Den store transferrygte-tråd

4 år 2 måneder siden #241 af madrid2000
Det er fandme ikke et godt look for klubben, hvor man næsten har regnet med Mbappe som RM spiller og arbejdet flere år på transferen, og den så glipper.

På den anden side, så kan man ikke betale Mbappe 50 millioner euro om året og en Vinicious 5 millioner euro om året. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #242 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Og Fabrizio har været ude at slå rygtet ned. Rolig nu Steen.

4 år 2 måneder siden #243 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Sources close to Mbappe have denied any agreement with PSG.
@FabrizioRomano

Lad os nu ta det med ro og se hvad der sker.

4 år 2 måneder siden #244 af Steen
Besvaret af Steen på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=149435 skrev:

Steen post=149434 skrev: Mbappe forlænger med PSG. Flot gået Perez, man har spildt 3 år på at spare sammen til Mbappe, og så får man en kæmpe afvisning. Endnu en gang står Perez tilbage som en stor, fed joke. Haaland ville angiveligt til Madrid, men klubben ville først lukke Mbappe-transferen. Nu bliver Mbappe i PSG, mens Haaland skifter til Manchester City. Godt gået.

​Hvor vil du spille Haaland?

Desuden bød Perez små 200 mil i sommers. Så jeg ved ikke hvad din kritik går på.

Lad os nu se om Mbappe forlænger med PSG. Hvis han vil blive i farmers league længere endnu, så er det selvfølgelig hans frie valg. Det vil vise en kæmpe mangel på ambitioner, men so be it. Klubben er større end én spiller. Så bruger vi pengene på noget andet. Real Madrid kan sagtens undvære Mbappe, men jeg er ikke så sikker på at Mbappe kan undvære Real Madrid.

4-4-2. Haaland i toppen og Benzema i en fri rolle oppe foran, som han havde da vi havde Ronaldo. Vini venstre midt, Casemiro og Kroos/Modric centralt, Valverde som falsk højremidt, som han har spillet de sidste mange kampe. 

Min kritik går på, at Perez i flere måneder har troet, at Mbappe handlen er lukket, da de havde en mundtlig aftale. Vi har ikke investeret i truppen i flere år pga. Mbappe, og det kan tydeligvis ses. Man er blevet udspillet af samtlige store hold man har mødt i CL. Ja, man er gået videre takket være de ældgamle spillere, som snart skal udskiftes, men det ændrer ikke på, at man har langt op til City og Liverpool. Mbappe og Haaland er de eneste unge spillere, som har vist, at de kan nå Ballon d'Or niveau, og begge spillere kommer ikke til Madrid. Hvad gør vi nu? Hvem skal man nu hente, så man komme tættere på de bedste hold i verden? Der er kun en spiller jeg kan komme i tanke om, og det er Salah, men det tvivler jeg på sker. Dette er katastrofalt, og herinde er folk meget gode til at blive blinde så snart man vinder et trofæ, men tonen skal nok få en anden lyd, når man næste år viser, at man ikke er i stand til at konkurrere med de øvrige tophold. 

4 år 2 måneder siden #245 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Til helvede med ham. Det er officielt sidste nyhed jeg gider at høre om ham.

Hvis det han har set og været vidne til i år, ikke kan lokke ham til verdens største klub, jamen så be my guest.

Rådden du bare op i dine trygge rammer i paris og altid være lige ved og næsten.

4 år 2 måneder siden #246 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Kiwes.

4 år 2 måneder siden #247 af Steen
Le Parisien går ikke bare ud og opfinder dette. Mbappe-klanen kan benægte det nu, men mon ikke, at han snart forlænger.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #248 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg mener at Mbappe først har sagt han vil give news efter sidste kamp i sæsonen. Der har kørt så meget lort så hvorfor skal man sidde og skrive ud fra hvad Parisen har nævnt.

4 år 2 måneder siden #249 af Steen

9eren post=149443 skrev: Jeg mener at Mbappe først har sagt han vil give news efter sidste kamp i sæsonen. Der har kørt så meget lort så hvorfor skal man sidde og skrive ud fra hvad Parisen har nævnt.

​Nok fordi, at Le Parisien er meget troværdige når det gælder PSG. Det er PSGs Marca. 

4 år 2 måneder siden #250 af Petroleum
​lad os lige blive enige om, at hvis mbappe forlænger med psg, så bliver det ikke kun for to år. Så bliver han gjort til kaptajn, verdens bedst betalte og en 10-årlig kontrakt eller lignende. Hvis han vil forlænge, hvorfor skulle han så kun gøre det i to år? Han kender Reals holdning. Hvor skulle han ellers tage han om to år, hvis ikke real. Nærmest ingen andre klubber i verden har et budget som psg og kan investere som psg. 

enten skrider han nu eller også forlænger han uendeligt. Det er jeg sikker på.

4 år 2 måneder siden #251 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis Mbappe bliver i Paris til han er 26, efter endnu en lorte sæson i Europa og efter at have set Real Madrid være magiske, jamen hvad skal vi så gøre? Hyg dig, Kylian - og se din karriere gå op i ingenting sammen med Neymar og de andre streamers.

Men den fede dame har vist ikke sunget endnu ;)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 2 måneder siden #252 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Steen post=149444 skrev:

9eren post=149443 skrev: Jeg mener at Mbappe først har sagt han vil give news efter sidste kamp i sæsonen. Der har kørt så meget lort så hvorfor skal man sidde og skrive ud fra hvad Parisen har nævnt.

​Nok fordi, at Le Parisien er meget troværdige når det gælder PSG. Det er PSGs Marca. 

​tja og hvor mange gange tager Marca ikke fejl. 

Leveret af Kunena Forum