Den store transferrygte-tråd

2 år 11 måneder siden #3469 af Lars1991
​Det var utrolig normalt i Serie A før i tiden, det der med del-ejerskab. Men ja, det gør bare at man kan købe ham tilbage billigere og får en del af transfersummen hvis han bliver solgt videre osv.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3470 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Var det ikke mere omkring at klubberne ejede en spiller, og skiftes til at have spilleren?

Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

2 år 11 måneder siden #3471 af Lars1991
​Jeg må indrømme at jeg var lidt ung dengang, så er ikke helt sikker på, hvordan det fungerede helt ned i detaljerne. Jeg havde dog ikke oplevelsen af at man "delte" spilleren og han skiftede lidt frem og tilbage. Synes jeg kan huske det tit var store klubber, der solgte dele af en spiller de ikke kunne bruge til en mindre klub, men heller ikke havde opgivet alt håb på ham, og derfor.. ja solgte man ikke det hele. Her står der lidt om det
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3472 af 9eren
Defensacentral menes at Florentino og Mbappes mor har haft en samtale om at nu er handlen hjemme. Hvad gør den side 1 september med Mbappe i PSG.

2 år 11 måneder siden #3473 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Der er godt nok stille omkring Mbappe, Real og PSG. 

Kan det være fordi at alle tre parter er igang med at få det store puslespil til at gå op?- Jeg håber. 

Kom så Don Perez og Mbappe. 

Hala Madrid

Ps. Vi bliver så f**king vilde med Mbappe som den sidste brik på dette Madrid mandskab. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 11 måneder siden #3474 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Visuelt med 4-1-2-1-2

(A-kæden)
                Vinicius        Mbappe
                        Bellingham
                Kroos           Valverde
                        Tchoumani 
    F. Garcia.  Alaba    Militao     Carvajal

- Power og fight fra Tchoumani og Valverde. 
- Ro og kreativitet fra Kroos og Bellingham. 
- Fart og bevægelighed fra Vini og Mbappe. 

Slip Garcia fri på venstre siden og lad Carvajal koncentrer sig om en stærk defensiv. 

(B-kæden) 

WOW en B-kæde 

Rodrygo       Joselu
                         Güler/Brahim
                  Ceballos       Modric
                          Camavinga
       Mendy    Rüdiger   Nacho   Vasquez

- Cama og Modric med drive og hockey assists. 
- Ceballos med energi og meter. 
- Güler/Brahim med elegance og løb ind i feltet. 
- Rodrygo med målfarlighed inde i boksen. 
- Joselu til plads skabelse i feltet samt hovedstøds trussel. 

5 udskiftninger bliver ser masser af minutter til Modric, Camavinga, Güler og Rodrygo. 

Men sikke en B-kæde at vælge fra når man har brug for at ændre en kamp. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3475 af 9eren
Det store spørgsmål er ikke om vi får Mbappe men om vi får en 9er inden 1 sept

2 år 11 måneder siden #3476 af El Chino

9eren post=164901 skrev: Det store spørgsmål er ikke om vi får Mbappe men om vi får en 9er inden 1 sept

​Ingen af delende (desværre). Jeg tror ikke, at vi er villig til at acceptere PSG’s krav i dette transfer vindue - Tænk at vi altså har at gøre med en modpart som ikke handler efter normale transfer logik. Til gengæld tror jeg på, når PSG siger, at han under ingen omstændigheder skifter som free agent. Så er det store sprøgsmål, hvad Mbappé gøre. Det sprøgsmål har han sådan set allerede svaret på “Der er mange ting, der sker på et år” …

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 år 11 måneder siden #3477 af El Chino

El Chino post=164902 skrev:

9eren post=164901 skrev: Det store spørgsmål er ikke om vi får Mbappe men om vi får en 9er inden 1 sept

​Ingen af delende (desværre). Jeg tror ikke, at vi er villig til at acceptere PSG’s krav i dette transfer vindue - Tænk at vi altså har at gøre med en modpart som ikke handler efter normale transfer logik. Til gengæld tror jeg på, når PSG siger, at han under ingen omstændigheder skifter som free agent. Så er det store sprøgsmål, hvad Mbappé gøre. Det sprøgsmål har han sådan set allerede svaret på “Der er mange ting, der sker på et år” …

og lade mig uddybe: 
2021: Hvilken europæisk klub afviser et bud på plus €200 på en spiller med et år tilbage af sin kontrakt - fra en klub som vedkommende offentligt har tilkendegivet sin support? Og i det konkrete transfer vindue har offentligt meddelt sit ønske om skifte.

