Den store transferrygte-tråd
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Heldigvis kan Bellingham score mål, men kom nu med en top angriber og en højreback tak!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og hvis Mbappe ikke kommer, hvem er det så vi venter på? Endrick? Haaland kommer sgu ikke til sommer, det tror jeg ikke på.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Som en anden bruger skriver, skal vi nok lige om på den anden side af landskampe og forlængelser. Så skal jagten nok blive formaliseret.
Vi ved hvor utilregnelig Mbappen er og vi ved hvordan Perez ikke har noget imod at sælge en sæson, for at spare penge op.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Du havde vel ikke regnet med at vi ville have enten Kane eller Mbappe nu :)? Jeg tænker at RMD er i vente position lige nu og prøver at finde ud af hvad PSG/Mbappe vil. Her er det så til gengæld vigtigt at vi ikke dvæler for længe ved ham.Ramos4 post=163853 skrev: Godt I er rolige. Jeg er ved at skide grønne grise :D
Vi ved hvor utilregnelig Mbappen er og vi ved hvordan Perez ikke har noget imod at sælge en sæson, for at spare penge op.
Vi holder mulighederne åbne, er tålmodige og jagter ikke den ene eller den anden - indtil videre :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Væk
- Platin bruger
-
Mariano Diaz er faktisk ledig og kan skifte transferfrit d. 1/7. Måske han kunne være en mulighed, mens vi venter på HaalandEstadio Santiago Bernabéu post=163856 skrev: Hvad tænker I om mulighederne for at købe Karim Benzema fri af Al Ittihad mens vi venter på næste sommer? :)
Marca skriver at vi ikke henter en angriber til sommer, udover Joselu. Det er tidligt på transfervinduet og tingene kan selvfølgelig ændre sig, men som skrevet tidligere vil jeg blive MEGET overrasket hvis det ender anderledes.
Edit (to minutter efter): Fabrizio Romano stemmer i, kilden er Pérez selv, som bekræfter det på svar til fanspørgsmål. Kan åbenbart ikke poste Twitter link, men det står på hans Twitter side.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Lige præcis denne udtalelse viser jo præcis hvad Mbappe har gang i!Ramos4 post=163843 skrev: Kylian Mbappé: “I will stay at PSG next season then I will only decide my future in 2024. Many things can happen in one year, especially in a club like PSG.”
Jaah, han kommer ikke næste sommer heller.
Han presser endnu en vanvittig kontrakt ud af PSG med en kæmpe sign on fee igen.
Hvorfor skulle han forlænge sin nuværende kontrakt med et år gratis, når han kan score x antal milliarder ved at lave en ny aftale gældende fra sommeren 24.
Mbappe har udelukkende penge på hjernen, og han ved præcis hvordan han presser dem ud af PSG.
Han bruger os, præcis som han brugte os sidste år!
Vi er så naive at på trods af han har afvist os tre gange, så sidder vi stadig og tænker "Han kommer lige om lidt, bare vent"
Jeg er ked af at læse Marcas artikel, det bekræfter jo desværre at Perez falder lige lukt Mbappes spin igen.
Vi står med endnu en mellem sæson i 23/24, med Joselu som angriber.
Sommeren 24 kan vi så gå ud og se om vi kan få en ny top angriber, eller se om Haaland vil skifte væk fra et City hold der dominerer alt, og formentlig vinder CL igen i 24.
Lad os håbe at La Liga bliver så sløj at vi kan spille med om guldet på trods af de åbenlyse mangler vi får uden en ægte top angriber.
Vi har jo trods alt en vanvittig midtbane!
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-