Den store transferrygte-tråd
Det virker næsten planlagt fra parisernes side... lige smide lidt grus i tandhjulene inden CL finalen, efter vi slog dem ud.9eren post=150207 skrev: Hazard bliver i Madrid.
Hvis vi ikke får en big signing offensivt er det meget uambisiøst. Hvor er det også irriterende at denne nyhed kommer 1 uge før CL finalen
Men Hazard skal simpelthen bare afsted, om det så er gratis... manden kan ikke løbe længere, og er helt færdig på topplan.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tænker umiddelbart.. Gnabry og Sancho. Eventuelt Nkunku selvom han ikke rigtig er højrekant (så vidt jeg ved). En anden spændende offensiv spiller kunne også være Bruno Fernandes. Han har potentiale til meget mere end United. Lautaro Martinez er også et bud, han var virkelig et hot emne for en sæson eller to siden og han har altså scoret mange mål i denne sæson. Men igen, det ville være lettere hvis det var en spiller der havde sin favorit position på højrekanten som de to førstenævnte. But beggars can't be choosers :')
Af de muligheder der er på markedet nu, så skal det vel næsten være Gnabry - hvis han da vil skifte bayern ud med RM, og bayern vil sælge. Han er jo tysker, så det er ikke sikkert han har lyst til at skifte. Ikke ligefrem min yndlingsspiller, men som du siger... beggars cant be choosers.Lars1991 post=150210 skrev: Hvad er alternativerne? Jeg bliver godt nok skuffet hvis der ikke bliver tilsat offensiven noget som helst. Trods Rodrygo's korte opblomstring skal vi ikke glemme hvordan hele hans sæson har set ud. Vi bliver simpelthen nødt til at have et bedre alternativ til højrekanten. Og helst ikke spillere der kun har et par år tilbage på toppen.
Jeg tænker umiddelbart.. Gnabry og Sancho. Eventuelt Nkunku selvom han ikke rigtig er højrekant (så vidt jeg ved). En anden spændende offensiv spiller kunne også være Bruno Fernandes. Han har potentiale til meget mere end United. Lautaro Martinez er også et bud, han var virkelig et hot emne for en sæson eller to siden og han har altså scoret mange mål i denne sæson. Men igen, det ville være lettere hvis det var en spiller der havde sin favorit position på højrekanten som de to førstenævnte. But beggars can't be choosers :')
Og som note, så er Rodrygo ikke højrekant, så ville være glimrende hvis han kunne blive brugt enten som hængende angriber, eller backup til venstre.
Jeg er bange for man kun vil have fra allerøverste hylde til offensiven. Haaland og Mbappe er glippet, så der er ikke mange åbenlyse muligheder tilbage. Lars1991 post=150210 skrev: Hvad er alternativerne? Jeg bliver godt nok skuffet hvis der ikke bliver tilsat offensiven noget som helst. Trods Rodrygo's korte opblomstring skal vi ikke glemme hvordan hele hans sæson har set ud. Vi bliver simpelthen nødt til at have et bedre alternativ til højrekanten. Og helst ikke spillere der kun har et par år tilbage på toppen.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg forstår bare ikke hvorfor det vægter så højt i hans overvejelser. Storhedsvanvid much?El Siete post=150208 skrev: Man har i Madrid groft undervurderet hvor langt PSG ville strække sig. Ikke bare at tilbyde ham alle de penge han kan forestille sig, men også at kunne træffe beslutninger på klubbens vegne. Det er i sandhed nye tider.
En 23-årig der træffer beslutninger på en hel klubs vegne. Jøsses. Ny tider indeed.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Helt enig, og derfor skal vi nu bare helt droppe ham, og ikke prøve at gå med i det spil igen om 2 år.Ramos4 post=150213 skrev:
Jeg forstår bare ikke hvorfor det vægter så højt i hans overvejelser. Storhedsvanvid much?El Siete post=150208 skrev: Man har i Madrid groft undervurderet hvor langt PSG ville strække sig. Ikke bare at tilbyde ham alle de penge han kan forestille sig, men også at kunne træffe beslutninger på klubbens vegne. Det er i sandhed nye tider.
En 23-årig der træffer beslutninger på en hel klubs vegne. Jøsses. Ny tider indeed.
Det virker planlagt fra Mbappe-lejren. Presse flest mulige penge ud af PSG ved at vente til allersidste minut, og så offentliggøre en forlængelse til sidste hjemmekamp.Dragam post=150209 skrev:
Det virker næsten planlagt fra parisernes side... lige smide lidt grus i tandhjulene inden CL finalen, efter vi slog dem ud.9eren post=150207 skrev: Hazard bliver i Madrid.
Hvis vi ikke får en big signing offensivt er det meget uambisiøst. Hvor er det også irriterende at denne nyhed kommer 1 uge før CL finalen
Men Hazard skal simpelthen bare afsted, om det så er gratis... manden kan ikke løbe længere, og er helt færdig på topplan.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Komplet umuligt, medmindre han vil til Kina eller Qatar og spille fodbold, ingen klub med respekt for sig selv betaler hans skyhoeje loen efter han stort set ikke har spillet fodbold i 3 aar. Det handler simpelhen ikke om om Real vil af med ham eller ej, det handler om at der ikke er nogen der vil have ham med den financiering der skal til, risikoen er alt for hoej.Dragam post=150209 skrev:
Donde está la biblioteca?
Ja, jeg forstår det slet ikke, det virker helt vanvittigt. Hvorfor vægter det mere end et højere fodboldmæssigt niveau, større mulighed for at vinde CL, Balon d'Or, osv osv.Ramos4 post=150213 skrev:
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Mon ikke man kan få en klub i Kina med på den, og så sende ham gratis afsted... så skal Perez bare lade vær med at være en klaphat igen, ligesom med Bale.DeLaRed post=150216 skrev:
Komplet umuligt, medmindre han vil til Kina eller Qatar og spille fodbold, ingen klub med respekt for sig selv betaler hans skyhoeje loen efter han stort set ikke har spillet fodbold i 3 aar. Det handler simpelhen ikke om om Real vil af med ham eller ej, det handler om at der ikke er nogen der vil have ham med den financiering der skal til, risikoen er alt for hoej.Dragam post=150209 skrev: