Den store transferrygte-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Kan det være fordi at alle tre parter er igang med at få det store puslespil til at gå op?- Jeg håber.
Kom så Don Perez og Mbappe.
Hala Madrid
Ps. Vi bliver så f**king vilde med Mbappe som den sidste brik på dette Madrid mandskab.
(A-kæden)
Vinicius Mbappe
Bellingham
Kroos Valverde
Tchoumani
F. Garcia. Alaba Militao Carvajal
- Power og fight fra Tchoumani og Valverde.
- Ro og kreativitet fra Kroos og Bellingham.
- Fart og bevægelighed fra Vini og Mbappe.
Slip Garcia fri på venstre siden og lad Carvajal koncentrer sig om en stærk defensiv.
(B-kæden)
WOW en B-kæde
Rodrygo Joselu
Güler/Brahim
Ceballos Modric
Camavinga
Mendy Rüdiger Nacho Vasquez
- Cama og Modric med drive og hockey assists.
- Ceballos med energi og meter.
- Güler/Brahim med elegance og løb ind i feltet.
- Rodrygo med målfarlighed inde i boksen.
- Joselu til plads skabelse i feltet samt hovedstøds trussel.
5 udskiftninger bliver ser masser af minutter til Modric, Camavinga, Güler og Rodrygo.
Men sikke en B-kæde at vælge fra når man har brug for at ændre en kamp.
- 9eren
- Gæst
-
Ingen af delende (desværre). Jeg tror ikke, at vi er villig til at acceptere PSG’s krav i dette transfer vindue - Tænk at vi altså har at gøre med en modpart som ikke handler efter normale transfer logik. Til gengæld tror jeg på, når PSG siger, at han under ingen omstændigheder skifter som free agent. Så er det store sprøgsmål, hvad Mbappé gøre. Det sprøgsmål har han sådan set allerede svaret på “Der er mange ting, der sker på et år” …9eren post=164901 skrev: Det store spørgsmål er ikke om vi får Mbappe men om vi får en 9er inden 1 sept
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
og lade mig uddybe:El Chino post=164902 skrev:
Ingen af delende (desværre). Jeg tror ikke, at vi er villig til at acceptere PSG’s krav i dette transfer vindue - Tænk at vi altså har at gøre med en modpart som ikke handler efter normale transfer logik. Til gengæld tror jeg på, når PSG siger, at han under ingen omstændigheder skifter som free agent. Så er det store sprøgsmål, hvad Mbappé gøre. Det sprøgsmål har han sådan set allerede svaret på “Der er mange ting, der sker på et år” …9eren post=164901 skrev: Det store spørgsmål er ikke om vi får Mbappe men om vi får en 9er inden 1 sept
2021: Hvilken europæisk klub afviser et bud på plus €200 på en spiller med et år tilbage af sin kontrakt - fra en klub som vedkommende offentligt har tilkendegivet sin support? Og i det konkrete transfer vindue har offentligt meddelt sit ønske om skifte.
2022: Hvilken europæisk klub tilbyder en spiller €75m i løn plus €40 i loyalty bonus om året på en 2+1 årig kontrakt?! Og bruger statsoverhoved og præsidenter til at overtale spilleren.
2023: Hvilken europæisk klub smider IKKE en spiller på porten, som bevist og via medier skader klubben forhandlings situation (brevet)? Og stadig insisterer på at holde på spilleren med en (måske) endnu bedre kontrakt.
2024: Her kommer logikken ind. Hvilken klub vil miste verdens bedste spiller på fri transfer?
Intet af ovenstående giver mening for mig. Derfor er min konklusion den, at Mbappé hverken kommer i år eller næste år.
Håber jeg tager fejl, men det giver absolut ingen mening.
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
- 9eren
- Gæst
-
Fantastisk bredde - endelig!Dybbøl post=164900 skrev: Visuelt med 4-1-2-1-2
(A-kæden)
Vinicius Mbappe
Bellingham
Kroos Valverde
Tchoumani
F. Garcia. Alaba Militao Carvajal
- Power og fight fra Tchoumani og Valverde.
- Ro og kreativitet fra Kroos og Bellingham.
- Fart og bevægelighed fra Vini og Mbappe.
Slip Garcia fri på venstre siden og lad Carvajal koncentrer sig om en stærk defensiv.
(B-kæden)
WOW en B-kæde
Rodrygo Joselu
Güler/Brahim
Ceballos Modric
Camavinga
Mendy Rüdiger Nacho Vasquez
- Cama og Modric med drive og hockey assists.
- Ceballos med energi og meter.
- Güler/Brahim med elegance og løb ind i feltet.
- Rodrygo med målfarlighed inde i boksen.
- Joselu til plads skabelse i feltet samt hovedstøds trussel.
5 udskiftninger bliver ser masser af minutter til Modric, Camavinga, Güler og Rodrygo.
Men sikke en B-kæde at vælge fra når man har brug for at ændre en kamp.
Jeg tror du er rigtig tæt på hvad der umiddelbart bliver A-kæden. Dog vil jeg sige, at jeg tror Camawinga er foran Tchoumani indtil enten Cama eller en af de andre spiller sig af. Tchoumani skal desuden spille sig på. Og så er det for mig at se meget sandsynligt at Kroos kommer til at spille lige så meget 6'er som 8'er, hvilket så åbner op for Cama i A-kæden. Det bliver vanvittig interessant at se Modrics rolle.
Desuden er jeg oprigtig ræd for, at den hedder Mendy på venstrebacken indtil Fran slår ham af og/eller han går i stykker næste gang. Jeg håber virkelig jeg tager fejl her, for Fran er alt vi har savnet.
433 mulighederne er også rigtig gode med denne trup, men det kommer til at give hovedpine ift. hvilken af de mange midtbanespillere som skal sorteres fra. Og naturligvis 9'er udfordringen (indtil Mbappé signes). Dog vil jeg sige, at selvom de fleste af os næppe ser Joselu som noget helt vildt, så er jeg tosset med hans attitude og udstråling. Jeg tror helt seriøst på at han kan gøre en forskel i løbet af sæsonen.
Nej vi kan ej, vi må vente på de troværdige kilder.9eren post=164901 skrev: Det store spørgsmål er ikke om vi får Mbappe men om vi får en 9er inden 1 sept