Den store transferrygte-tråd

3 år 1 måned siden #2773 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​En ting er i hvert fald sikkert..vi kan ikke vente 1 år med at signe en 9'er til start 11'eren. Hvis man ikke allerede nu kan få Mbappe, så må man gå all in på Kane. Forhåbentlig tror Perez ikke at vi fans blot er tilfreds med Bellingham. Vi står langt svagere nu end vi gjorde sidste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2774 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Mbappe har indirekte presset PSG til et salg. Han vil ikke forlænge eller skrive under på en ny kontrakt, men han vil gerne blive indtil den nuværende kontrakt udløber. PSG har givet ham to alternativer: enten skriver han under, eller også bliver han sat til salg i dette vindue.

Hans handlinger kan kun forstås som et forsøg på at presse PSG til salg allerede nu.

Han bliver solgt 100% og Fabrizio Romano  siger nu, at PSG også er villige til at forhandle med Real (se hans seneste YouTube video).

Jeg er 95% sikker på, at han kommer til Real allerede i år. Tror også Perez' lækkede udtalelse om "vi henter ham men ikke i år" også skal presse PSG til et salg nu.

Sidste sommer havde de jo mere eller mindre mistet ham på en fri transfer indtil de sidste par dage. Det mirakel har de ikke råd til at håbe på gentager sig næste sommer, og det ved de jo godt. De er tvunget til at sælge. 

Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

3 år 4 uger siden #2775 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd

Bismo post=163785 skrev: Mbappe har indirekte presset PSG til et salg. Han vil ikke forlænge eller skrive under på en ny kontrakt, men han vil gerne blive indtil den nuværende kontrakt udløber. PSG har givet ham to alternativer: enten skriver han under, eller også bliver han sat til salg i dette vindue.

Hans handlinger kan kun forstås som et forsøg på at presse PSG til salg allerede nu.

Han bliver solgt 100% og Fabrizio Romano  siger nu, at PSG også er villige til at forhandle med Real (se hans seneste YouTube video).

Jeg er 95% sikker på, at han kommer til Real allerede i år. Tror også Perez' lækkede udtalelse om "vi henter ham men ikke i år" også skal presse PSG til et salg nu.

Sidste sommer havde de jo mere eller mindre mistet ham på en fri transfer indtil de sidste par dage. Det mirakel har de ikke råd til at håbe på gentager sig næste sommer, og det ved de jo godt. De er tvunget til at sælge. 

​Det “mirakel” kostede dem også omkring 300 mio, eller det gik rygterne i hvert fald på. Ikke sikkert de vil smide den slags penge igen. 

Jeg vil bare gerne have den her sag løst hurtigst muligt. Som mange andre herinde er jeg rædselsslagen for, at vi ikke står med en klasse angriber når sæsonen starter. 

3 år 4 uger siden #2776 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Fabrizio er igen ude at sige, at PSGs position er at Mbappe forlænger eller bliver solgt nu.

Det viser også bare hvor vanvittigt det er blevet med de her statsejede klubber. PSG vil forsøge at forlænge kontrakten med en spiller, der sidste sommer lod sin kontrakt løbe ned, så han kunne score €200m. Ham er de altså villig til at forsøge at give en ny kontrakt allerede et år efter.

What the fuck...is going on.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 uger siden #2777 af Thomaskjensen
Om jeg forstår det rigtigt så kommer der nye skarpere krav til den franske liga økonomisk allerede i år, PSG betaler €728m om året i løn og gik minus €370m dette år.

Dette betyder at PSG er tvunget til at skære kraftigt i udgifterne hvilket de gør ved at "slippe" Messi og måske Neymar.

Dette betyder naturligvis også at de ikke kan handle helt vildt som de plejer fra næste år og den har Mbappe nok gennemskuet med de seneste tilgange af spillere. Vist er det gode spillere, men Asensio er selv om man er DeLaRed <3 (ha ha ah) ikke Messi kvalitet.

Så den lille pengeglade gris vil blæse og have mel i munden, han vil at PSG skal sætte ham til salg, og acceptere et lavere bud end de €220m vi tidligere har tilbudt, alternativ bliver han og skifter gratis med en massiv sign-on.

