Den store transferrygte-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Selv tror jeg ikke vi spare specielt meget ved at hente ham om et år, og spørgsmålet er hvad vi vinder uden Mbappe (ingen ting), og kommer vi ikke langt i CL og vinde LaLiga, så er jeg 100% sikker på at vi kommer tabe på ikke at hente nu.
MEN, og dette er et stort men. Tænker den gamle lidt længere end de fleste, for hvad får dette af betydning for PSG...
1) Om vi køber kan de gå ud og hente 2 stjerner her i sommer. Som direkte erstatninger til Mbappe og på sigt Neymar.
2) Om vi ikke køber har de stadig Mbappe 1 år til, men næste sommer forsvinder han og formentligt også Neymar. PSG skal til at følge FFP.
Så 1, vi hjælper PSG med at kunne holde sig i top 10 i Europa, eller 2 vi venter og på bare 1 år ruller PSG ud af top 20 i Europa.
DC19
Det er jo som du nævner netop frikøbsklausulen, der er afgørende. Og de er heldigvis meget høje. Real Madrid vil gerne sælge, hvis en spiller vil væk, men det bliver på markedsvilkår. Morata, Casemiro, Varane etc. har været solgt for høje beløb.-#7- post=165432 skrev: Det bliver også spændende at se om Paris vil forsøge at hævne sig på Real Madrid, ligesom de gjorde med Barcelona da de flirtede med Verratti. Kunne man ikke forestille sig at de vil forsøge at hente Vinicius eller Rodrygo om et år eller to, eller måske Camavinga? Forskellen er selvfølgelig at spillernes frikøbsklausuler er så høje idag at de ikke bare sådan kan indløses ligesom med Neymar, men alle spillere kan vel overtales hvis lønnen er høj nok, og Real Madrid står jo aldrig i vejen for spillere som vil væk.
Det var i hvert fald ikke længe at Barca kunne spille smarte med den 3-0 sejr i træningskampen. Bum, så røg deres farligste spiller fra den kamp, og de får “sølle” 25 mio € for ham. Dembele har røvrendt dem, men han kan heller ikke sige nej til så mange penge også er han jo franskmand. Den historie har man jo hørt om før…
Jeg kunne bare godt frygte at vi venter til slut august, byder lavt, og PSG igen bliver mopsede, så vi står tilbage med en historisk svag offensiv. Tror stadig det lykkes at hente ham, men det andet scenarie er en anelse skræmmende synes jeg.Real HWL post=165429 skrev: Alle sidder og venter på Real skal komme på banen. Men Papa Perez er is kold. Al-Khelaifi er presset helt op i en krog, det eneste han kan gøre er at melde Real til FIFA pga sine tvangstanker der holder ham vågen om natten.
Men ellers enig, Perez spiller det her rigtig godt, mens PSG fortsat ligner et cirkus.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Tror bare ikke det gavner os at prikke unødvendigt til tigeren. Er det dét værd at spare nogle penge, for til gengæld at gøre Khaliffen hævntørstig? Er det dét værd at spille et par svære udekampe mod Athletic og Celta uden Padden og risikere at være 4-5 point bag Barca? Jeg ved det ikke.Real HWL post=165429 skrev: Alle sidder og venter på Real skal komme på banen. Men Papa Perez er is kold. Al-Khelaifi er presset helt op i en krog, det eneste han kan gøre er at melde Real til FIFA pga sine tvangstanker der holder ham vågen om natten.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
Ramos4 post=165436 skrev:
Tror bare ikke det gavner os at prikke unødvendigt til tigeren. Er det dét værd at spare nogle penge, for til gengæld at gøre Khaliffen hævntørstig? Er det dét værd at spille et par svære udekampe mod Athletic og Celta uden Padden og risikere at være 4-5 point bag Barca? Jeg ved det ikke.Real HWL post=165429 skrev: Alle sidder og venter på Real skal komme på banen. Men Papa Perez er is kold. Al-Khelaifi er presset helt op i en krog, det eneste han kan gøre er at melde Real til FIFA pga sine tvangstanker der holder ham vågen om natten.
Der skal bare prikkes løs. De skal ikke tro at de er har noget magt i fodboldverdenen.
Lad dem bare blive hævntørstige.
Jah joh. Nu tror jeg ikke helt på rygterne om, at vi skulle vente til slutningen af august og så komme med et lavt bud. Men hvis vi gør...hvad skulle det dog hjælpe? Det ville ligne PSG at smide ham på bænken en hel sæson, frem for at sælge for en pris de ikke ser som acceptabel.Estadio Santiago Bernabéu post=165437 skrev:
Der skal bare prikkes løs. De skal ikke tro at de er har noget magt i fodboldverdenen.
Lad dem bare blive hævntørstige.
Vi skal bare prikke tigeren helt tilbage i bunden af buret uden mad og drikke. Hvis vi skal hente Mbappe i år bliver det på vores premisser, og ikke PSGs. Ellers hedder den gratis i 2024. Så må vi klare os med det vi har i år. Khaliffen kan da bare blive hævntørstig. Hvad fanden de har da allerede hentet både Ramos og Asensio på en fri transfer, så kan vi betale lidt tilbage til næste år ;) PSG kommer virkelig til at fremstå usympatiske hvis de smider Mbappe på tribunen i et år. Manden har jo intet gjort forkert, han opfylder kun sin kontrakt som Khaliffen selv er gået med til så han ikke skulle skifte til os, GRATIS. Det kan da også godt være vi ikke kommer med noget bud og holder os helt ude af den her fight. Uanset hvad, så stoler jeg på Perez :)