Den store transferrygte-tråd
Steen post=150049 skrev:
Samtlige medier melder om, at det nu ligner, at han forlænger med PSG. Selv de største Madrid-kilder siger, at Real Madrid nu er blevet nervøse.Real HWL post=150043 skrev:
Steen post=150037 skrev:
Det er en kæmpe ydmygelse. Perez har jagtet ham i flere år, og fuldstændig smadret Real Madrids trup, fordi han ville spare sammen til Mbappe. Han har i flere måneder lækket til medierne, at man har en aftale med Mbappe om at man henter ham på en fri transfer og dermed ''ikke giver PSG en krone'', og at de derfor gjorde sig selv til grin ved ikke at sælge ham i sommer. Nu står man tilbage med absolut intet. Man gik glip af den næststørste stjerne, Haaland, fordi man prioriterede Mbappe.Real HWL post=150024 skrev:
Steen post=150014 skrev: Marca er allerede begyndt med undskyldningerne. Angiveligt sagde Mbappe ja til Madrids tilbud, men efterfølgende holdte han et møde med PSG, og derefter kontaktede han Madrid og sagde, at han ''stadig tænker over det''. Det kan kun betyde en ting. Han forlænger.
Endnu engang bliver Perez ydmyget. Spildt 3 år på at forsøge at hente Mbappe, og samtidig går man glip af Haaland da man jo ''først skulle sikre sig Mbappe''.
Perez bliver sku da ikke ydmyget hvis Mbappe ender med at forlænge.
I de næste par dage vil Real Madrid fans beskytte præsidenten, men det skal nok ændre sig efter man taber Champions League finalen. Så går det pludseligt op for folk, hvor langt bagud man er i forhold til de andre tophold. Man blev udspillet af PSG, Chelsea og City, men alligevel tror folk, at denne trup er god nok. Fansene har ingen standarder længere, og det forklarer også, hvorfor man er gået fra at have verdens bedste hold, til ikke engang at være i top 5. Man er gået fra at pifte af Cristiano Ronaldo, til at give stående ovationer til spillere, hvis de kan finde ud af at lave en simpel aflevering.
Du forstår sku da at tage sorgerne på forskud. Ang Haaland, trak Real sig ikke fra handlen fordi man ikke ville gå med til en latterlig lav frikøbsklausul?
I forhold til Haaland, så skrev Madrid kilderne, at det skyldtes en kombination af at Real Madrid prioriterede Mbappe, at man var bange for hans skadeshistorik, at han krævede en lav frikøbsklausul og at han selv var bange for at være i skyggen af Benzema og Mbappe.
Men mange af de pålidelige medier sagde også, at hans store drøm var at tage til Madrid, så hvis man havde nået en afklaring med Mbappe tilbage i januar, hvor han jo frit kunne skrive under på en kontrakt, så ville man kunne have håndteret Haaland-sagen anderledes. Perez har været i denne branche i så lang tid, at det næsten er overraskende, at han ikke har forstået, at intet er sikret før kontrakten er blevet underskrevet. Det er jo en amatørfejl.
Faktum er, at Real Madrid ikke var i stand til at hente bare en af verdens to største talenter, selvom klubben havde brug for dem, og det er under al kritik.
Idag ligner det at Mbappe har vendt på en tallerken. Imorgen kan det være anderledes igen. Skal vi ikke vente med at svine alt og alle til før det er officielt hvad han gør.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvordan man kan vende det imod Perez forstår jeg ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Tjo, Hvis Real virkelig ville have Haaland tror jeg godt den klausul kunne gradbøjes lidt , så den passede bedre til markedsprisen.Ramos4 post=150054 skrev: Selvfølgelig skulle vi ikke hente Haaland, når hans bagland forlangede en frikøbsklausul på 150m.
Hvordan man kan vende det imod Perez forstår jeg ikke.
Tror at Haaland valgte City pga at vi har en kandidat til Ballonen på lige præcis den plads han skal spille. At der tilsyneladende er indarbejdet en klausul på 150 mio i hans kontrakt med City tyder på at han godt ved, at oliestatsklubben vil gøre ham udsælgelig, når han er parat til Real om 2 år.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Arh, synes ikke de er helt sammenlignelige alligevel - Lewandowski er uden sammenligning i det lille felt, men kan ikke spececielt meget andet. Der kan Haaland lidt mere, og har langt mere fart og fysisk styrke end Lewandowski... men han er ikke skarp på samme måde som Lewandowski. Men det kan være at det kommer med alderen.Ramos4 post=150056 skrev: Ift. Haaland så er han jo en sindssygt dygtig boksangriber, men hvis vi aldrig skulle få ham, så er det heller ikke et større tab. Det svarer til at vi aldrig fik Lewandowski. Verden går ikke under.
Gnabry til kanten, James til højrebacken. Reguilon hjem til venstrebacken?
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
There are winners and losers.Steen post=150045 skrev:
Du synes måske man udspillede PSG, Chelsea eller City? Det er lidt mærkeligt, at det kun er Real Madrid fans, som synes man spillede godt nok. Samtlige andre fans, eksperter osv. synes at Real Madrid blev udspillet. Men ja, det er vel alle andre, som er biased.
Be a winner!
Bellingham Camavinga Tchouameni
Ramos4 post=150077 skrev: Kunne være spændende at se, hvad vi ville gøre med de midler vi ville få frigjort uden et Mbappe-køb.
Jeg er ikke så stor fan af Gnabry, men er helt enig i, at det kunne være spændende at se, hvad de svimlende mange penge kunne bruges på istedet for Mbappe ! Der skulle da være nok penge til at få forstærket hele holdet.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Hvem er du fan af om jeg må spørge?`Du synes Vini er forfærdelig, mbappe er en Henry klon? Gnabry er åbenbart også dårlig. Lad mig gætte Messi og Johan Cruyff?Dragam post=150079 skrev:
Ramos4 post=150077 skrev: Kunne være spændende at se, hvad vi ville gøre med de midler vi ville få frigjort uden et Mbappe-køb.
Jeg er ikke så stor fan af Gnabry, men er helt enig i, at det kunne være spændende at se, hvad de svimlende mange penge kunne bruges på istedet for Mbappe ! Der skulle da være nok penge til at få forstærket hele holdet.
Det skal du ikke have læst ret mange af mine posts for at vide.Madrid1998 post=150082 skrev:
Hvem er du fan af om jeg må spørge?`Du synes Vini er forfærdelig, mbappe er en Henry klon? Gnabry er åbenbart også dårlig. Lad mig gætte Messi og Johan Cruyff?Dragam post=150079 skrev:
Og iøvrigt ligger du "lidt" ord i munden på mig - jeg synes vini er en onetrick pony, hvilket ikke er det samme som forfærdelig. At være en klon af en af de største premier league spillere gennem tiden er vist heller ikke helt forfærdeligt. At jeg ikke er fan af Gnabry er ikke det samme som at pågældende spiller er dårlig - jeg ser blot ikke et match.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Kilde: Kora plus
Fuld image rettigheder…
Ronaldo fik 60 %. Det handler ikke kun om penge, men principper. En kongeklub som Real Madrid har en stolthed og skal derfor ikke gå på kompromis men sine økonomiske valg.
Hvis han er så pengegrisk, så er han velkommen til at hygge sig med sine oliepenge resten af karrieren i Paris.
Vini og Rodrygo er fremtiden
Men mon ikke det hele er spin og donnatello får nr 7 #DT7 eller nok #KM7 ;)