Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 4 måneder siden #2137 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transfer-tråd

Siempre Madrid post=159684 skrev:

9eren post=159683 skrev: Mbappe ja, men gratis. Overskrift på AS.

Jeg er helt enig.. Vi skal ikke give den mindste peseta for ham.. Den måde det sket på sidste sæson, synes jeg ikke PSG skal stå og ha 200 millioner euro i hånden af os.. HVAD tror de selv på!

​Marca har spurgt sine læsere om Mbappé og de er enige med dig. Og endnu vigtigere: Det er jeg også.

Hvad Mbappé gjorde sidste år er fuldstændig utilgiveligt og skal han på nogen måde have en chance for at trække Real Madrid-trøjen til sommer, skal han gøre to ting:
1) Offentligt undskylde for sin handling.
2) Købe sig fri af sin kontrakt med Q$G, så han kvit og frit kan skifte.

Gør han ikke begge ting, skal han bare holde sig langt væk!

​Jeg ved ikke hvad Florentino går og tænker, men håber ikke han svinger med tegnebogen når det gælder Mbappe. Der er mange interessante angribere med høj kvalitet. Holdet trænger til mere end en ansigtsløftning til sommer, så hellere have pengene til at give truppen nye ansigter fremfor et ansigt. Det er nok ikke svært at se min ønskeliste, men jeg tror der er mange af disse der kan blive fantastiske for os! 

jeg er enig med de punkter du har remset op! 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 måneder siden #2138 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transfer-tråd
Salah vil eftersigende gerne prøve noget nyt. Gerne i Spanien.

Ville i tage en 30-årig Salah for €70m?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 måneder siden #2139 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transfer-tråd

Ramos4 post=160067 skrev: Salah vil eftersigende gerne prøve noget nyt. Gerne i Spanien.

​Noooooo Fucking Waaaayyyyyy! Heller ikke for et mindre beløb, han passer ikke ind i Madrid, og desuden er han ved at ramme hans karrieres efterår (med en 5årig kontrakt blir han 36 før han stopper i klubben)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

3 år 3 måneder siden #2140 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transfer-tråd
​Jeg tænke lige efter at have set videoer af ham Gabri Veiga, at jeg ville give Celta's kamp mod Espanyol er forsøg. Kæft han spillede godt. Hvis han kan holde et sådan niveau over en sæson siger jeg sku bar' go for it! 

3 år 3 måneder siden #2141 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transfer-tråd

Ramos4 post=160067 skrev: Salah vil eftersigende gerne prøve noget nyt. Gerne i Spanien.

​Nej, manden bliver blottet for selvtillid hvis han skal sidde nede i Nachos lomme til træning hver dag. 

3 år 3 måneder siden #2142 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Den store transfer-tråd
Ikke for 70m haha. Men hvis man kunne få ham for cirka 30m og en løn der ligger cirka midt i vores trup, så ser jeg ham gerne.. vi mangler virkelig en højre-kant og han er trods alt stadig klasse. Men han skal ikke komme til med en status som stjernespiller/galactico køb.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Fondo_Sur

3 år 3 måneder siden #2143 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Den store transfer-tråd
Salah ville give rigtig meget mening. Så ville holdet endelig være i stand til at angribe fra to sider. Det er ikke sket siden man havde en frisk Bale tilbage i 2016. Hvis man kan få ham billigt, så siger jeg ja tak. På trods af, at Nacho spillede rigtig godt mod Salah, kom alt det fra farlige fra Liverpool stadig fra egypteren.

Der er så få gode højre kanter! Hvis man bare kunne få en ung Di Maria ind på holdet ville det blive en meget mere festlig offensiv. 
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 3 måneder siden #2144 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Den store transfer-tråd
Det ville ikke give mening med Salah. Han ville ikke komme på holdet i de store kampe. En del af Real Madrids succes skyldes at man har været god til at hente spillere som dækker mere end én position når de spiller.
Marcelo var ikke kun back, han var også playmaker. Modric er både otter og tier. Benzema er både angriber og playmaker. Vinicius kan både angribe og forsvare. Camavinga er både sekser og otter når han spiller. Derfor er Valverde altid med i de store kampe. Han udfylder mere end én funktion på banen. Salah er ligesom Asensio for en- dimensionel

3 år 3 måneder siden #2145 af Ramos4
Jeg gad satme godt have Saka. Tror ikke det kommer til at ske, men tror virkelig der er krummer i den knægt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #2146 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transfer-tråd
Vi har Rodrygo og måske Brahim til den plads hvor Saka spiller.. Jeg vil meget hellere have Kvaratskhelia og Arribas.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 måneder siden #2147 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transfer-tråd

Ramos4 post=160077 skrev: Jeg gad satme godt have Saka. Tror ikke det kommer til at ske, men tror virkelig der er krummer i den knægt.

​Saka ville være en kæmpe drøm! Desværre også en meget meget dyr drøm. Han er i min verden den bedste højre kant man kan finde pt. Om han slår til ved man aldrig men han er tæt på komplet som fodboldspiller.

3 år 3 måneder siden #2148 af Ramos4

9eren post=160080 skrev: Vi har Rodrygo og måske Brahim til den plads hvor Saka spiller.. Jeg vil meget hellere have Kvaratskhelia og Arribas.

​Hvor mange år skal vi prøve Rodrygo derude? Det fungerer bare ikke.
Kvara er sgu ikke højrekant.

Leveret af Kunena Forum