Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #3697 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg synes faktisk ikke at medierne har gjort super meget. Det har kun været de mindre utroværdige medier som gentagene gange har skrevet de samme ting over and over.

Mbappe har jo købt hus i juni i Madrid og Juli skulle han også ha kigget på hus. Jeg afventer nu at han også køber et hus i August.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 3 uger siden #3698 af El Siete

Dybbøl post=165525 skrev: Jeg er også ved at være en smule uforstående overfor hvorfor Perez er så tavs. Mbappe har afvist alt der er kommer hans vej fra PSG og andre klubber. Samtidig har PSG intentioner om at sælge Mbappe. Kom nu Perez. Hvad hjælper det at vente 3 uger mere?- at Madrid spare 40-60 mio. 

Det er peanuts hvis det betyder at vi på det tidspunkt måske allerede er 4-6 point efter Barca. Mbappe skal vel også spilles ind på holdet. Det behøver heller ikke at ske når man allerede er bagefter Mbappe. 

Kom nu Perez. 

Hala Madrid. 

​Som fan bliver man jo en anelse stresset af situationen, men jeg tror der er helt styr på situationen fra Perez og ledelsens side - de ved præcis hvad de gør, og Mbappe ligeså. 

Og samtidig synes jeg vi fans ser de beløb der bliver smidt omkring - "peanuts" - lidt som matadorpenge, men en forskel på 40-60M euro er altså knap en halv milliard kroner(!!) Det er vanvittigt mange penge, så selvfølgelig vil man prøve at få det tal ned, og det gør man ved at afvente så PSG bliver mere og mere villige til at acceptere fx. 150M fremfor 200M.

Men personligt er jeg da også der hvor man bare skal sige "fuck it", og smide de 200M og få det overstået :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

3 år 3 uger siden #3699 af Real HWL

Mathiaska post=165530 skrev:

Real HWL post=165529 skrev: Det kan da godt være vi sidder og venter på noget der aldrig sker. Real Madrid og Mbappe har en aftale i 2024. Og hvad der sker der imellem har ikke noget med Real Madrid at gøre. Men det virker bare mærkeligt at Mbappe skulle have afvist 5,2 milliarder fra Saudi Arabien til fordel for en tribune plads i et helt år. 

Det kan være alt omkring de 5,2 mia også er falsk og at der i virkeligheden er 0 forhandlinger og 0 interaktioner, men at Mbappe blot har tænkt sig at lade kontrakten udløbe og skifte "gratis" næste år. 

Alt er gisninger og jeg er helt enig i, at der i pressen spekuleres i alt og alle scenarier for at holde kartoflen varm.

Tilbuddet fra Saudi Arabien er ikke gisninger. Det er bekræftet at de tilbød PSG 300mill euro, og Mbappe 5,2 milliarder i løn for en sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 3 uger siden #3700 af Real HWL
slet

Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved Real HWL.

3 år 3 uger siden #3701 af El Siete

9eren post=165531 skrev: Jeg synes faktisk ikke at medierne har gjort super meget. Det har kun været de mindre utroværdige medier som gentagene gange har skrevet de samme ting over and over.

Mbappe har jo købt hus i juni i Madrid og Juli skulle han også ha kigget på hus. Jeg afventer nu at han også køber et hus i August.

​Fansene hungrer efter nyheder hvert 5. minut og medierne skal sælge clicks og likes - og sådan kører det i ring. 

Faktum er:
Mbappe vil ikke forlænge og Real Madrid er hans eneste destination
PSG vil gerne sælge, og udelader ham fra førsteholdet
Real Madrid vil gerne købe - til en god pris nu eller "gratis" næste sommer

Og så kan der ellers koges suppe på det 24/7.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 3 uger siden #3702 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Det hjælper i øvrigt heller ikke ift troværdighed at de mindre Real Madrid medier, begynder at skrive at Fabrizio Romano bekræfter alle løgn historierne. Især når man så tager dem i, at han ikke har sagt en skid!

Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved 9eren.