Med de strammere regler og Mbappe's situation har han intet at tabe, ingen (som jeg ser det) kan klandre hans opførelse, sælg mig nu og få betalt, eller jeg smutter næste sommer gratis.

Alternativ 2 er at han får de legekammerater han vil have (og er 1000 gange større end klubben) og så bliver han, men den tror jeg ikke på.

Alternativ 3 er at han skifter til United, og den tror jeg mest på.

Jeg tror han skifter denne sommer helt enkelt.

3 år 4 uger siden #2778 af Ramos4
Ville ikke undre mig hvis han tog til United. Fra Qatar til Qatar.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 4 uger siden #2779 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg kunne virkelig heller ikke forestille mig andet end at han tager til Manchester United. De bliver sandsynligvis solgt til Sheikh Jassim fra Qatar, og har jo så de facto ubegrænsede midler. Dermed er der fra Premier Leagues side også lagt op til Messi vs. Ronaldo v. 2.0, nemlig Haaland mod Mbappe i deres indbyrdes sportswashing oliederby. Sikke en storslået succes for fodbolden og alle os fans.

Desuden tjener Mbappe over dobbelt så meget om ugen i Paris som Eden Hazard, der indtil for et par dage siden var vores bedst betalte spiller. Jeg skal ikke kunne sige om Florentino er hooked på at kneppe lønstrukturen helt og aldeles for Mbappe, men man kunne jo godt frygte det.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Ramos4

3 år 4 uger siden #2780 af El Siete

Kiwes post=163784 skrev: ​En ting er i hvert fald sikkert..vi kan ikke vente 1 år med at signe en 9'er til start 11'eren. Hvis man ikke allerede nu kan få Mbappe, så må man gå all in på Kane. Forhåbentlig tror Perez ikke at vi fans blot er tilfreds med Bellingham. Vi står langt svagere nu end vi gjorde sidste sæson.

Jeg kan i min vildeste fantasi ikke forestille mig at vi starter sæsonen 23/24 med​ en fronttrio bestående af Vinicisu, Rodrygo og Joselu :D 
Jeg tror klubben er tålmodige lige nu og ser hvad der sker med PSG og Mbappe, ser hvad mulighederne er med Kane og Tottenham, og slår til lidt senere. Det er stadig tidligt på sommeren. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 4 uger siden #2781 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Så sender vores nye stjerneindkøb, Joselu, formentlig Spanien i finalen - sådan ;)

3 år 4 uger siden #2782 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Hvis Joselu ender i Madrid.. - har vi så overhovedet brug for Kane :) 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

3 år 4 uger siden #2783 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Mbappe har meget at skulle sige i et evt skifte. Tror ikke han er varm på United, selvom det selvfølgeligt ikke helt kan udelukkes. Men penge har han jo for helvede tjent nok af i løbet af sin tid i PSG. Måske er det på tide at træffe beslutninger udelukkende på baggrund af det sportslige. Men det er måske bare romantikeren i mig, der har det syn 😅

Selvom konkurrencen mod Haaland kan friste, ved vi jo alle, at Haaland ikke vil blive ved med at være i City i mere end et par år endnu. Guardiola smutter om to år og så er det projekt sådan set afsluttet, da jeg tvivler på, at en anden træner ville kunne videreføre Guardiola's arbejde på tilstrækkelig vis. United står foran et par års genopbygning endnu, inden de for alvor kan være med i toppen af Europa (vi så hvad der skete mod Sevilla). Det er tvivlsomt, hvordan de næste par år udvikler sig. Vil han være med i endnu et tvivlsomt projekt, eller vil han komme til en klub, som sæson ud og sæson ind er blandt toppen i Europæisk fodbold? United foran en større udrensning henover de kommende par år. 
Sidste redigering: 3 år 4 uger siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

3 år 4 uger siden #2784 af Ramos4
Seneste rygte: Adeyemi fra Dortmund.

Hurtigt venstrebenet højrekant. Prisen er dog høj.

Har dog spillet mest som angriber kan jeg se.

Sidste redigering: 3 år 4 uger siden ved Ramos4.

Leveret af Kunena Forum