Den store transferrygte-tråd
- Al-Andaluzz
-
- Senior bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Vi får brug for ham måske om en sæson eller to
: "Real Madrid have informed PSG of the maximum price they would pay for Kylian Mbappé. It's now up to PSG to accept it or not. This time, yes. I'd say Mbappé is close to joining Real Madrid."
Hvis det er sandt, at vi har oplyst det beløb vi er villige til at betale, så lader det til at tingene kunne være lige op over.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Mas post=165167 skrev: Jeg tror det er psg der først skal sige hvad de vil have for ham før Real Madrid giver deres bud.
Ifølge Fabrizio Romano har PSG allerede gjort deres krav offentligt i forgårs.
250,000,000 Euro
Det fik straks Mbappé's mor til at meddele Real Madrid at hun ville forsøge at handle prisen ned. I går kom PSG frem til 220 i stedet.
I dag skulle Real Madrid så have givet PSG deres maks bud hvad det så end betyder midt i en forhandling. Mit gæt er at Real Madrid har budt maks 180.
Bellingham Camavinga Tchouameni
@marca
Når vi snakker de 200+ så tænker jeg at det er ovenstående der er gældende og det giver også fint mening.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
For hvad er forskellen med eller uden Mbappe i år?
Uden, vi vinder hverken LaLiga eller CL, jeg tvivler faktisk stærkt på at vi vinder noget overhovedet.
Med Mbappe er vi favoritter til alle titler.
Så 250 er helt fair
Thomaskjensen post=165172 skrev: Det er jo ikke sådan at han bliver meget billigere af at komme på en "gratis" transfeer, han kommer at tage godt betalt for dette enten i sign on, eller løn.
Uden, vi vinder hverken LaLiga eller CL, jeg tvivler faktisk stærkt på at vi vinder noget overhovedet.
Så 250 er helt fair
Tænker ikke Perez giver de 250mill som PSG forlanger.
Men hvis 200 er inklusiv en sign-on, så ser det mere spiseligt ud. Så kan PSG også få det til at se ud som om de fik en masse penge for ham, selvom en stor bid af beløbet skal gå til Padden.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Der bliver snakket om 130M i sign-on næste sommer, hvilket jo er betydeligt lavere end de 200-250M der rygtes lige nu, så hvorfor skulle RMD give 100M mere lige nu? PSG har intet at forhandle med, så selvfølgelig tager RMD det stille og roligt og lader tiden gå og prisen falde. På tirsdag skal PSG også betale Mbappe 40M.Thomaskjensen post=165172 skrev: Det er jo ikke sådan at han bliver meget billigere af at komme på en "gratis" transfeer, han kommer at tage godt betalt for dette enten i sign on, eller løn.
Så 250 er helt fair
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.