3 år 3 uger siden #3703 af Mas
Besvaret af Mas på emne Den store transferrygte-tråd

​Som fan bliver man jo en anelse stresset af situationen, men jeg tror der er helt styr på situationen fra Perez og ledelsens side - de ved præcis hvad de gør, og Mbappe ligeså. 
Og samtidig synes jeg vi fans ser de beløb der bliver smidt omkring - "peanuts" - lidt som matadorpenge, men en forskel på 40-60M euro er altså knap en halv milliard kroner(!!) Det er vanvittigt mange penge, så selvfølgelig vil man prøve at få det tal ned, og det gør man ved at afvente så PSG bliver mere og mere villige til at acceptere fx. 150M fremfor 200M.

Men personligt er jeg da også der hvor man bare skal sige "fuck it", og smide de 200M og få det overstået

Jeg kan ikke se hvordan Florentino Perez, har styr på situationen.
​Jeg er generelt stor fan af Florentino Perez, men jeg mener, at han er blevet en smule blind i sin jagt på Kylian Mbappe. 

Florentino Perez taktik i det her transfervindue er at vente til Mbappe’s pris går ned? 
Vi snakker om PSG, penge er ikke en faktor for dem, hvorfor skulle de gå ned i pris, de er klar til at efterlade Kylian Mbappe på bænken i et helt år, af ren og skær smålighed. Jeg tror det rager PSG hvad taktik Real Madrid kører, de vil have de ca 230m for ham ellers ryger han på bænken. 

Alternativt er Florentino Perez taktik at sælge den her sæson, og først få Kylian Mbappe næste sommer. I det tilfælde snakker vi om at en spiller, som ikke er i Real Madrid, er større og vigtigere for Florentino Perez end at vinde noget som helst i år. 
Og lad mig lige gentage og sige at vi vinder ingenting i år, uden en god angriber. 

Og selv hvis vi så sælger den her sæson, er der jo ingen garanti for at Mbappe løser alle angrebs problemerne. Det kan være han bliver ligesom Kaka, som bliver skadet og aldrig finder sig til rette. 

Og det er uden at tage i mente at Mbappe-familien er opportunister, og hvis der i næste sommer kommer et vanvittigt bud fra PSG eller f.eks. Manchester City, så kan de overtales, det så vi sidst, da han forlængede med PSG i stedet for et skifte til Real Madrid. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe, 9eren

3 år 3 uger siden #3704 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd

Mas post=165547 skrev:

Men personligt er jeg da også der hvor man bare skal sige "fuck it", og smide de 200M og få det overstået

​Jeg er generelt stor fan af Florentino Perez, men jeg mener, at han er blevet en smule blind i sin jagt på Kylian Mbappe. 

Florentino Perez taktik i det her transfervindue er at vente til Mbappe’s pris går ned? 
Vi snakker om PSG, penge er ikke en faktor for dem, hvorfor skulle de gå ned i pris, de er klar til at efterlade Kylian Mbappe på bænken i et helt år, af ren og skær smålighed. Jeg tror det rager PSG hvad taktik Real Madrid kører, de vil have de ca 230m for ham ellers ryger han på bænken. 

Alternativt er Florentino Perez taktik at sælge den her sæson, og først få Kylian Mbappe næste sommer. I det tilfælde snakker vi om at en spiller, som ikke er i Real Madrid, er større og vigtigere for Florentino Perez end at vinde noget som helst i år. 
Og lad mig lige gentage og sige at vi vinder ingenting i år, uden en god angriber. 

Og selv hvis vi så sælger den her sæson, er der jo ingen garanti for at Mbappe løser alle angrebs problemerne. Det kan være han bliver ligesom Kaka, som bliver skadet og aldrig finder sig til rette. 

Og det er uden at tage i mente at Mbappe-familien er opportunister, og hvis der i næste sommer kommer et vanvittigt bud fra PSG eller f.eks. Manchester City, så kan de overtales, det så vi sidst, da han forlængede med PSG i stedet for et skifte til Real Madrid. 

