Den store transferrygte-tråd

3 år 3 uger siden #2857 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

Brylle post=163897 skrev:

Dragam post=163884 skrev:

Real HWL post=163878 skrev:

Raul7-2880 post=163875 skrev: Seriøst, stop altså lige med at nævne en 16 årige knægts navn som en fast del af truppen til næste år. 
Drengen har jo intet vist der berettiger en plads i truppen. 
Vi skal nok regne med, at Endrick skal starte hos Castilla mandskabet og evt. udlejes -  ligesom Kubo og andre yngre talenter. Så må tiden vise om vi vandt på lottokupon eller ej. 

I øvrigt er jeg sikker på, at Kane og Mbappe kan spille samtidige 

Han er jo 18 når han kommer til Real Madrid. Så selvfølgelig skal han nævnes som en del af holdet til næste år. Du køber sku da ikke verdens største talent og smider ham på Castilla. Kuk kuk!!

​Enig i at han ikke skal smides ned på Castilla mandskabet, men han bør helt klart lejes ud, hvor i det indgår i kontrakten, at han skal bruges i minimum x antal kampe, så han kan forsætte sin udvikling - der er en god chance for at han kommer til at gå i stå (som så mange andre talenter i RM), hvis han skal agere backup og kun får et par minutter hist og her.

​Har du et eksempel på en case, hvor den lejende klub accepterer at en spiller, som kan blive skadet, ikke slå til, lave ballade, ikke møde op til træning og hvad man ellers kan finde på, har en klausul indskrevet som gør, at han er sikker på at spille? Og hvad tænker du, at det gør ved Endrick til træning, at han er sikret en hvis mængde spilletid uden at løfte en finger? 

​Lyder meget som en klausul der nok staar i Ceballos' kontrakt ;-)

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #2858 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Joselu, Rodrygo, Brahim, Vinicius, Alvaro Rodriguez og måske Arribas.

Dette skulle være vores angreb da Florentino Perez udtalte i går at der ikke vil komme flere signings. Og han har været meget ærlig også omkring Mbappe. Så vi kan måske få en gratis Mbappe næste sæson med Endrick. Derfor er Joselu kommet på en lejeaftale fordi vi kan ende med de to spillere til næste sæson.

Hvordan ser vores udgave ud af guld11 ift lowcost løsningen til den kommene sæson

3 år 3 uger siden #2859 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
For en uge siden gik rygterne på at vi ville bruge €300-400m og nu er vi allerede færdige før det er startet.

Rygterne kan gå hurtigt. Jeg tror ikke noget er udelukket før dem tykke dame har sunget. MEN vi kan også være færdige med at handle, hvis ikke Mbappe eller Kane kan lade sig gøre. Tror ikke Perez henter Lautaro, Kolo Muani eller andre ikke A-spillere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 3 uger siden #2860 af El Chino
Jeg tror, som der også er skrevet, sådan set at man har fuldt den transferplan der var lagt til punkt og prik. Det ses i timingen af Comunicado Oficial de sidste par uger.

Benzemas afsted var uventet, og er vel grunden til den lidt tam følelse man står tilbage med - efter en ellers god transfervindue, både i forhold til navne og timing.

Det er som det er. Og tager man de optimistiske briller på kan man jo forestille sig at 23/24 bliver sæsonen hvor Rodrygo får hans endelig gennembrud og Vini bliver den altoverskyggende stjerne på holdet. Noget der allerede var optakt til. 

Er det ikke sådan noget (Benzemas afsted) der skal til? Ligesom da Benz steppet op efter Cristiano. 

Er det utænkeligt at Vini laver +30, Rodrygo +20 og resten topper op? 

Med den nuværende bemanding af midtbane spillere, tyder det på at Valverde kommer til at spille højrekant, hvor han scoret de fleste af hans mål sidste sæson. Forstå mig ret, det er selfølgelig mere betryggende med en top 9’er, men alternativet er ikke nødvendigvis en katastrofe. 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved El Chino.

3 år 3 uger siden #2861 af Siempre Madrid
​Er der virkelig nogen, der tager for gode varer, hvad Florentino Pérez siger til en tilfældig Madridista under en autograf-skrivning?

Der er knap 2½ måned til transfervinduet smækker i. Skal vi prøve at tage en slapper og glæde os over følgende:

Hazard -> Bellingham
Asensio -> Brahim
Ingen -> Fran García
Mariano -> Joselu

Der skal nok komme flere spillere.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, El Siete, Franksk

3 år 3 uger siden #2862 af Lars1991
​Hvad med Gift Orban? Han var til prøvetræning arrangeret af en agent i Nigeria for et år siden. Stabæk hentede ham i August, hvor han bombede mål ind. Gent hentede ham i Januar, hvor han blev ved med at høvle mål ind og slog en rekord med det hurtigste hattrick i conference league. Komet karriere og han er alt for god til Gent og det ligner han nok allerede skifter videre igen. Fra amatør bold i Nigeria til at være for god til den belgiske liga på under et år!

Tænker Real Madrid trods alt er for høj en hylde til ham, men spændende spiller og spændende historie. Hold øje!

