Den store transferrygte-tråd

3 år 1 måned siden #2737 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Siempre Madrid post=163730 skrev:

NadaMás post=163729 skrev: Man kan jo næsten argumentere for, at Mbappé beviser at han har et sundt sind når han åbent brokker sig. Altså, hvis jeres respektive arbejdspladser var ledet af folk som Al-Khelaifi og (indtil fornyeligt) Leonardo, ville det nok også være fristende at lufte utilfredsheden. 

PSG er jo som en nylig lottovinder der bruger hele gevinsten på kokain og damer. Der er Real jo lidt mere en self-made der investere midlerne klogt og holder klassen høj.

​"Det sunde sind" falmer lidt, når han vælger at forlænge med en arbejdsplads, hvor det jo har været sådan i al den tid Al-Khelaifi har været der.

Han er en gennemført narcissist.

​Hvis du var 24 og var ansigtet udadtil for både din klub og hele Paris og Frankrig, og præsidenten ringede til dig flere gange for at overtale dig. Det ville du bare kunne modstå?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 måned siden #2738 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Kane kunne godt være løsningen i mine øjne. En Ruud Van Nistelrooy version 2

Har det svært med at vi så skal find en løsning igen om en 2-3 år på en ny angriber i mens vi er låst på potentielle nye Higuains eller Benzemas!

3 år 1 måned siden #2739 af Fondo_Sur
Må sige, at de seneste dages udvikling ikke rigtig giver menig.

Hvorfor vil Mbappé melde offentligt ud, at han ikke vil forlænge? Hvilket formål skal det tjene?

Det er naturligt, at medierne begynder at spekulere om et skifte, for hvis han virkelig er interesseret i at blive og forståeligt tjene 80+ mio € i løn i endnu et år, så hvorfor begynde med at skabe uro?

Jeg forstår godt, hvis PSG ledelsen er irriteret på ham. Men de får vel, hvad de har fortjent, for de har i den grad være med til at skabe denne ego-kultur i klubben.

Det ligner, at Mbappé laver en Benzema, bare midt i sin karriere. Altså at tjene svimlende i et par år for at være spiller i en olieklub.

Hvis han stadig har lidt sjæl i sig, tror jeg ikke at han ville kunne modstå Real Madrid inden for et år. Men det kan jo vi ikke regne med. I mellemtiden kan man hente en spiller som Kane og gå efter mulige alle trofæer i næste sæson.
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

3 år 1 måned siden #2740 af NadaMás

Siempre Madrid post=163730 skrev:

NadaMás post=163729 skrev: Man kan jo næsten argumentere for, at Mbappé beviser at han har et sundt sind når han åbent brokker sig. Altså, hvis jeres respektive arbejdspladser var ledet af folk som Al-Khelaifi og (indtil fornyeligt) Leonardo, ville det nok også være fristende at lufte utilfredsheden. 

PSG er jo som en nylig lottovinder der bruger hele gevinsten på kokain og damer. Der er Real jo lidt mere en self-made der investere midlerne klogt og holder klassen høj.

​"Det sunde sind" falmer lidt, når han vælger at forlænge med en arbejdsplads, hvor det jo har været sådan i al den tid Al-Khelaifi har været der.

Han er en gennemført narcissist.

​Point taken.

3 år 1 måned siden #2741 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Sid Lowe har en interessant teori om, at det hele tiden var meningen, at Mbappe skulle til Real i 2024, men at det pludselige skift af Benzema har presset hans hånd. Når han siger, at han vil blive i næste sæson og ryge på en fri, er det for at presse PSG til forhandlingsbordet.

Lyder plausibelt. 
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete

3 år 1 måned siden #2742 af Ramos4

Bismo post=163736 skrev: Sid Lowe har en interessant teori om, at det hele tiden var meningen, at Mbappe skulle til Real i 2024, men at det pludselige skift af Benzema har presset hans hånd. Når han siger, at han vil blive i næste sæson og ryge på en fri, er det for at presse PSG til forhandlingsbordet.

Lyder plausibelt. 

​Skulle han være bange for, at hvis vi køber Kane så henter vi ikke ham gratis næste år? Det lyder som en irrationel frygt.
Eller misser jeg noget her?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 måned siden #2743 af Ramos4
Der er så mange ting der ikke giver mening.

Det forlyder fra bl.a. Fabrizio Romano, at Mbappe allerede sidste sommer meddelte PSG, han ikke ville forlænge til yderligere end 2024.

Hvis han sagde det til dem, hvorfor så inkludere en 1-årig option til 2025?

Jeg kan ikke finde hoved og hale i noget.

Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Fondo_Sur

3 år 1 måned siden #2744 af Fondo_Sur
Har læst at han skulle have haft meldt det til dem i juli 2022. Altså lige et par måneder efter forlængelsen i maj 2022. Det må have været den oprindelige plan at tjene pengene og være en “del af noget større” i et par år ved at forsøge at vinde Champions League med PSG samt at være der op til OL i Paris 2024. Og derefter kan han modtage endnu en sign-on fee som 25 årig. 

3 år 1 måned siden #2745 af Siempre Madrid
​RMC Sport, som vist efter sigende er ganske godt inde i sagerne hos Paris SG, mener at vide, at Kylian Mbappé gerne vil blive i 2024, fordi der så kan blive lavet en dokumentar om hans sidste år i klubben.

Det starter med N og slutter med arcissist.

Personligt holder jeg mig til spillere som Camavinga, Tchouaméni og Bellingham (flere andre Real Madrid-spillere kunne nævnes), som gerne frasiger sig større pengebeløb for ene og alene at forfølge den sportslige drøm. 

Mbappé vil uden tvivl brænde banen af  i de 90 minutter en kamp varer, men han kommer også til at brænde et helt omklædningsrum af med sin fuldkommen ulidelige måde at være på.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Lukita, Franksk, DeLaRed

3 år 1 måned siden #2746 af Mathiaska

Ramos4 post=163738 skrev: Der er så mange ting der ikke giver mening.

Det forlyder fra bl.a. Fabrizio Romano, at Mbappe allerede sidste sommer meddelte PSG, han ikke ville forlænge til yderligere end 2024.

​Haha, forestiller mig det bare er ren House of Cards / Trump style og PSG bare skyder fake news ud til højre og venstre for at drukne eventuelle sandheder. Og før vi ved det underskriver han en forlængelse, naturligvis med en endnu højere løn. 

3 år 1 måned siden #2747 af El Siete

Ramos4 post=163738 skrev: Der er så mange ting der ikke giver mening.

​Så vidt jeg har forstået det så var brevet, der blev sendt til PSG, dateret til juli sidste år. Altså, han havde allerede besluttet sig for ikke at aktivere det sidste år, kort efter sin forlængelse. 
Som Bismo skriver længere oppe, så tror jeg også på teorien om at han på denne måde tvinger PSG til at forhandle, da han ved de ikke vil lade ham gå gratis, og hvorfor han har sendt brevet tidligt på sommeren. 

Det giver også mening at alt har ændret sig for ham og Real Madrid, efter Benzemas afgang. Det er jo ikke en frygt for at Kane ville starte foran ham hvis han kom i 2024, men vi SKAL jo have en ny angriber denne sommer, der er plads nu, og så er spørgsmålet om der er økonomisk plads til begge handler, for en klub der rent faktisk følger FFP's retningslinjer. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 1 måned siden #2748 af Fondo_Sur

Siempre Madrid post=163741 skrev: ​RMC Sport, som vist efter sigende er ganske godt inde i sagerne hos Paris SG, mener at vide, at Kylian Mbappé gerne vil blive i 2024, fordi der så kan blive lavet en dokumentar om hans sidste år i klubben.

Det starter med N og slutter med arcissist.

Personligt holder jeg mig til spillere som Camavinga, Tchouaméni og Bellingham (flere andre Real Madrid-spillere kunne nævnes), som gerne frasiger sig større pengebeløb for ene og alene at forfølge den sportslige drøm. 

Mbappé vil uden tvivl brænde banen af  i de 90 minutter en kamp varer, men han kommer også til at brænde et helt omklædningsrum af med sin fuldkommen ulidelige måde at være på.

​Come on, det er vidst lidt overdrevet. Vi kan ikke regne med, at spillere bliver ved med at gå ned i løn for at tage til Real Madrid. Det er jo opvejning spillerene må tage. For Tchouameni, Bellingham eller Camavinga fik ikke tilnærmelsesvist det samme tilbud som Mbappé gjorde. Det gjorde Benzema dog, og han smuttede selvom han flere gange har sagt, at han vil stoppe karrieren i klubben. Når man er ung er Real Madrid derudover attraktiv på flere måder. Det sportslige, det kulturelle osv. Mbappés forlængelse er en stor skuffelse for alle madridistas, men 9 ud af 10 mænd, hvis ikke flere, havde gjort det samme i hans situation. Hvis han vil til klubben kommer han til klubben inden for et år, end of story. 

Derudover kan Mbappés narcisisme slet ikke måle sig med hans idols narcisisme, Cristiano Ronaldo. Og det gik jo fint nok, selvom han for mig aldrig blev en klubmand som andre legender.

Leveret af Kunena Forum