Den store transferrygte-tråd
Courtois
Valverde Militao Rudiger Garcia
Bellingham Camavinga Kroos
Rodrygo Mbappe Vinicius
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ændrer jo ikke på at aftalen er god. Så er det jo ledelsen der er idioter.Cristiano7 post=163836 skrev:
Det er kun en god aftale hvis vi også henter en top angriber fx Mbappe. Det er en dum aftale hvis Joselu får nr.9 og bliver vores billig løsning i angrebet indtil evt Mbappe og Endrick kommer næste år..Kiwes post=163834 skrev: Joselu will join Real Madrid on LOAN until 2024. €500k fee to Espanyol. Buy option is €1.5m. Joselu has reduced his salary to join Real Madrid. Sku ikke en dum aftale vi har fået lavet der....
@FabrizioRomano
Venter lige med at sige noget indtil slutningen af transfervinduet.. for man ved aldrig med Perez.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg forstår dig godt. Han ser også godt ud og ligner også en Masai-kriger til forveksling. Men om Kolo Muani foretrækker bananer frem for ferskner, ved jeg desværre intet om, men så er du måske heldig at du lever i en digital tidsalder og derfor kan prøve lykken med Grindr. ;-)Ramos4 post=163833 skrev: Jeg er blevet lidt lun på Kolo Muani må jeg indrømme. Lægger lige så meget op, som han selv scorer.
Personligt synes jeg at Real Madrid bør droppe Muani, og i stedet for gå efter BÅDE Kane og Mbappe på samme tid, hvis det kan lade sig gøre. Dermed vil fire topspillere (Vini, Rodrygo, Kane og Mbappe) have fortrinsret til at deles om de tre forreste pladser ligeligt, mens Brahim og specifikt Joselu vil have de sidste mandater. Og med Endricks ankomst næste sommer efterfulgt af Joselus afgang, ville det løse Real Madrids angrebsproblemer de næste par sæsoner. Men så er spørgsmålet også om Kane og Mbappe tør lægge pres på deres respektive klubber for at fremtvinge et salg her og nu i stedet for at vente i allersidste øjeblik og risikere at Real Madrid går efter andre angribere, da vores klub ikke kan stå med uvisheden.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Hvilket rygnummer Joselu får, bliver meget sigende for vores intentioner resten af transfervinduet. Hvis Joselu bliver præsenteret i nummer 9, så skriger jeg ind i en pude resten af dagen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jaah, han kommer ikke næste sommer heller.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er slet ikke 100% sikker på, at Mbappe vil forsætte et år mere.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
@marca
#rmalive
I swear to God...
Ramos4 post=163845 skrev: JUST IN: Joselu is NOT coming as a back-up to Real Madrid. He will play a MUCH bigger role than people think.
@marca
#rmalive
I swear to God...
Hvad er det, sådan helt præcist, klubben vil med disse “under niveau” spillere? Ja ja, man skal have en “emergency backup”, hvis alle er skadet, men det er han åbenbart ikke tiltænkt.
Jeg forventer ikke den store aktivitet under og efter landskampene. Joselu bliver offentliggjort og præsenteret, formentlig efter landskampene. Måske også David Soria, som erstatning for Lunin. Derudover vil klubben annoncere kontraktforlængelserne til Modric Kroos, Nacho, Ceballos, Vini og formentlig også Rodrygo. Det kommer de også til at bruge tid og pressekonferencer på.
Og så er vi nogle uger henne...
Derefter begynder der nok at ske ting og sager. Højrebacken forventer jeg ingen forstærkninger til. Carvajal har to år tilbage af sin kontrakt. Vazquez ser ud til at blive kontrakten ud (udløber næste sommer). Måske Odriozola bliver solgt, men det er så også nok det. Og hvis Vallejo også skifter væk, så bliver deres pladser i truppen overtaget af Fran García og muligvis Rafa Marin. Jeg tror ikke Mendy bliver solgt denne sommer, selv om der har kørt rygter om det. Har det også fint med hvis han fortsætter. Så kan man sende ham videre næste sommer, hvor han har et år tilbage af sin kontrakt, og hente Davies på en fri transfer som afløser.
Midtbanen er sat og på plads med tilgangen af Bellingham og kontraktforlængelserne til Modric, Kroos og Ceballos. Der sker nok ikke noget yderligere før til næste sommer, hvor Modric og Kroos igen har kontraktudløb.
Så er der angrebet. De tre pladser oppe foran. Her tror jeg mere eller mindre højrekanten er besat med Rodrygo, Brahim Diaz (som den ene erstatning for Asensio og Hazard), Valverde og Vazquez, som alle kan spille den position. I venstre side er der Vini, Rodrygo og Brahim.
Jeg forventer ærlig talt ikke yderligere forstærkning til kanterne. Måske Nico Paz eller Arribas kommer til at tage den anden plads i truppen, som erstatning for Asensio/Hazard. Her håber jeg på Nico Paz, som kan dele spilletiden mellem førsteholdet og Castilla. Og så kan man passende leje Arribas ud, eller sælge ham med en tilbagekøbsklausul.
Så er der 9'eren, hvor Joselu erstatter Mariano i truppen. Her kan Rodrygo ligeledes spille, om nødvendigt.
Jeg forventer mindst én mere, en erstatning for Benzema. Om det bliver Mbappé der kommer nu, eller først til næste sommer, eller Harry Kane, må vi se. Uanset hvem af de to, så venter der LANGE, meget LANGE forhandlinger med enten PSG eller Tottenham. Finder man ikke en løsning, så kan Firmino være en tredje mulighed, eftersom Joselu kun er her et år. En fjerde mulighed er Richarlison på en lejeaftale. Men jeg forventer stærkt, at man går linen ud indtil 1. september, om nødvendigt, og prøver at hente Kane eller Mbappé.
Det er bare mine tanker om dette transfervindue, som langt fra er ovre, tværtimod.