Den store transferrygte-tråd
Mbappé: “I want to win but at PSG, there are shortcomings.”
Okay...det er jo lidt noget andet end det han skrev på twitter tidligere..hvor det løb som om at han fortsætter 100% i PSG. Her siger han blot at han ikke har bedt om at forlade PSG eller signe for RMD. Samtidig med at han totalt pisser på PSG lol.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Ideelt set presser han PSG ned på inder 100 mio eller selv hjælper til. Alternativt ligger den ikke meget over 100 mio. Ellers må han vente til næste år og komme på fri. Det skal ikke være ham der dikterer noget.
Det gode ved fodbold er at nye spillere dukker op eller slår igennem sæson efter sæson og store holdpræstationer er altafgørende. Vi har råd til at misse den her og vi må ikke glippe Kane for den her chance. Den skal sikres tidligt og smertefrit eller også må man lade være.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvilken del af verden befinder du dig i, siden du kan få solstik før kl. 9 ;-)Matamoro post=163685 skrev: Hvis Vinicius ikke laver mindst 30 mål i næste sæson, så sælger man ham til PSG. Og henter Mbappe og bruger ham på venstrekanten
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det er et forsøg på at lægge pres på ledelsen, så de går ud og bruger penge på top spillere. Han er nok utilfreds med deres nye strategi, hvor de heller vil fokusere på unge talenter.Kiwes post=163683 skrev: Mbappé: “I didn’t ask to leave PSG or to join Real Madrid. I just told the club that I won’t activate the option to extend my contract until 2025. I'm happy to stay.”
Mbappé: “I want to win but at PSG, there are shortcomings.”
Okay...det er jo lidt noget andet end det han skrev på twitter tidligere..hvor det løb som om at han fortsætter 100% i PSG. Her siger han blot at han ikke har bedt om at forlade PSG eller signe for RMD. Samtidig med at han totalt pisser på PSG lol.
PSG bør sælge ham under alle omstændigheder. Jeg kan ikke se ham indordne sig under Nagelsmann igennem en hel sæson.
Det er også et massivt rødt flag, at han bruger medierne til at lægge pres på klubben, når han er utilfreds. En spiller med den attitude kan være meget ødelæggende for holdet, uanset hvor mange mål han scorer på en sæson.
Yeeeeeeesssssss!!!!
Donde está la biblioteca?
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Om vi får ham i næste sæson vides ikke. Men uanset hvad skal Mbappe have en stor sign-on bonus fordi der er flere klubber, der kæmper om ham om 12 måneder.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Jeg håber ikke vi henter ham, hverken i år eller næste år.
Han har brændt sine broer, og kun brugt Real Madrid til at få flere penge på sin konto.
Men jeg tror desværre at Perez er meget vedholdende når det kommer til Mbappe.
Efter hans måde at agerer på sidste år, mistede jeg alt for ham og jeg håber aldrig han får lov at tage vores hvide Konge trøje over hovedet.
Som andre har skrevet, så er den romantiske fortælling i den grad død.
Men som sagt er jeg med på at Perez næppe slipper ideen om ham.
Hvis han skal komme til Madrid, skal han for at bevise sit værd, som menneske, udvise den aller største ydmyghed.
Han skal tage imod et tilbud for at spille i verdens største klub og det skal i den grad ikke handle om penge.
Jeg vil håbe vi giver et tilbud der er lavere end alle andre.
Laverer løn og lav sign on fee. Han fik alle de penge han nogensinde kan få brug for, af Paris for et år siden. Hvis det stadig handler om penge for ham, hører han ikke hjemme i Konge klubben.
Han er god fodboldspiller, men vi er den største fodboldklub i verden! Vi har før klaret os fint uden en enkelt rigtig god fodboldspiller.
- 9eren
- Gæst
-
Florentino Perez siger ikke i år
Mbappe siger endnu en sæson
Det bliver ikke i 2023 med sikkerhed. Gratis i 2024 måske
Men vi skal have en 9er der kan sikre os en CL nu. Hvem kan det være?
- 9eren
- Gæst
-
Nu er den sikker :)DeLaRed post=163690 skrev: Bellingham er officiel på RMs Facebook!
Yeeeeeeesssssss!!!!
Kane ville være det oplagte valg.9eren post=163706 skrev: Jeg er også i mod et Mbappe transfer. Medmindre han kommer gratis!
Florentino Perez siger ikke i år
Mbappe siger endnu en sæson
Det bliver ikke i 2023 med sikkerhed. Gratis i 2024 måske
Men vi skal have en 9er der kan sikre os en CL nu. Hvem kan det være?