Den store transferrygte-tråd
Han er nok ikke mere værd på markedet - Svært at se han skulle blive solgt for noget derover.Bismo post=165176 skrev: Der er forlydender om, at United vil byde på David Alaba. Der snakkes om 50 millioner euro. Ville godt nok være ærgerligt at undvære ham. Men 50 mill lyder som en rigtig fin pris.
Men jeg syntes til gengæld han er mere værd for holdet, så han skal ingen steder.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
Ja okay, 250 eller 225. Big difference. Håber vi er lidt mere hårde i forhandlingerne end det.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Lyder ekstremt usandsynligt. Ville være direkte dumt at betale så meget for en spiller, som man kan forhandle frit med allerede til januar. Tvivler på at vores ledelse ville gå med til det. 150 måske 180 max.Ramos4 post=165179 skrev: NEW: Real Madrid want to reduce Kylian Mbappé's price to €225M or they are willing to wait for another year.
-
Ja okay, 250 eller 225. Big difference. Håber vi er lidt mere hårde i forhandlingerne end det.
Imo lyder det som em rigtig fin handel, nu er det ikke fordi jeg synes vi har brug fir at komme af med Alaba, men han har på ingen måde kunne leve op til hans første season i klubben (hvor han var vanvittig stærk og en ægte leder i bagkæden) sidenhen har han lignet en spiller der læner sig mere og mere tilbage, og fra nytår og frem har han virkelig kæmpet med niveauet samt skaderne, alt imens hans 3 konkurrenter har spillet et flot forår (på nær lige Militao’s 14 dages tømmermænds periode) og lig så dertil at han har vist sig at være komplet ubrugelig på Venstre backen (hans performance mod United var også en af de ringeste på banen, så intet tegner på hans form er på vej op lige pt). Så kan vi på 50mill ud af ham, så ville det være en rigtig fon handel, og selvom det er lidt ærgeligt at man så har lejet Rafa ud, så kan man for under 50mio sagtens finde en løsning til den 4 plads i forsvaret, det kunne være alt fra et lejemål (ala Joselu) til et køb af et talent.NadaMás post=165178 skrev:
Han er nok ikke mere værd på markedet - Svært at se han skulle blive solgt for noget derover.Bismo post=165176 skrev: Der er forlydender om, at United vil byde på David Alaba. Der snakkes om 50 millioner euro. Ville godt nok være ærgerligt at undvære ham. Men 50 mill lyder som en rigtig fin pris.
Men jeg syntes til gengæld han er mere værd for holdet, så han skal ingen steder.
Jeg kan ikke se det ske, men hvis det gør, til den pris, så er det en helt fik løsning i min bog.
Donde está la biblioteca?
Synes vi så imod United hvor meget frihed det gav til Cama og Vini at Fran hele tiden var spilbar, og hvilken plads han skabte med sine løb ned ad linjen, at have samme kort på højre backen, kunne måske også være det der åbner mere op for Fede i en 442.
Donde está la biblioteca?
Ramos4 post=165179 skrev: NEW: Real Madrid want to reduce Kylian Mbappé's price to €225M or they are willing to wait for another year.
-
Enig, det er stadigvæk alt for meget. Men jeg syntes der florere en masse tal i øjeblikket, så jeg tager det med et gran salt. Så længe Fabrizio Romano ikke bekrafter noget af det, tror jeg ikke på det :)
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Synes stadig det er for meget med tanke på hvor låst PSG er i deres muligheder. Jeg mener man maks skal give €150m.Ramos4 post=165201 skrev: Men hvis €225m er inkl. 50 i sign-on fee så passer det jo meget godt. Så kan PSG sige de har fået boksen for Mbappe, men Madrid ved de "kun" har betalt €175 til PSG og resten til Padden.
Galactico downfall version 2
Galactico downfall version 2