Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ud over at Ceballos naturligvis mangler på din liste, da han ligesom resten af banden er komplet ubrugelig denne season, så er jeg helt enig med dig. Denne oprydning (hvis vi altså også kommer sf med de 2 sidste) har været alt for længe på vej, og skaber en fundamentalt bedre sammensat trup med et højere bund niveau, og det er vigtigere en nogen individuel signing, ikke kun i denne season men også ifht fremtiden, og så giver det også færre undskyldninger overfor brug af Castilla spillere.The European Super League post=164783 skrev: At komme af med hele banden (Hazard, Mariano, Mendy, Odriozola & Vallejo (I denne prioritetsrækkefølge)) er for mig vigtigere end et indkøb af en 9er til den kommende sæson 23/24 selvom jeg gerne vil være grådig og have det hele. Det ville være kæmpe stort at komme af med Odriozola og Vallejo allerede nu! Også selvom det blot skulle være på lån.
I øvrigt har klubben og Hazard selv slet ikke fået nok ros for opsigelsen af kontrakten. Ved vi noget om hvad det har kostet os at få ham opsagt 1 år før tid?
Synes dog ikke man skal klappe i hænderne over Hazard og Klubben for at lave en aftale der som absolut minimum kommer 12 måneder for sent, med 4 horrible seasoner og kun 1år tilbage af kontrakten er denne afvikling det absolut mindste man har kunne forlange..,ud over det var det vist ikke helt billigt for Real, husker ikke det rygtede beløb, men ret sikker på han ikke lige gjorde os en særlig stor tjeneste på budgettet her, det var Eden der ifølge rygterne vandt den finansielle kamp. Så nej, det skal ikke fejres, men derimod bare glemmes hurtigst muligt!
Donde está la biblioteca?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
DeLaRed post=164791 skrev: Ud over at Ceballos naturligvis mangler på din liste, da han ligesom resten af banden er komplet ubrugelig denne season, så er jeg helt enig med dig.
Det er min fejl at jeg fik delt mine beskeder op i tre. Beklager!
Jeg fik skrevet det her
Jeg håber ledelsen sætter Dani Ceballos til salg næste sommer. Uanset om Modric stopper i 2024 så har vi stadig for mange på midtbanen. Så længe han bliver solgt for mere end han koster i løn de næste 12 måneder, så har det været en kanon beslutning af forlænge med ham denne sommer.
Bellingham Camavinga Tchouameni
-
- Platin bruger
-
DeLaRed post=164791 skrev: Synes dog ikke man skal klappe i hænderne over Hazard og Klubben for at lave en aftale der som absolut minimum kommer 12 måneder for sent
Ville du foretrække at han stadig var i klubben i den kommende sæson for en sidste tørn? Det er alternativet.
Det har vist sig at være noget nær umuligt at komme af med et overskudslager når de har så høje lønninger. Det er noget andet med unge billige spillere. Men folk som Coutinho, Hazard, Özil, Griezmann, Bale, Sánchez osv. osv. er næsten umulige at få solgt eller ophævet med fordi ingen vil have dem og fordi de har kontrakt på høje lønninger. Jeg synes vi skal sætte pris på at vi slipper for noget af den udgift i den sidste sæson! Det er jo nærmest uhørt godt gået.
- 9eren
- Gæst
-
Carvajal og Lucas V har kontrakt og begge har gjort en helveds masse for klubben. Derfor skal man lige varer sine ord, Carvajal er en af vores bedste højre backs igennem historien. Problemet er hans seneste sæsoner har været præget af skader og svære hold præstationer. Lucas V har dælme også gjort sit.Ramos4 post=164792 skrev: Det er super fint at vi få al "fyldet" ud af klubben, men det hjælper jo ikke meget på banen, hvor vi pt. ikke har en ordentlig højreback (og ikke har haft det længe) samt mangler en ST.
MEN
Jeg kan 100% godt følge folk i at man gerne vil have noget fornyelse på højre backen. Med Rafa Marin forstår jeg ikke at man ikke afprøver ham på backen eller i centerforsvaret. Hvem udefra kunne der ellers være.
- Brylle
- Gæst
-
Og så sørger vi for at vi ikke skal høre 1 ord mere om Hazard næste år og al den virak som medierne skaber. Han har heldigvis selv været god til at stå udenfor og ikke bidrage til så meget ballade. Det giver også en kortere vej for Castilla spillerne når vi skal fylde bænken ud. Måske nogle af dem kan bidrage. Så jeg er helt enig med dig. Vi skal være meget glade for at få ham ud.The European Super League post=164794 skrev:
DeLaRed post=164791 skrev: Synes dog ikke man skal klappe i hænderne over Hazard og Klubben for at lave en aftale der som absolut minimum kommer 12 måneder for sent
Ville du foretrække at han stadig var i klubben i den kommende sæson for en sidste tørn? Det er alternativet.
Det har vist sig at være noget nær umuligt at komme af med et overskudslager når de har så høje lønninger. Det er noget andet med unge billige spillere. Men folk som Coutinho, Hazard, Özil, Griezmann, Bale, Sánchez osv. osv. er næsten umulige at få solgt eller ophævet med fordi ingen vil have dem og fordi de har kontrakt på høje lønninger. Jeg synes vi skal sætte pris på at vi slipper for noget af den udgift i den sidste sæson! Det er jo nærmest uhørt godt gået.
-
- Platin bruger
-
The European Super League post=164783 skrev: At komme af med hele banden (Hazard, Mariano, Mendy, Odriozola & Vallejo (I denne prioritetsrækkefølge)) er for mig vigtigere end et indkøb af en 9er til den kommende sæson 23/24 selvom jeg gerne vil være grådig og have det hele. Det ville være kæmpe stort at komme af med Odriozola og Vallejo allerede nu! Også selvom det blot skulle være på lån.
Jeg har haft lidt ekstra fritid det seneste stykke tid så jeg har været meget aktiv. Og nu er jeg også begyndt at citere mig selv. Hvad skal det dog ikke ende med?!?!?
Okay så Vallejo er nu også fortid i klubben i den kommende sæson. Det betyder forhåbentlig at vi slipper for en lille lønpakke yderligere og der er mere plads til Castilla indhop.
Madridista skriver om det her
madridista.dk/index.php/artikler/21773-o...-udlejes-til-granada
Vallejo er en spiller der kunne bruges. Vi så det mod City for 13 måneder siden. Men der er på ingen måde plads så super fint at vi slipper for lille udgifter og forhåbentlig får flere Castilla talenter på banen. Er du glad, 9eren?
Så mangler vi bare gorgonzola
Håber på at Ceballos bliver lejet ud for at få noget spilletid, men så blev han skadet…
-
- Platin bruger
-
Ja det er vildt interessant at følge med i. Ikke en eneste dag uden en vanvittig detalje der bliver fanget af kameraet.Hamid8210 post=164806 skrev: Er du vimmer Arda fik lavet en sindssyg dribling til træning. Teknisk vidunder
-
- Platin bruger
-
Ifølge en journalist fra Qatar er Real Madrid og PSG færdige med at handle og det juridiske. Real Madrid betaler 180 + 40 for franskmanden. De 180 går til klubben og de 40 går til angriberen. Af de 180 som PSG modtager giver de 60 af dem videre til den kommende Real Madrid spiller.
Ifølge journalisten er aftalen 100 % på plads med alle parter.