Den store transferrygte-tråd
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Men det kan være han får chancen for at optjene noget respekt fra Madridistas. Og noget tilgivelse. Som 9eren skrev engang så kræver det en mentor eller to i klubben ala Modric, Nacho osv.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg mener netop der er stor forskel paa Ronaldo's ankomst til klubben og de foerste 5-6 seasoner han brugte i Madrid. Var han en narcissist, ja saa absolut, men han ville Real Madrid og lagde ingen skjul paa det, det var foerst noget der aendrede sig i de sidste par seasoner han var i Madrid hvor han pludselig blev stoerre end klubben, hvorimod Mbappe jo ikke vil noget andet end hvad der lige passer ham, han er narcissist men paa den curling agtige maade, den maade han konstant (inkl sidste sommer) leger med pressen, klubberne og fansene paa tegner et tydelogt billede af at han mener han er stoerrere og vigtigere end alle 3 enheder lagt sammen.Fondo_Sur post=163744 skrev:
Come on, det er vidst lidt overdrevet. Vi kan ikke regne med, at spillere bliver ved med at gå ned i løn for at tage til Real Madrid. Det er jo opvejning spillerene må tage. For Tchouameni, Bellingham eller Camavinga fik ikke tilnærmelsesvist det samme tilbud som Mbappé gjorde. Det gjorde Benzema dog, og han smuttede selvom han flere gange har sagt, at han vil stoppe karrieren i klubben. Når man er ung er Real Madrid derudover attraktiv på flere måder. Det sportslige, det kulturelle osv. Mbappés forlængelse er en stor skuffelse for alle madridistas, men 9 ud af 10 mænd, hvis ikke flere, havde gjort det samme i hans situation. Hvis han vil til klubben kommer han til klubben inden for et år, end of story.Siempre Madrid post=163741 skrev: RMC Sport, som vist efter sigende er ganske godt inde i sagerne hos Paris SG, mener at vide, at Kylian Mbappé gerne vil blive i 2024, fordi der så kan blive lavet en dokumentar om hans sidste år i klubben.
Det starter med N og slutter med arcissist.
Personligt holder jeg mig til spillere som Camavinga, Tchouaméni og Bellingham (flere andre Real Madrid-spillere kunne nævnes), som gerne frasiger sig større pengebeløb for ene og alene at forfølge den sportslige drøm.
Mbappé vil uden tvivl brænde banen af i de 90 minutter en kamp varer, men han kommer også til at brænde et helt omklædningsrum af med sin fuldkommen ulidelige måde at være på.
Derudover kan Mbappés narcisisme slet ikke måle sig med hans idols narcisisme, Cristiano Ronaldo. Og det gik jo fint nok, selvom han for mig aldrig blev en klubmand som andre legender.
Jeg synes paa ingen maade Ronaldo og Mbappe kan sammenlignes, om man saa kan lide Ronaldo eller ej, det Mbappe har gang i er jo helt nye hoejder. Hvis der kunne udgives en guldbold for narcissime og pattebarnshed i fodbold, saa var Mbappe uden tvivl den klokke klare vinder!
Donde está la biblioteca?
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og Mbappé ville sige: Uno, dos, tres....Hala Dinero!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid post=163741 skrev: RMC Sport, som vist efter sigende er ganske godt inde i sagerne hos Paris SG, mener at vide, at Kylian Mbappé gerne vil blive i 2024, fordi der så kan blive lavet en dokumentar om hans sidste år i klubben.
Personligt holder jeg mig til spillere som Camavinga, Tchouaméni og Bellingham (flere andre Real Madrid-spillere kunne nævnes), som gerne frasiger sig større pengebeløb for ene og alene at forfølge den sportslige drøm.
Mbappé vil uden tvivl brænde banen af i de 90 minutter en kamp varer, men han kommer også til at brænde et helt omklædningsrum af med sin fuldkommen ulidelige måde at være på.
Det er nogen vilde konspirationsteorier du kommer med. Du aner da ikke hvordan Mbappe er i et omklædningsrum, det kan da være han er verdens fedeste fyr :)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og den teori er du naturligvis velkommen til at holde fast i. Jeg kan kun forholde mig til det, jeg har set fra ham.Real HWL post=163752 skrev:
Siempre Madrid post=163741 skrev: RMC Sport, som vist efter sigende er ganske godt inde i sagerne hos Paris SG, mener at vide, at Kylian Mbappé gerne vil blive i 2024, fordi der så kan blive lavet en dokumentar om hans sidste år i klubben.
Det er nogen vilde konspirationsteorier du kommer med. Du aner da ikke hvordan Mbappe er i et omklædningsrum, det kan da være han er verdens fedeste fyr :)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Der er et utal af spillere der har lavet dokumentarfilm om dem selv, inklusiv Real Madrid spillere. Der er et utal af spillere, der har udtrykket sig negativt på rygtebasis. Mbappé er meget ambitiøs, og har tydeligvis været utilfreds og skuffet over PSGs uprofessionalisme. Han kender sin værdi, og vil gerne tjene pengene mens han kan som verdens største profil. Man må også respektere, at han har villet udrette noget sportsligt i sin hjemby, Paris og for fransk fodbold. Men hvis han vil væk pga. en inkompetent ejer skal vi da byde ham velkommen til den bedst drevne fodboldklub.
