrigs præsident ligepludselig skulle ringe til Mbappe og Qatar stod og viftede med en stor check. Kunne vi ikke godt acceptere folk som indrømmer at de valgte forkert og nu vil forsøge at ændre til det bedre. Han frasiger sig selvfølgelig en sign on bonus og går ned i løn samt acceptere at han udgøre en fast del af front trioen hvor han igennem kampen skifter pladser med Vinicius og Benzema?

Eller er I alle der hvor I tænker Mbappe aldrig skal trække i real trøje?

3 måneder 1 uge siden #1968 af Real HWL

Dybbøl post=155346 skrev: Kunne man forstille sig at Mbappe og Florentino Perez går sammen om at dele regningen for at købe Mbappe ud af hans kontrakt? Mbappe har indset at han valgte forkert i sommers da Frankrigs præsident ligepludselig skulle ringe til Mbappe og Qatar stod og viftede med en stor check. Kunne vi ikke godt acceptere folk som indrømmer at de valgte forkert og nu vil forsøge at ændre til det bedre. Han frasiger sig selvfølgelig en sign on bonus og går ned i løn samt acceptere at han udgøre en fast del af front trioen hvor han igennem kampen skifter pladser med Vinicius og Benzema?

Eller er I alle der hvor I tænker Mbappe aldrig skal trække i real trøje?

Altså hvis man kan tilgive f.eks Courtois og Figo, så kan man også tilgive Mbappe. Personligt syntes jeg ikke vi skal gå efter ham. Ikke pga det der skete i sommeres, men fordi vi har Vinicius til Mbappes fortrukne plads, og fordi der er andre spillere jeg hellere ville springe banken for, som Billingham, Endrick og Haaland. Back pladserne trænger også til en overhaling i den nærmeste fremtid. Hvis vi skal have Mbappe, så skal vi ikke betale så meget som en euro for ham, kun hans løn.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Leveret af Kunena Forum
Annonce