Den store transferrygte-tråd
Det viser os dog 2 ting. 1. Mbappe er ikke med i deres planer ellers køber man vel ikke så meget ind til offensiven. 2. de er presset på penge pungen. Så alt andet lige burde de gøre alt for at sælge ham. PSG er dog ikke kendt for at være rationelle desværre. Sidste nyt der er kommet ud fra den franske presse få minutter sider er, Mbappe fortsætter med at træne uden for gruppen og han kommer ikke til at spille nogen kampe før hans situation er ordnet.Ramos4 post=165518 skrev:
Det er et lån, hvor de først køber ham næste år. Så det ændrer desværre ikke noget mht. Mbappe.9eren post=165517 skrev: Here we go Gonzalo. Fabrizio makes his moves.
Jeg håber godt nok det sender Mbappe til os
PSG har selvfølgelig garderet sig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid vil gerne have ham nu, inden han skifter mening for 17. gang og PSG vil gerne sælge ham nu.
Mbappe modtog sin 40mio € d. 31. Juli - så han er glad og klar til at skifte klub.
Hvad får vi ud af at vente med at byde? Aftal nu den pris, så vi kan få ham til Madrid! Den første Liga kamp starter om 6 dage!
Mas post=165521 skrev: Nå, jeg synes omvendt at det er utrolig irriterende at Real Madrid ikke byder på Kylian Mbappe. Hvad venter vi på?
Real Madrid vil gerne have ham nu, inden han skifter mening for 17. gang og PSG vil gerne sælge ham nu.
Mbappe modtog sin 40mio € d. 31. Juli - så han er glad og klar til at skifte klub.
Hvad får vi ud af at vente med at byde? Aftal nu den pris, så vi kan få ham til Madrid! Den første Liga kamp starter om 6 dage!
Vi skal da ikke aftale en pris med en klub der er presset. Real Madrid kan komme med et bud, og hvis det ikke er godt nok til PSG, så må de jo afvise.
Det er heller ikke fordi Real Madrid ikke selv er en presset. Man kan se på venskabskampene at Real Madrid er blevet endnu mere afhængig af Vinicius jr efter Karim Benzema er skiftet klub.
Og som sagt starter Ligaen om 6 dage.
Og bare for sjov, så forstil jer at Vinicius bliver skadet (eller gud forbyde, får brug for en pause)
Så er Joselu og Rodrygo som er hele offensiven?
Real Madrid er presset til at købe, fordi de kommer til at spille +50 kampe i den her sæson, og de har den svageste offensiv i mange år.
Bare kig på tabellen for sidste sæson og se hvor langt vi var fra Barcelona.
Og træk så alle de mål Karim Benzema skabte fra.
Og Barcelona som btw har købt en målfarlig tysker til den her sæson!
Det her bliver en meget dårlig sæson hvis Real Madrid ikke henter en angriber, det er jeg helt sikker på.
@lequipe @AndiOnrubia @Tanziloic
• Real Madrid want Mbappe to PUBLICALLY say ‘I want to leave’
• Florentino Perez would be ready to make the first offer of €180M if Kylian does this.
• Real Madrid’s offer could even reach €200M, but depends on Kylian
• If Mbappé publicly declares that he wants to leave PSG, he will LOSE the other €40M loyalty bonus.
Men igen...hvem fanden ved om det er sandt :/
Det er peanuts hvis det betyder at vi på det tidspunkt måske allerede er 4-6 point efter Barca. Mbappe skal vel også spilles ind på holdet. Det behøver heller ikke at ske når man allerede er bagefter Mbappe.
Kom nu Perez.
Hala Madrid.
Galactico downfall version 2
For hver dag der går hvor Mbappe ikke spiller i den hvide trøje, der synes jeg også at vi som fans har tabt.
Jeg ser kun Mbappe og Haaland som kan komme i nærheden af de mål som Ronaldo og Messi producerede.
Mbappe SKAL til Real snarest.
Kiwes post=165524 skrev: Kylian Mbappe update from
@lequipe @AndiOnrubia @Tanziloic
• Real Madrid want Mbappe to PUBLICALLY say ‘I want to leave’
• Florentino Perez would be ready to make the first offer of €180M if Kylian does this.
• Real Madrid’s offer could even reach €200M, but depends on Kylian
• If Mbappé publicly declares that he wants to leave PSG, he will LOSE the other €40M loyalty bonus.
Men igen...hvem fanden ved om det er sandt :/
Jeg tror ikke på noget af det der. Real Madrid er så tavse så medierne selv må opfinde alt muligt for at holde kartoflen varm.
Jeg tror ikke på noget af det der. Real Madrid er så tavse at medierne selv må opfinde alt muligt for at holde kartoflen varm.
Real HWL post=165529 skrev: Det kan da godt være vi sidder og venter på noget der aldrig sker. Real Madrid og Mbappe har en aftale i 2024. Og hvad der sker der imellem har ikke noget med Real Madrid at gøre. Men det virker bare mærkeligt at Mbappe skulle have afvist 5,2 milliarder fra Saudi Arabien til fordel for en tribune plads i et helt år.
Det kan være alt omkring de 5,2 mia også er falsk og at der i virkeligheden er 0 forhandlinger og 0 interaktioner, men at Mbappe blot har tænkt sig at lade kontrakten udløbe og skifte "gratis" næste år.
Alt er gisninger og jeg er helt enig i, at der i pressen spekuleres i alt og alle scenarier for at holde kartoflen varm.