Den store transferrygte-tråd
Jeg er personligt efterhånden blevet ret ligeglad med om han kommer eller ej. Fint hvis han gør, han er en eminent fodboldspiller, fint hvis han ikke gør, så må vi se hvad der ellers er at forstærke os med på markedet.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du synes at det er mesterligt, jeg synes det er kvalmende - grådighed på et helt ekstremt niveau.-#7- post=150161 skrev: Jeg må sige at uanset hvad det ender med, PSG eller Real Madrid, så er det unægteligt noget af et finansielt og mediemæssigt svendestykke af Mbappe og holdet bag ham. At han/de på den måde får manipuleret klubberne og journalisterne, til at få presset de sidste millioner ud af lommerne på klubberne, det er mesterligt. Bravo.
Jeg er personligt efterhånden blevet ret ligeglad med om han kommer eller ej. Fint hvis han gør, han er en eminent fodboldspiller, fint hvis han ikke gør, så må vi se hvad der ellers er at forstærke os med på markedet.
Jeg ville håbe at RM fuldkommen trækker sig, og at psg efterfølgende tilbyder en stærkt reduceret kontrakt, så det rammer ham som en bommerang lige i fjæset.
Men latterligt uambitiøst. Han bliver hyldet i Paris, men slagtet internationalt. -#7- post=150161 skrev: Jeg må sige at uanset hvad det ender med, PSG eller Real Madrid, så er det unægteligt noget af et finansielt og mediemæssigt svendestykke af Mbappe og holdet bag ham. At han/de på den måde får manipuleret klubberne og journalisterne, til at få presset de sidste millioner ud af lommerne på klubberne, det er mesterligt. Bravo.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Mahrez, Salah and whoever, nej tak!
Vi skal have en ordentlig angriber!
Galactico downfall version 2
Men ja, Mbappe ender desværre med at blive en skuffelse. Han kommer nok aldrig til at realisere sit potentiale, hvis han bliver i PSG. De ting, som de har været villige til at gå med på, indikerer jo, at de stadig ikke fatter, hvad der skal til for at skabe et vinderhold og en vinderkultur. Ingen seriøs klub vil give en enkelt spiller vetoret over spillerkøb, let alone træner posten, sportsdirektøren mv.. ynkeligt.
- Raul7-2880
- Platin bruger
Og Mariano! Den bedste 7’er i klubbens historie.Raul7-2880 post=150166 skrev: Hvad skal vi også med Mbappe når vi har Luca Jovic!?
Mesterligt. Og kvalmende grådigt. Begge ting kan godt være sande på samme tid ;-)
Men jeg kan mærke hvordan panikken langsomt breder sig på forummet, så tillad mig at berolige jer, ved at minde jer om at vi altså stadigvæk kan nå at forlænge med Bale, hvis Mbappe glipper.
DC19
- JesperThomsen
- Platin bruger
Sørgeligt at han vælger “os” fra, bliver spændende om vi så bare tager en sæson mere med samme trup..
Hvis han var på vej væk, havde nyheden været lækket til medierne, så fansene kunne være forberedt på det.
Jeg håber seriøst, at Perez og co. har en plan B i kikkerten, ellers er det for ringe, at vores transferplan i to år har heddet Mbappe og intet andet.
Ja, fordi det er de 2 eneste muligheder der findes...Raul7-2880 post=150166 skrev: Hvad skal vi også med Mbappe når vi har Luca Jovic!?
Der findes heldigvis mange hurtige kantspillere, som vi kan købe... og når vi har kunnet lære vini at ramme målet 1 ud af 4 gange, så vil det jo være en snild sag at gøre en anden kantspiller til en sand skarpretter.
Nej, bare kvalmende...-#7- post=150168 skrev: @Dragam.
Mesterligt. Og kvalmende grådigt. Begge ting kan godt være sande på samme tid ;-)
Men jeg kan mærke hvordan panikken langsomt breder sig på forummet, så tillad mig at berolige jer, ved at minde jer om at vi altså stadigvæk kan nå at forlænge med Bale, hvis Mbappe glipper.