Kunne ikke være mere enig. Mbappé er blevet en besættelse. Før han har underskrevet en kontrakt, bestået lægetjekket og står med en hvid trøje i hænderne, er han ikke RM spiller. Jeg kan heller ikke lide tanken om at sælge en sæson, for én spiller. Det skævvrider hele forholdet. På den positive side må Mbappé være billigere i løn og sign-on, skulle han ende en hel sæson på bænken. 

3 år 3 uger siden #3705 af NadaMás

Mas post=165547 skrev:

​Delvist uenig. 

PSG har lige hentet Goncalo Ramos på en lejekontrakt, men købsobligation, grundet FFP. De har brug for pengene fra Mbappé. 
Derfor vil de også sælge denne sommer - Det har de jo offentligt meldt ud.

At 230 mio. skulle være en definitiv laveste pris fra deres side af, har jeg intet troværdigt set for.

Selvfølgelig vil de have mest muligt for ham, men som en anden bruger skriver, kan de her uger være forskellen mellem 150 eller 200, eksempelvis.

At Mbappé skulle blive en ny Kaka er noget sludder. Bevares, risikoen findes altid, men han har ingen skadeshistorik. Jeg gider slet ikke indgå i en diskussion om hvorvidt han er den rette etc.

Jeg kan til gengæld gå med på, at Perez har set sig blind på Mbappé. Det ved alle.
Lige nu er det noget med at have et godt pokerfjæs. Buddet kommer, for Perez handler det bare om timing. Der er lidt ‘hvornår angriber Pogacar’ over situationen.

Alt det der med en familie ag opportunister, stammer fra sidste sommer. Move on, ny dag, ny situation.  

Derfor vil jeg heller ikke lufte min skepsis, før vinduet er ovre. Det er tydeligt der skal en ny angriber ind.
Og helst ikke den skide diamant der, ikke så længe Carvajal er på banen. Det er en anden snak.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen, El Siete

3 år 3 uger siden #3706 af Real HWL

Mas post=165547 skrev:

​Der er jo ingen der ved hvad Real Madrids taktik er. Konspirationsteorierne køre rundt i hoved på alle fordi de eneste der ikke giver en lyd fra sig er Real Madrid. Mbappe har meddelt at han ikke vil gøre brug af sin option på en et årige forlængelse så hans kontrakt udløber i 2025. Det er PSG blevet pisse sure over og vil gøre alt for at sælge ham, da de ikke vil miste ham på en fri transfer til næste år. Det har Al-Khelaïfi sagt lige fra start af. Og nu prøver de med alle følelsers vold og magt at presse Mbappe ud af klubben, fordi får man ingen penge for ham, ja så har man et kæmpe problem i forhold til FFP til næste år. Og groft sagt, hvad har det med Real Madrid at gøre? Hvad er det lige præcis man gerne vil have Perez til? I 2021 bød vi 180mill for ham, PSG gad ingen gang svare, eller forhandle med os. Og nu hvor PSG er aller mest presset, så skal vi bare sådan uden videre betale 230-250mill for ham? Undskyld men er folk blevet sindssyge?

Og så må jeg lige knytte en kommentar til din holdning til Mbappe og hans familie, hvis de havde været SÅ penge griske, hvorfor sagde de så ikke ja til et år i Saudi Arabien og 5,2 milliarder?

Sidste redigering: 3 år 3 uger siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

3 år 3 uger siden #3707 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Den store transferrygte-tråd
​Har RMD ikke have været og sagt at de kommer til at være helt tavse om transfer i det hele taget? - Som mange andre skriver så har medierne absolut intet at skrive om hvorfor de "opfinder" artikler :D  

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

3 år 3 uger siden #3708 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Det er en ganske fornuftig strategi at presse PSG lidt på økonomien. Vi kan formentlig få prisen ned på en €170m eller noget i den dur.

Det eneste der ærger mig er, at vi har et par svære udekampe mod Athletic og Celta inden august er omme, og at skulle se på den skide diamant og et hold uden angribere kan koste os dyrebare point.

Vi må håbe at Mbappe kan hjælpe os med at indhente det tabte.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum