Den store transferrygte-tråd

2 år 6 måneder siden #421 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg må sige at uanset hvad det ender med, PSG eller Real Madrid, så er det unægteligt noget af et finansielt og mediemæssigt svendestykke af Mbappe og holdet bag ham. At han/de på den måde får manipuleret klubberne og journalisterne, til at få presset de sidste millioner ud af lommerne på klubberne, det er mesterligt. Bravo. 

Jeg er personligt efterhånden blevet ret ligeglad med om han kommer eller ej. Fint hvis han gør, han er en eminent fodboldspiller, fint hvis han ikke gør, så må vi se hvad der ellers er at forstærke os med på markedet. 

DC19
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #422 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

-#7- post=150161 skrev: ​Jeg må sige at uanset hvad det ender med, PSG eller Real Madrid, så er det unægteligt noget af et finansielt og mediemæssigt svendestykke af Mbappe og holdet bag ham. At han/de på den måde får manipuleret klubberne og journalisterne, til at få presset de sidste millioner ud af lommerne på klubberne, det er mesterligt. Bravo. 

Jeg er personligt efterhånden blevet ret ligeglad med om han kommer eller ej. Fint hvis han gør, han er en eminent fodboldspiller, fint hvis han ikke gør, så må vi se hvad der ellers er at forstærke os med på markedet. 

​Du synes at det er mesterligt, jeg synes det er kvalmende - grådighed på et helt ekstremt niveau.

Jeg ville håbe at RM fuldkommen trækker sig, og at psg efterfølgende tilbyder en stærkt reduceret kontrakt, så det rammer ham som en bommerang lige i fjæset.
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, El Siete

2 år 6 måneder siden #423 af El Siete

-#7- post=150161 skrev: ​Jeg må sige at uanset hvad det ender med, PSG eller Real Madrid, så er det unægteligt noget af et finansielt og mediemæssigt svendestykke af Mbappe og holdet bag ham. At han/de på den måde får manipuleret klubberne og journalisterne, til at få presset de sidste millioner ud af lommerne på klubberne, det er mesterligt. Bravo. 

Men latterligt uambitiøst. Han bliver hyldet i Paris, men slagtet internationalt. ​

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 år 6 måneder siden #424 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Men vi bliver sgu nødt til at have et alternativ til Benzema i høj klasse. Ellers kommer vi da ingen vegne de næste mange år. Det er næppe på kanterne vi skal have erstatninger.

Mahrez, Salah and whoever, nej tak!

Vi skal have en ordentlig angriber!

Galactico downfall version 2

2 år 6 måneder siden #425 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
The down side er så desværre, at priserne kommer til, at stige i vejret, da alle ved, at vi har masser af penge at gøre godt med.

Men ja, Mbappe ender desværre med at blive en skuffelse. Han kommer nok aldrig til at realisere sit potentiale, hvis han bliver i PSG. De ting, som de har været villige til at gå med på, indikerer jo, at de stadig ikke fatter, hvad der skal til for at skabe et vinderhold og en vinderkultur. Ingen seriøs klub vil give en enkelt spiller vetoret over spillerkøb, let alone træner posten, sportsdirektøren mv.. ynkeligt.

2 år 6 måneder siden #426 af Raul7-2880
​Hvad skal vi også med Mbappe når vi har Luca Jovic!?
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 år 6 måneder siden #427 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Den store transferrygte-tråd

Raul7-2880 post=150166 skrev: ​Hvad skal vi også med Mbappe når vi har Luca Jovic!?

​Og Mariano! Den bedste 7’er i klubbens historie.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

2 år 6 måneder siden #428 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Den store transferrygte-tråd
​@Dragam. 

Mesterligt. Og kvalmende grådigt. Begge ting kan godt være sande på samme tid ;-)

Men jeg kan mærke hvordan panikken langsomt breder sig på forummet, så tillad mig at berolige jer, ved at minde jer om at vi altså stadigvæk kan nå at forlænge med Bale, hvis Mbappe glipper. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, NadaMás

2 år 6 måneder siden #429 af JesperThomsen
​Verdens længste næse til Perez og madridistas verden over, for JO - Real Madrid har brug for Mbappe fremover..
Sørgeligt at han vælger “os” fra, bliver spændende om vi så bare tager en sæson mere med samme trup..

2 år 6 måneder siden #430 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Han ender 100% med at blive (quote me on this!).

Hvis han var på vej væk, havde nyheden været lækket til medierne, så fansene kunne være forberedt på det.

Jeg håber seriøst, at Perez og co. har en plan B i kikkerten, ellers er det for ringe, at vores transferplan i to år har heddet Mbappe og intet andet.

2 år 6 måneder siden #431 af Dragam

Raul7-2880 post=150166 skrev: ​Hvad skal vi også med Mbappe når vi har Luca Jovic!?

​Ja, fordi det er de 2 eneste muligheder der findes...

Der findes heldigvis mange hurtige kantspillere, som vi kan købe... og når vi har kunnet lære vini at ramme målet 1 ud af 4 gange, så vil det jo være en snild sag at gøre en anden kantspiller til en sand skarpretter.

2 år 6 måneder siden #432 af Dragam

-#7- post=150168 skrev: ​@Dragam. 

Mesterligt. Og kvalmende grådigt. Begge ting kan godt være sande på samme tid ;-)

Men jeg kan mærke hvordan panikken langsomt breder sig på forummet, så tillad mig at berolige jer, ved at minde jer om at vi altså stadigvæk kan nå at forlænge med Bale, hvis Mbappe glipper. 

​Nej, bare kvalmende...

Leveret af Kunena Forum