3 år 3 uger siden #2863 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Siempre Madrid post=163905 skrev: ​Er der virkelig nogen, der tager for gode varer, hvad Florentino Pérez siger til en tilfældig Madridista under en autograf-skrivning?

Der er knap 2½ måned til transfervinduet smækker i. Skal vi prøve at tage en slapper og glæde os over følgende:

Hazard -> Bellingham
Asensio -> Brahim
Ingen -> Fran García
Mariano -> Joselu

​Da vi solgte Ronaldo til Juventus hentede vi Mariano og krydsede fingre for at Asensio og Bale ville steppe op. What's the difference?
Ja jeg tager 100% Perez' ord for gode varer, når han siger at vi ikke foretager os mere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #2864 af 9eren

Ramos4 post=163907 skrev:

Siempre Madrid post=163905 skrev: ​Er der virkelig nogen, der tager for gode varer, hvad Florentino Pérez siger til en tilfældig Madridista under en autograf-skrivning?

Hazard -> Bellingham
Asensio -> Brahim
Ingen -> Fran García
Mariano -> Joselu

​Da vi solgte Ronaldo til Juventus hentede vi Mariano og krydsede fingre for at Asensio og Bale ville steppe op. What's the difference?
Ja jeg tager 100% Perez' ord for gode varer, når han siger at vi ikke foretager os mere.

​oveni skal man lægge, at hvis Florentino har en intern aftale med Mbappe om gratis tilgang næste sæson. Så køber han jo ikke en top striker nu for at skabe problemer næste sæson ift trupsammensætning, hvor Endrick også kommer. 

I de sidste mange sæsoner har folk ment at der skulle sprænges bank og der er samme tilgang i år. Men hver gang bliver folk skufftet.

stol nu på klubben i det de gør.
Om så Joselu er den eneste 9er udefra vi sikrer. 

ja jeg stoler på Florentino. Ligeså vel da han sagde at Mbappe ikke kommer i år men at han kommer
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved 9eren.

3 år 3 uger siden #2865 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=163908 skrev:

Ramos4 post=163907 skrev:

Hazard -> Bellingham
Asensio -> Brahim
Ingen -> Fran García
Mariano -> Joselu

​oveni skal man lægge, at hvis Florentino har en intern aftale med Mbappe om gratis tilgang næste sæson. Så køber han jo ikke en top striker nu for at skabe problemer næste sæson ift trupsammensætning, hvor Endrick også kommer. 

I de sidste mange sæsoner har folk ment at der skulle sprænges bank og der er samme tilgang i år. Men hver gang bliver folk skufftet.

stol nu på klubben i det de gør.
Om så Joselu er den eneste 9er udefra vi sikrer. 

ja jeg stoler på Florentino. Ligeså vel da han sagde at Mbappe ikke kommer i år men at han kommer

​Han har jo lovet Mbappe i 3 år nu. Fair så lad os sige at han ikke henter en 9er, hvilket vil være helt hul i hovedet, så er vi da for alvor blevet en lille klub hvis alt hvad vi fortager os handler om en person. Det forhindrer os vel ikke i at købe en højre back eller kant. Noway vi allerede er færdige.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen, Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #2866 af 9eren
Han har ikke lovet men han har forsøgt. Synes der er en væsentlig forskel. Og nok er Florentino en magtfuld mand, det er dog den sværeste handel Florentino nogensinde har stået overfor. Får han Mbappe til næste sommer gratis, så er har jeg svært ved nogensinde at finde en person i denne her verden, der er en bedre forretningsmand end Florentino på det sportslige niveau når det omhandler indkøb!

Får han ikke Mbappe håber jeg bare at han har nogle backups. At se sig selv som en lille klub pga et indkøb fejler eller udskydes, så har man slet ikke forstået hvad Real Madrid er.

Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved 9eren.

3 år 3 uger siden #2867 af Siempre Madrid
​Det er en ren genopførelse af "Mens vi venter på Godot".

Verdens største klub kan ikke sælge en hel sæson, fordi vi muligvis måske får Mbappé næste år. Han gav os sit nej sidste år. Fint, livet går videre og så må man finde sine angribere andre steder.

Det er ikke for at være hævngerrig eller pigesur, men man kan ikke lægge klubbens ve og vel an på, at man har en aftale med Mbappé næste år.

Det kan jeg heller ikke forestille mig, at man gør og derfor tror jeg fuldt og fast på, at der kommer en dygtig angriber fra øverste hylde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, JesperThomsen, DeLaRed

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #2868 af 9eren
Jeg mener ikke vi sælger en hel sæson. Vi har lige brugt 103 millioner euro på 1 af verdens bedste ungdomsspillere fra Dortmund. Vi har spillere der er på vej frem og en ret harmonisk trup.

Vi kan bare ikke spenderer alt mellem 90-140 millioner på en angriber, hvis Mbappe kommer og skal spille fast næste år. Er det sikkert så forstår jeg fuldt ud at vi finder alternativer indtil da. Rodrygo er 9eren næste sæson med Joselu og Alvaro Rodriguez.

Jeg havde dog håbet på Karim fra Dortmund til kanten. Så hvis han ikke kommer så vil jeg have Arribas op.

Leveret af Kunena Forum