Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Mbappe der bliver revet ned
OBS: Artiklen er på spansk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kasillas post=165599 skrev:
Det er også en interessant betragtning. Spørgsmålet er, om Mbappe afviste saudiernes blodpenge pga. sportslige grunde eller ej? I teorien kunne Mbappe sagtens vægte penge højere end andre spillere gør, men alligevel vælge at afvise saudierne pga. ingen champions league. Spørgsmålet er om Mbappe ville have sagt "ja", hvis det samme saudiske tilbud kom fra f.eks. Bayern Munchen eller Manchester United?Real HWL post=165595 skrev: Mon ikke han regner med et Real Madrid skifte i år, ellers havde penge-elskeren vel takket ja til et år i Saudi Arabien til 5,2 milliarder og så skifte kvit og frit til Real Madrid næste år.
Hvilken irrationel idiot takker nej til 5,2 milliarder for en enkel sæson. Hans alternativ er bænken i PSG hvis ikke Real Madrid kommer på banen snart.
Jeg er faktisk slet ikke sikker på, om P$G kan tillade sig at bænke Mbappe. Han er en stor fransk spiller og stjerne, og ovenikøbet den imagekrakelering det ville medføre.
Jeg vil ikke udelukke at Mbappe kan blive i P$G hele sæsonen ud (hvis den store sign-on-fee er så magtpåliggende for ham), eller måske indtil vinteren, eller måske komme til Real Madrid allerede i denne sæson. - Jeg ved kun, at penge er en ekstra faktor hos Mbappe end andre spillere og det ser grimt ud.
Min første tanke er at hvis han virkelig var så pengeglad, så havde han takket ja til Saudierne. Så et eller andet sted vægter han klart det sportslige over penge. Om han ville vælge Bayern eller United hvis han fik samme lønpakke, ja det tror jeg da helt sikkert. Så får han jo også hele pakken, fed løn og mulighed for en masse sportslig succes.
Jeg er ret sikker på han kan pudse FIFA på PSG hvis de holder ham ude af truppen fordi de er børnefornærmet. Så længe han opfylder sin kontrakt, må de vist ikke nægte en spiller at træne med sine holdkammerater når transfermarked slutter.
Jeg har hele tiden været sikker på at Real Madrid ville komme med et bud på ham inden 31/8. Men jeg er godt nok kommet i tvivl. Vi kender alle Perez, og han er kold som is. Han glemmer heller ikke PSGs opførsel fra 2021 hvor de var sindssyg arrogante da Real bød på ham. Så hvis han kan få Mbappe gratis til næste år uden PSG får en krone for ham, så tror jeg faktisk han fortrækker det.
En ting tør jeg godt sige, Perez kommer ikke til at forhandle med Al-Khelaifi. Hvis vi byder på ham nu, bliver det et take it or leave it bud.
- 9eren
- Gæst
-
Mbappe skifter til Madrid inden for de næste timer :) hahaha
- 9eren
- Gæst
-
Mbappe kommer ikke i år, Florentino har sagt næste
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
9eren post=165604 skrev: Jose Luis Sanches udtaler det samme som jeg i nattens el chiringuito
Man kan virkelig opnå store ting i livet, hvis man beror sin virkelighed på udtalelser fra fire mennesker i et program, der har samme troværdighed som Jerry Springer og Ricki Lake.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Ja, sammen med sidste sæsons spilletrøje. Det banner skulle ned uanset.9eren post=165601 skrev: www.marca.com/futbol/real-madrid/2023/08...86367b1-directo.html
Mbappe der bliver revet ned
OBS: Artiklen er på spansk
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Nu var det min udtalelse :)DarioGomez post=165605 skrev:
9eren post=165604 skrev: Jose Luis Sanches udtaler det samme som jeg i nattens el chiringuito
Man kan virkelig opnå store ting i livet, hvis man beror sin virkelighed på udtalelser fra fire mennesker i et program, der har samme troværdighed som Jerry Springer og Ricki Lake.
- 9eren
- Gæst
-
egentlig sjovt at denne holdning eksistere herinde. Vores tidligere præsidents søn, Guti, Buyo, og min Gud sidder derinde og forsvarer vores trøje.
- 9eren
- Gæst
-
Også her har Real Madrid beholdt nogle procenter af rettighederne som med Arribas
Håber at Florentino byder €60 mio + Vallejo.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024