Den store transferrygte-tråd
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Valid pointe, men når det kommer til penge, så har PSG ikke brug for det. Om han indbringer dem 150m€ eller går gratis næste år, det betyder ikke noget for PSG økonomisk.El Siete post=163696 skrev: PSG vil dog gerne af med ham og det ville vel også være en form for sejr for dem. Indkasser 150M+ og få en utilfreds spiller ud af truppen, og start forfra.
Jeg har egentlig også en forestilling om , at PSG hader Real så meget, at hvis det endelig var de skulle sælge ham, så ville de gøre alt for at det ikke blev til os.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Et eller andet sted må FFP jo også gælde for dem, så i deres regnskab betyder det noget :)Madridista02 post=163710 skrev:
Valid pointe, men når det kommer til penge, så har PSG ikke brug for det. Om han indbringer dem 150m€ eller går gratis næste år, det betyder ikke noget for PSG økonomisk.El Siete post=163696 skrev: PSG vil dog gerne af med ham og det ville vel også være en form for sejr for dem. Indkasser 150M+ og få en utilfreds spiller ud af truppen, og start forfra.
Jeg har egentlig også en forestilling om , at PSG hader Real så meget, at hvis det endelig var de skulle sælge ham, så ville de gøre alt for at det ikke blev til os.
Flere og flere kilder peger også entydigt på at PSG er villige til ikke bare at sælge, men sælge til Real Madrid. Og jeg forstår dem egentlig godt.
Mbappe kontrollerer jo også det her fuldt ud. Byder United 200M og Real 150M, men han kun vil til Madrid, så må PSG jo sælge til os, eller han smutter gratis.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er direkte ulækkert og korrupt det han har gang i. Han bør koncentrere sig om de massive problemer som Frankrig har op til halsen og ikke en fodboldspillers klubvalg.El Siete post=163715 skrev: Emanuel Macron har været ude og sige at han vil skubbe på for at Mbappe bliver i Paris. Prøv at forestille jer at Mette Frederiksen og Dronning Margrethe (Macron og Emiren) ringer til Christian Eriksen hverandet minut for at han skal blive i United, eller et eller andet :D Det er så absurd det her show.
Man må godt ok føle sig presset som familien Mbappe og så kan man måske godt forstå hvordan hans ego virker ændret, når et af verdens største landes president blander sig i spilleren 2 år i træk!
Talentfuld spiller, men der følger andet med i bagagen end bare talent.
Ja, og Macron er jo direkte ynkelig.
Han bruger sin politiske indflydelse til at påvirke det frie marked til fordel for en fransk klub.
Så ender det nok med at at han erklærer Mbappe som en statsejet museumsgenstand, som er udlånt til PSG på ubestemt tid.Bismo post=163721 skrev: Der må iøvrigt være tale om konkurrenceforvridning i EU-retlig forstand mht det, som Macron har gang i.
Han bruger sin politiske indflydelse til at påvirke det frie marked til fordel for en fransk klub.
I Madrid, med en respektfuld ledelse, der ikke holder folk mod deres vilje, kan det være Mbappe falder lidt mere til ro.
Der er nok ingen tvivl om, at det er et kæmpe pres at være hele Frankrigs ansigt udadtil. Når Macron personligt ringer til ham, jamen hvad skal man så snart stille op.
Vi (inkl. mig selv) skal passe på, ikke at gøre ham til en store skurk end han er. Skulle vi ende med at købe ham, vil jeg hvert fald give ham the benefit of the doubt. Fresh slate, vi kigger fremad.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
El Siete post=163715 skrev: Emanuel Macron har været ude og sige at han vil skubbe på for at Mbappe bliver i Paris. Prøv at forestille jer at Mette Frederiksen og Dronning Margrethe (Macron og Emiren) ringer til Christian Eriksen hverandet minut for at han skal blive i United, eller et eller andet :D Det er så absurd det her show.
Macron gjorde det samme sidste sommer. Tænker ikke Mbappe begår samme fejl to gange i træk. Det bliver en vild sommer ;) Vores nye nummer 9 Kylian Mbaaappe!!
PSG er jo som en nylig lottovinder der bruger hele gevinsten på kokain og damer. Der er Real jo lidt mere en self-made der investere midlerne klogt og holder klassen høj.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
"Det sunde sind" falmer lidt, når han vælger at forlænge med en arbejdsplads, hvor det jo har været sådan i al den tid Al-Khelaifi har været der.NadaMás post=163729 skrev: Man kan jo næsten argumentere for, at Mbappé beviser at han har et sundt sind når han åbent brokker sig. Altså, hvis jeres respektive arbejdspladser var ledet af folk som Al-Khelaifi og (indtil fornyeligt) Leonardo, ville det nok også være fristende at lufte utilfredsheden.
PSG er jo som en nylig lottovinder der bruger hele gevinsten på kokain og damer. Der er Real jo lidt mere en self-made der investere midlerne klogt og holder klassen høj.
Han er en gennemført narcissist.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.