Den store transferrygte-tråd
Galactico downfall version 2
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det finder vi ud af i aften.9eren post=150134 skrev: Bliver det søndag vi får at vide om Mbappe bliver eller tager til Madrid?
Ja det lød latterligt i mit hoved da jeg netop havde skrevet ovenstående.
Det latterligt at det er kommet hertil.
Selv en ung cristiano der lige havde vundet champions league med united lavede ikke sådan et stort nummer ud af det.
Mbappe har helt klart fået stjernenykker af sin tilværelse i det forkælede paris.
Jeg bliver mere og mere i tvivl om jeg overhovedet gider at have en sådan personlighed i klubben og hvilken negativ indflydelse han potentielt kan have på hele harmonien vi særligt har haft denne sæson under Ancelotti. Jeg er i tvivl - gider han overhovedet Real Madrid? Vi er blevet brugt i et spil om penge in grad jeg aldrig har set Real Madrid spille med på tidligere. Er vores fortælling ikke - at vi kun henter spillere der VIRKELIG brænder for klubben. Mbappe kan tidligere have sagt en masse om, at det altid har været hans drøm at spille for RMD - men jeg synes at forhandlingerne her fortæller en anden historie.
Er det ikke for sent efter kampen at melde ud i dag?Daniel post=150136 skrev:
Det finder vi ud af i aften.9eren post=150134 skrev: Bliver det søndag vi får at vide om Mbappe bliver eller tager til Madrid?
Galactico downfall version 2
Givetvis. Han forbliver nok tavs i aften. Så må vi se i morgen.9eren post=150141 skrev:
Er det ikke for sent efter kampen at melde ud i dag?Daniel post=150136 skrev:
Mbappe er stadig ung og det har ikke været sundt for ham, som person, at være i Paris. Og det er jo helt uhørt, at Paris tilbyder ham en rolle som spillende sportsdirektør, og så i en alder af 23. Derfor mener jeg også det er nu eller aldrig, jeg kan slet ikke forestille mig at vi kan have en spiller i truppen der er vant til at bestemme i sådan en grad, og det ønsker jeg bestemt heller ikke.
Det har helt sikkert ikke været sundt for ham at være sammen med Neymar og resten af slænget !elle44 post=150143 skrev: Jeg vil nu ikke være bekymret for hvilken effekt han har på moralen. Hvis han kommer, er det jo en trup hvor spillere som Benz, Modric, Carvajal osv. har den største autoritet. Det er spillere der alle sammen er profesionelle og opfører sig ordentligt. Selvom han måske har lidt stjernenykker nu, så kan han stadig reddes så længe han kommer ind nu.
Mbappe er stadig ung og det har ikke været sundt for ham, som person, at være i Paris. Og det er jo helt uhørt, at Paris tilbyder ham en rolle som spillende sportsdirektør, og så i en alder af 23. Derfor mener jeg også det er nu eller aldrig, jeg kan slet ikke forestille mig at vi kan have en spiller i truppen der er vant til at bestemme i sådan en grad, og det ønsker jeg bestemt heller ikke.
Nu vælger du så også udelukkende at tro på og citere netop ham - som passer ind i dit narrativ. With all due respect.Steen post=150145 skrev: Der er ikke længere nogen tvivl, Mbappe forlænger med PSG og afviser Real Madrid - Di Marzio.
Edit: Hvorfor skulle SKY i...Italien have bedste insight om hvad der foregår mellem en fransk og spansk klub?
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Du er godt klar over, at han er en af de mest troværdige journalister, ikke?Ramos4 post=150146 skrev:
Nu vælger du så også udelukkende at tro på og citere netop ham - som passer ind i dit narrative. With all due respect.Steen post=150145 skrev: Der er ikke længere nogen tvivl, Mbappe forlænger med PSG og afviser Real Madrid - Di Marzio.
Derudover finder du ikke et eneste medie, som siger at han har valgt Real Madrid. Men du må da gerne forblive i troen, selvom alt og alle peger hen imod, at han forlænger.