Den store transferrygte-tråd
Por favor. Du skrev præcis det samme for et par uger siden. Der gik nogle timer og så havde Fabrizio Romano og andre modsagt det hele. Det er jo for fanden 3-4 gang i forløbet, at Mbappe har været SUPER tæt på at forlænge med PSG.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Jeg tror dig på Di Marzio, som er en af de mest troværdige journalister, hvor Bl.a. fabrizio arbejder for ham.
Den gør squ ondt. Det ikke bare det at glippe Mbappe, men også at man ikke rigtig ved hvem man nu skal hente?
Gem denne besked når vi imorgen aften har fået Mbappe.
Jeg tror gerne på, at det spidser til her i de dødende timer med den her handel.
Forstå nu, at der er en grund til, at han vil announcer sin beslutning på denne måde. Det burde være indikation nok på, at han skifter til os.
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Det tænkte jeg også. Men man må bare se det i øjnene. Nærmest alle medier er overbeviste om at han har skiftet mening.Elto92 post=150151 skrev: Jeg tror fortsat på at han skifter til os.
Jeg tror gerne på, at det spidser til her i de dødende timer med den her handel.
Forstå nu, at der er en grund til, at han vil announcer sin beslutning på denne måde. Det burde være indikation nok på, at han skifter til os.
… eller at han betror sig til PSG ala Griezmanns “La Decision”, hvor han foran kameraet meldte, at han ville blive i Atletico på trods af vedvarende rygter om et skifte til Barcelona.Elto92 post=150151 skrev: Jeg tror fortsat på at han skifter til os.
Heldigvis får vi det snart overstået. Respekten for Mbappé er i hvert fald ikke, hvad den har været.
- 9eren
- Gæst
-
Skuffet jeg er. Fjols Mbappe har valgt at være!
Vi har en spændende trup, der med et par forstærkninger eller tre (der ikke indkluderer Mbappé) også bliver et interessant bekendtskab i næste sæson.
Vi skal ud på transfermarkedet og adressere vores åbenlyse mangler!
- 9eren
- Gæst
-
Stop
- 9eren
- Gæst
-
Han er jo angriber, og der har vi Benzema.9eren post=150157 skrev: Hvad med Gabriel Jesus ?
Det gode ved at misse Mbappé er, at man beholde Vinicius på sin foretrukne position og lade ham udvikle sig yderligere der.
Og det andet gode er, at man kan hente en rigtig højre kant som Mahrez, Salah eller en helt anden.
Og for det tredje slipper man for at betale én spiller 120€ M i sign on fee, 25€+ M om året og de fulde image-rights. Og det er jo ikke engang en 23 årig Cristiano.
Enig, det er alt for absurde terms - det skulle vitterligt være den åbenlyse nye GOAT for at være i nærheden af det værd. Og det er han ikke.Fondo_Sur post=150159 skrev:
Han er jo angriber, og der har vi Benzema.9eren post=150157 skrev: Hvad med Gabriel Jesus ?
Det gode ved at misse Mbappé er, at man beholde Vinicius på sin foretrukne position og lade ham udvikle sig yderligere der.
Og det andet gode er, at man kan hente en rigtig højre kant som Mahrez, Salah eller en helt anden.
Og for det tredje slipper man for at betale én spiller 120€ M i sign on fee, 25€+ M om året og de fulde image-rights. Og det er jo ikke engang en 23 årig Cristiano.
Jeg synes dog IKKE at vi bør hente salah eller Mahrez... der har vi forhåbentlig lært lektion ift at hente kreativ spillere tæt på 30 eller over med Hazard. Men ja, en ung rigtig højrekant !