2022: Hvilken europæisk klub tilbyder en spiller €75m i løn plus €40 i loyalty bonus om året på en 2+1 årig kontrakt?! Og bruger statsoverhoved og præsidenter til at overtale spilleren. 

2023: Hvilken europæisk klub smider IKKE en spiller på porten, som bevist og via medier skader klubben forhandlings situation (brevet)? Og stadig insisterer på at holde på spilleren med en (måske) endnu bedre kontrakt. 

2024: Her kommer logikken ind. Hvilken klub vil miste verdens bedste spiller på fri transfer? 

Intet af ovenstående giver mening for mig. Derfor er min konklusion den, at Mbappé hverken kommer i år eller næste år. 

Håber jeg tager fejl, men det giver absolut ingen mening. 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved El Chino.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02, 9eren, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #3478 af 9eren
I morgen spiller PSG træningskamp. Så der kan vi også se hvad planen er med Mbappe der.

2 år 11 måneder siden #3479 af Mathiaska

Dybbøl post=164900 skrev: Visuelt med 4-1-2-1-2

(A-kæden)
                Vinicius        Mbappe
                        Bellingham
                Kroos           Valverde
                        Tchoumani 
    F. Garcia.  Alaba    Militao     Carvajal

- Power og fight fra Tchoumani og Valverde. 
- Ro og kreativitet fra Kroos og Bellingham. 
- Fart og bevægelighed fra Vini og Mbappe. 

Slip Garcia fri på venstre siden og lad Carvajal koncentrer sig om en stærk defensiv. 

(B-kæden) 

WOW en B-kæde 

Rodrygo       Joselu
                         Güler/Brahim
                  Ceballos       Modric
                          Camavinga
       Mendy    Rüdiger   Nacho   Vasquez

- Cama og Modric med drive og hockey assists. 
- Ceballos med energi og meter. 
- Güler/Brahim med elegance og løb ind i feltet. 
- Rodrygo med målfarlighed inde i boksen. 
- Joselu til plads skabelse i feltet samt hovedstøds trussel. 

5 udskiftninger bliver ser masser af minutter til Modric, Camavinga, Güler og Rodrygo. 

Men sikke en B-kæde at vælge fra når man har brug for at ændre en kamp. 

Fantastisk bredde - endelig!

Jeg tror du er rigtig tæt på hvad der umiddelbart bliver A-kæden. Dog vil jeg sige, at jeg tror Camawinga er foran Tchoumani indtil enten Cama eller en af de andre spiller sig af. Tchoumani skal desuden spille sig på. Og så er det for mig at se meget sandsynligt at Kroos kommer til at spille lige så meget 6'er som 8'er, hvilket så åbner op for Cama i A-kæden. Det bliver vanvittig interessant at se Modrics rolle.

Desuden er jeg oprigtig ræd for, at den hedder Mendy på venstrebacken indtil Fran slår ham af og/eller han går i stykker næste gang. Jeg håber virkelig jeg tager fejl her, for Fran er alt vi har savnet. 

433 mulighederne er også rigtig gode med denne trup, men det kommer til at give hovedpine ift. hvilken af de mange midtbanespillere som skal sorteres fra. Og naturligvis 9'er udfordringen (indtil Mbappé signes). Dog vil jeg sige, at selvom de fleste af os næppe ser Joselu som noget helt vildt, så er jeg tosset med hans attitude og udstråling. Jeg tror helt seriøst på at han kan gøre en forskel i løbet af sæsonen.

2 år 11 måneder siden #3480 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd

​Nej vi kan ej, vi må vente på de troværdige kilder. 

Leveret af Kunena Forum