Den store transferrygte-tråd
Galactico downfall version 2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mbappe sagen er for betændt og skaber for mange problemer. Vi får ham ikke
Galactico downfall version 2
- FranciscoISCO
- Platin bruger
Deres problem er jo netop, at de ikke er interesseret i ikke at sælge ham. Om de har råd til at lade være eller ej, har jeg ikke forstand på, men som jeg forstår hele sagaen, handler det for dem om ikke at tabe ansigt, samtidig med, at de har for øje at ændre hele kulturen i klubben (klubben > spilleren). Det vil da først være pinligt, hvis de 1. skal betale bonus plus et ekstra års løn for verdens dyreste og bedste spiller, de ikke har tænkt sig at benytte, for så at lade ham gå gratis, eller 2. benytte ham (fx. efter at have fået den franske spillerforening på nakken) og dermed tabe ansigt ift. deres "klub over spiller"-projekt/postulat. Det kan kun være i deres interesse at sælge ham denne sommer.9eren post=165417 skrev: Konsekvenser eller ej, der er mere om at PSG ligger sag an mod Madrid lige nu, end Madridzone får skrevet gentagene nyheder om Mbappe. Det er utopi at tro, PSG lader Mbappe gå til Madrid. De kan jo bare lade være med at sælge ham
Så ser jeg nærmere en forhindring ift. spilleren. Hvor opsat er Mbappe på at modtage anden halvdel af sin loyalitets bonus, samt en federe sign-on-fee fra Real næste sommer? Men her kan jeg nu heller ikke lade være med at tænke, at han også snart må have et behov for at lægge Paris bag sig og komme videre til en rigtig klub. Han har rigeligt med grund til at holde sig relevant sportsligt med et em i 2024 i sigte, samt et OL i Paris. At risikere ét år i kulden bør simpelthen være for kostbart.
Altid Real Madrid.
- FranciscoISCO
- Platin bruger
Altid Real Madrid.
Sagen er jo, at PSG ikke har nogen magt i det her spil. Deres eneste våben er at sige til Mbappé, at han ikke får noget spilletid, men det ville efter min mening nok blive endnu et selvmål. For så skal de fortsat betale ham, de får ikke noget sportsligt ud af det, og det gør deres FFP regnskab endnu dårligere. Han skal med andre ord sælges, men PSG er paralyserede over, at Mbappé har afvist flere tilbud, mens Real Madrid ikke rykker på sig. I ren panik vil de nu i følge rygter lægge sag an mod Real Madrid. Men det får de ikke noget ud af.FranciscoISCO post=165420 skrev: Du har altså helt ret, det er utopi at tro, PSG lader Mbappe gå til Madrid - gratis.
Den bedste af de værste løsningerne for dem er at acceptere Real Madrids eventuelle bud og fortælle historien om, at PSG er et sted man ønsker at være etc.
Det er vel efterhånden til at konkludere, at de lavede en fejl ved at tilbyde Mbappé den vanvidkontrakt. Det er sjovt nok “loyalitetsbonusserne” i kontrakten, der kan blive Mbappés vej ud af klubben.
- FranciscoISCO
- Platin bruger
Håber da det er tydeligt, at jeg er fuldstændig enig i alt, hvad du skriver ;)Fondo_Sur post=165421 skrev:
Sagen er jo, at PSG ikke har nogen magt i det her spil. Deres eneste våben er at sige til Mbappé, at han ikke får noget spilletid, men det ville efter min mening nok blive endnu et selvmål. For så skal de fortsat betale ham, de får ikke noget sportsligt ud af det, og det gør deres FFP regnskab endnu dårligere. Han skal med andre ord sælges, men PSG er paralyserede over, at Mbappé har afvist flere tilbud, mens Real Madrid ikke rykker på sig. I ren panik vil de nu i følge rygter lægge sag an mod Real Madrid. Men det får de ikke noget ud af.FranciscoISCO post=165420 skrev: Du har altså helt ret, det er utopi at tro, PSG lader Mbappe gå til Madrid - gratis.
Den bedste af de værste løsningerne for dem er at acceptere Real Madrids eventuelle bud og fortælle historien om, at PSG er et sted man ønsker at være etc.
Det er vel efterhånden til at konkludere, at de lavede en fejl ved at tilbyde Mbappé den vanvidkontrakt. Det er sjovt nok “loyalitetsbonusserne” i kontrakten, der kan blive Mbappés vej ud af klubben.
Altid Real Madrid.
Jeg kan slet ikke holde op med at lolle over at Barca får €27 mio for ham. Det er jo absurd at der er lavet klausuler der overhovedet har tilladt dette.Hamid8210 post=165423 skrev: Dembele til PSG. Kom så med Bappen til Madrid!!
Satme en stærk spiller PSG får, når så han kan holde sig skadesfri. Forestiller mig at når PSG kommer til 1/8 eller 1/4 finalen i ChL så er både Neymar og Dembele skadet og så ryger de ud nok engang. Enrique fyres efter sæsonen og så starter det forfra. Circle of Paris.
Nu ved jeg ikke hvordan Enrique stiller op, men hvis det er en 433 må dette da alt andet lige være dårlige nyheder for Asensio.
- Madridista02
- Platin bruger
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
"Lolle"?Mathiaska post=165424 skrev:
Jeg kan slet ikke holde op med at lolle over at Barca får €27 mio for ham. Det er jo absurd at der er lavet klausuler der overhovedet har tilladt dette.Hamid8210 post=165423 skrev: Dembele til PSG. Kom så med Bappen til Madrid!!
Satme en stærk spiller PSG får, når så han kan holde sig skadesfri. Forestiller mig at når PSG kommer til 1/8 eller 1/4 finalen i ChL så er både Neymar og Dembele skadet og så ryger de ud nok engang. Enrique fyres efter sæsonen og så starter det forfra. Circle of Paris.
Nu ved jeg ikke hvordan Enrique stiller op, men hvis det er en 433 må dette da alt andet lige være dårlige nyheder for Asensio.
Jeg savner Pepe :(
- FranciscoISCO
- Platin bruger
Rulle grinende rundt på gulvet 🤓Madridista02 post=165426 skrev:
"Lolle"?Mathiaska post=165424 skrev:
Altid Real Madrid.
Ingen mbappe på psgs hjemmeside
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre