Den store transferrygte-tråd
Ramos4 post=149446 skrev: Hvis Mbappe bliver i Paris til han er 26, efter endnu en lorte sæson i Europa og efter at have set Real Madrid være magiske, jamen hvad skal vi så gøre? Hyg dig, Kylian - og se din karriere gå op i ingenting sammen med Neymar og de andre streamers.
Men den fede dame har vist ikke sunget endnu ;)
Jeg er skam enig - hvis han forlænger, så vil jeg aldrig se ham i Madrid, uanset hvor god han bliver og hvor dårlige vi eventuelt kunne blive. Men det ændrer ikke på, at det ville være katastrofalt for klubbens fremtid, hvis man ikke at formår at hente enten ham eller Haaland.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er Nasser Al-Khelaifis mouthpiece, som kommer med denne nyhed. De har absolut ingen grund til at opfinde denne nyhed. I forhold til Marca, så har de i de sidste par år været ret spot on. Den eneste store nyhed som de breakede, som var fuldstændig forkert, var da JFD skrev, at PSG havde accepteret Madrids bud på Mbappe i sommer. Udover det, så har de i de sidste par år ikke haft ret mange ekslusive nyheder, som så viser sig, at være en direkte løgn.9eren post=149447 skrev:
tja og hvor mange gange tager Marca ikke fejl.Steen post=149444 skrev:
Nok fordi, at Le Parisien er meget troværdige når det gælder PSG. Det er PSGs Marca.9eren post=149443 skrev: Jeg mener at Mbappe først har sagt han vil give news efter sidste kamp i sæsonen. Der har kørt så meget lort så hvorfor skal man sidde og skrive ud fra hvad Parisen har nævnt.
Men jeg synes bare at vi så et retur opgør i CHL på Bernabeu hvor vores spillere og Mbappe havde sådan en indbyrdes holdning til hinanden at vi ses næste snart. Er der kun mig der oplevede dette?
Det synes jeg også, og alt taget i betragtning, så giver det virkelig ikke mening, hvis han forlænger med PSG. Men som fodbold så ofte har vist, så er det ofte penge, som er afgørende.Dybbøl post=149452 skrev: Ærgerligt hvis Mbappe og Real Madrid ikke får fornøjelsen af hinanden. Det ville være det perfekte match i min verden.
Men jeg synes bare at vi så et retur opgør i CHL på Bernabeu hvor vores spillere og Mbappe havde sådan en indbyrdes holdning til hinanden at vi ses næste snart. Er der kun mig der oplevede dette?
Mon psg prøver at få Madrid lidt ud af kurs så det ender med at vi ikke løfter pokalen i deres hule.
De må jo stadig være bitter over vi smed dem ud.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Kom dog til den smukkeste klub og vind CHL og Ballon D’or istedet :)
Men det vil være en stor skuffelse for Perez og fans hvis han ikke kommer..
Ham og Haaland er vel de eneste unge stjerne der rigtig kan forstærke Real Madrid
Ren spin fra de forsmåede franske medier.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Er jeg langt ude her? :D
Du snakker om en ledelse der overfusede dommerteamet efter kampen på Bernabéu (ustraffet i øvrigt - hvilket jo er mærkeligt, men formentlig intet har at gøre med at Kaliffen sidder i UEFA-boardet) og som ville sælge deres egne mødre, hvis de så en god handel i det.Dybbøl post=149458 skrev: Jeg har en teori: Kan fodbold være så ulækkert/ucharmerende idag, at ledelsen i PSG får den lokale avis til at breake denne nyhed, for så når Mbappe melder at han skifter til Real Madrid, at PSG kan kalde Mbappe for en landsforræder for at løbe fra “aftalen” som de havde med ham og dække deres egen “ryg/ry”?
Du er overhovedet ikke langt ude, der foregår langt mere underlige og korrupte ting når penge og ære er involveret. Om det er det der rent faktisk er sket kan vi kun gisne om, men der er ingen tvivl om at PSG vil gå rigtig langt for ikke at tabe ansigt, det har vi set gang på gang.Dybbøl post=149458 skrev: Jeg har en teori: Kan fodbold være så ulækkert/ucharmerende idag, at ledelsen i PSG får den lokale avis til at breake denne nyhed, for så når Mbappe melder at han skifter til Real Madrid, at PSG kan kalde Mbappe for en landsforræder for at løbe fra “aftalen” som de havde med ham og dække deres egen “ryg/ry”?
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
(Selvom ingen af de først nævnte Real spillere overhovedet gør en forskel)