Den store transferrygte-tråd
Bagud 0-1 i Copa’en.
Skal slå Chelsea og City el. Bayern i CHL
Hvis intet af de tre overståenden går vores vej, hvad skal der så ske til sommer?
Jeg er meget interesseret i jeres tanker og ønsker omkring trup og træner.
I er et kort øjeblik Florentino Perez, hvad skal der ske med vores elskede hold til sommer?
Kom frisk.
Hala Madrid
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi har en fremragende midtbane. Vi har en et stærkt centralforsvar. Verdens bedste målmand. Den bedste dribler i verdenen på venstrekanten. En forhåbentligt kommende stjerne på venstrebacken.
Og så sejler resten. Vi SKAL have en ny højreback. Vi SKAL have en ny angriber. Og vi SKAL have en ny spiller til højrekanten eller bare offensiven generelt.
Jeg er faktisk lidt bange for, at vi henter Bellingham. Han er virkelig fremragende, men vi kan jo ikke punge 150 mio euro ud for ham, samtidig med at vi lægger de nødvendige penge for de andre erstatninger.
Hvis du tænker på konkrete navne, så håber jeg, at vi enten henter Haaland eller Mbappé. Det er det vigtigste. De er så dygtige, at de alene vil kunne skubbe niveauet ét eller to op.
Og så skal Ancelotti naturligvis skippes. Jeg kunne godt være fristet til at byde enten Xabi eller Raul velkommen.
Alonso og Raul ser dog mere interessante ud taktisk end de to herre, så det kunne godt gå godt.
På transfersfronten er RM en underlig fisk at følge.
Vi ved jo ikke om de faktisk er bedre til selv at skabe spillere end vi er. Vi giver jo aldrig unge spillere chancen - så det umuligt at lave den sammenligning. Fx. har vi en kæmpe spiller i Arribas, som vi stadig ikke har givet chancen. For mig handler det om, at de bare er mere villig til at give unge chancen.PMO post=160339 skrev: Jeg gad godt vide hvorfor, set med mine briller, at RMs ungdomssystem er SÅ langt bagud ift Barcelonas. Barcelona virker til altid at have den næste “stjerne i svøb” på spring fra akademiet. Er rekrutteringen det bedre?
På transfersfronten er RM en underlig fisk at følge.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg er dog splittet hvad angår Bellingham, for vi kan ikke lade et så stort talent smutte til en anden klub om vi har chansen. De bedste skal bare spille i Real Madrid.
4 spillere fra øverste hylde, ja det tror jeg ikke på, så vi kommer leve med højre kanten hvilked betyder at det bliver Bellingham og en angriber.
Osimhen, Kane og Lukaku er alle rygtet til klubben. Alle 3 giver god mening men jeg vil helst have den unge model, alt efter prisen.
Nu er Kane og Lukaku "bare" 29 år, men jeg har Hazard-fobi så et hårdt nej til Lukaku, og et lille måske til Kane.
Kane og Bellingham, ja hvorfor ikke :)
Anco vil jeg også gerne bytte, men det sker bare om vi ikke Chelsea og kommer i semifinalen.
Det er det eneste rigtige at goere, det blir rigtig godt ;-)
Donde está la biblioteca?
- Ancelotti: Han har en kæmpe andel af vores succes (herunder også Zidane som var under hans vinger) så al respekt for ham..men det skrevet så er det på tide at vi får en træner der har mere pondus, ikke agerer for meget som hyggeonkel og sidst men absolut ikke mindst: Tror på de yngste spillere. Vi har en god talentmasse i Alvaro, Arribas mfl. men problemet er at de aldrig får hår på brystet hvis vi kun bruger dem de sidste 2-3 minutter af kampene, eller venter til de er 25-26 år, efter de er lejet ud. Prøv blot at se på vores konkurrenter der allerede har 3-5 17-18 årige talenter som startere! De udvikler sig. Som afløser for Ancelotti synes jeg det ville være oplagt at få fat i Klopp eller Tuchel. Men især førstnævnte vil nok være en stor kamel at sluge for Perez, da han stiller krav til trup og ledelse. Men Perez har jo prøvet det før med Mourinho, som jeg mener nåede en masse milepæle med holdet. Det tror jeg også at Klopp vil kunne udføre i Madrid. Xabi Alonso kunne også være en god mulighed og i sidste ende kunne Raul også være det. Zidane er som altid relevant men erfaringerne siger at han ikke er meget for at udvikle talenter som vi har.
- Angriber: Holdet skriger efter en angriber. Benzema er desværre desværre over the hill. Sidste forår var jeg en af dem der var klar fortaler for at vi gik 110% efter Haaland over Mbappe, da Benzema ikke har alderen med sig. Nuvel han skal nok score nogle mål, men hans topniveau skal vi nok kigge langt efter.. Jeg mener at vi skal gå seriøst efter Haaland eller Mbappe til sommer. Og får vi dem ikke (hvilket vi nok ikke gør) skal vi have 3-4 angriber muligheder i ærmet som skal banke mål: Gonzalo Ramos fra Benfica, Victor Osimhen fra Napoli, Ducan Vlahovic fra Juventus
- Mht Bellingham er han en galatico, og det koster. jeg ved godt at han kan blive arvtager for Modric, men der må simpelthen findes billigere alternativer - måske ham den unge Veiga, eller Musiala ?? Ellers mener jeg at vi er rigeligt besat på midtbanen og bør kunne rykke 1-2 talenter op på 1. holdet
Vallejo
Odriozola
Brahim
Mariano
Hazard
Vazquez
Mendy
Carvajal
Kroos
Modric
Benzema.
Mbappe/Haaland
Cancelo
Fran Garcia
Bellingham
Realistisk(ish)
Vlahovic/Osimhen/Goncalo Ramos/Amine Gouriri/…
Gabriel Veiga
Fran Garcia
Brahim Diaz
Vinicius Tobias/anden Canterano til HB
Realistisk set henter vi ikke spillere til 200M (Haaland og Mbappe) eller spillere i slut 20’erne eller start 30’erne (Salah, Kane, Cancelo, osv)
Hvis jeg skal være rigtig pessimistisk (og de seneste års transfervinduer giver anledning til det), så holder Perez fast i pengepungen indtil sommeren 2024 hvor det er muligt at hente Mbappe på en “fri” transfer, og hiver de allersidste kræfter ud af Benzema, Modric og Kroos.
Vi ved alle hvad der skal til, det er åbenlyst hvor manglerne er, jeg har bare ikke særlig stor tiltro til ledelsen på den front, og denne sommer bliver ingen undtagelse.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Så mangler vi bare en højreback og højrefløj.
Jeg håber ikke vi forlænger med Kroos. Hate to say it, men det gør jeg ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024