Cristiano Ronaldo har da meget større ego problemer end Mbappé. Alt skulle handle om Ronaldo fra dag 1. Han forvandlede Benzema fra en phenomeno type i Lyon til en loyal undersåt i et årti. Han blev sur i kampe, hvor han ikke scorede selvom holdet vandt. Han jublede nærmest aldrig med fansene, men kun med sin familie, der sad i den glasboks i hjørnet af stadionet. Hvor er jeg dog glad for at det lykkedes holdet at vinde the double uden ham. Jeg nægter at tro, at Mbappé er værre end det.
Men vi er så også nogle Madridistas, som heller ikke kunne snuppe cristiano, og udelukkende så ham som et nødvendigt onde for at slå barca og messi.Fondo_Sur post=163744 skrev:
Come on, det er vidst lidt overdrevet. Vi kan ikke regne med, at spillere bliver ved med at gå ned i løn for at tage til Real Madrid. Det er jo opvejning spillerene må tage. For Tchouameni, Bellingham eller Camavinga fik ikke tilnærmelsesvist det samme tilbud som Mbappé gjorde. Det gjorde Benzema dog, og han smuttede selvom han flere gange har sagt, at han vil stoppe karrieren i klubben. Når man er ung er Real Madrid derudover attraktiv på flere måder. Det sportslige, det kulturelle osv. Mbappés forlængelse er en stor skuffelse for alle madridistas, men 9 ud af 10 mænd, hvis ikke flere, havde gjort det samme i hans situation. Hvis han vil til klubben kommer han til klubben inden for et år, end of story.Siempre Madrid post=163741 skrev: RMC Sport, som vist efter sigende er ganske godt inde i sagerne hos Paris SG, mener at vide, at Kylian Mbappé gerne vil blive i 2024, fordi der så kan blive lavet en dokumentar om hans sidste år i klubben.
Derudover kan Mbappés narcisisme slet ikke måle sig med hans idols narcisisme, Cristiano Ronaldo. Og det gik jo fint nok, selvom han for mig aldrig blev en klubmand som andre legender.
Kylian er ganske rigtigt ikke tilnærmelsesvis i samme grad "for meget" som cristiano, så jeg ville personligt noget bedre kunne leve med mbappe... såfremt at det for Real Madrid er en fornuftig aftale der indgåes, vel at mærke - og med det mener jeg, at mbappe ikke får bedre vilkår end cristiano fik.
Siempre Madrid post=163753 skrev:
Og den teori er du naturligvis velkommen til at holde fast i. Jeg kan kun forholde mig til det, jeg har set fra ham.Real HWL post=163752 skrev:
Det er ikke mig der kommer med teorier. Jeg sætter kun spørgsmål tegn ved at man kan dømme en person man ikke kender.
Første gang i lang tid jeg glæder mig til sommerferien i juli er slut :D
Sommeren er altid lidt mere spændende, når den for alvor byder på forstærkninger. De forrige to somre har været gode med Alaba, Camavinga, Rudiger og Tchouameni - Men ikke festfyrværkeri som denne sommer kan resultere i. Det har mere været koldt og kalkuleret.mohbar post=163759 skrev: Brahim, Fran, Jude og måske Mbappe på vej inden sæsonen starter...!
Første gang i lang tid jeg glæder mig til sommerferien i juli er slut :D
Du skal også lige huske Joselu, som jeg ser som en perfekt angrebs-sub. 16 mål for et nedrykkerhold taler sit tydelige sprog.
Hvis man samtidigt kan finde beskedende 20 mio. for Fresneda, så er jeg en virkelig glad mand. Regner ikke med det hvis Mbappé kommer ind - Og regner om ingen omstændigheder med en Davies/Cancelo, altså reel forstærkning. Syntes Fresneda ville være perfekt til at aflaste Carvajal, og udvikle sig til på sigt at tage over. Dertil havde han jo en 4-5 år i ungdomsafdelingen, knægt fra Madrid, så nok også en fan af klubben fra barnsben.
Vini Jr. Mbappé Valverde
Camavinga Bellingham
Tchouaméni
Mendy Alaba Militão Carvajal
Courtois
Bænk: Soria/Lunin, Fran, Nacho, Rüdiger, Fresneda, Kroos, Modrić, (Ceballos), Rodrygo, Brahim, Joselu
Vil dog se mere evidens inden jeg for alvor tør håbe på Mbappé. Rygterne om Fresneda har været beskedende, så tvivler også derpå.
Resten er jo mere eller mindre i hus. Så kan man self også diskutere Rodrygo for Valverde, Fran for Mendy osv.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=163753 skrev: Og den teori er du naturligvis velkommen til at holde fast i. Jeg kan kun forholde mig til det, jeg har set fra ham.
Har du set ham sige: Uno, dos, tres....Hala Dinero! ?
Nej vel, så tag det lige med ro. Du har lige skrevet at du kun forholder dig til det, du har set fra ham.
Bellingham Camavinga Tchouameni