Den store transferrygte-tråd

4 år 1 måned siden #469 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=150207 skrev: Hazard bliver i Madrid.

Hvis vi ikke får en big signing offensivt er det meget uambisiøst. Hvor er det også irriterende at denne nyhed kommer 1 uge før CL finalen

​Det virker næsten planlagt fra parisernes side... lige smide lidt grus i tandhjulene inden CL finalen, efter vi slog dem ud.

Men Hazard skal simpelthen bare afsted, om det så er gratis... manden kan ikke løbe længere, og er helt færdig på topplan.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #470 af Lars1991
​Hvad er alternativerne? Jeg bliver godt nok skuffet hvis der ikke bliver tilsat offensiven noget som helst. Trods Rodrygo's korte opblomstring skal vi ikke glemme hvordan hele hans sæson har set ud. Vi bliver simpelthen nødt til at have et bedre alternativ til højrekanten. Og helst ikke spillere der kun har et par år tilbage på toppen.

Jeg tænker umiddelbart.. Gnabry og Sancho. Eventuelt Nkunku selvom han ikke rigtig er højrekant (så vidt jeg ved). En anden spændende offensiv spiller kunne også være Bruno Fernandes. Han har potentiale til meget mere end United. Lautaro Martinez er også et bud, han var virkelig et hot emne for en sæson eller to siden og han har altså scoret mange mål i denne sæson. Men igen, det ville være lettere hvis det var en spiller der havde sin favorit position på højrekanten som de to førstenævnte. But beggars can't be choosers :')
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: husager

4 år 1 måned siden #471 af Dragam

Lars1991 post=150210 skrev: ​Hvad er alternativerne? Jeg bliver godt nok skuffet hvis der ikke bliver tilsat offensiven noget som helst. Trods Rodrygo's korte opblomstring skal vi ikke glemme hvordan hele hans sæson har set ud. Vi bliver simpelthen nødt til at have et bedre alternativ til højrekanten. Og helst ikke spillere der kun har et par år tilbage på toppen.

Jeg tænker umiddelbart.. Gnabry og Sancho. Eventuelt Nkunku selvom han ikke rigtig er højrekant (så vidt jeg ved). En anden spændende offensiv spiller kunne også være Bruno Fernandes. Han har potentiale til meget mere end United. Lautaro Martinez er også et bud, han var virkelig et hot emne for en sæson eller to siden og han har altså scoret mange mål i denne sæson. Men igen, det ville være lettere hvis det var en spiller der havde sin favorit position på højrekanten som de to førstenævnte. But beggars can't be choosers :')

​Af de muligheder der er på markedet nu, så skal det vel næsten være Gnabry - hvis han da vil skifte bayern ud med RM, og bayern vil sælge. Han er jo tysker, så det er ikke sikkert han har lyst til at skifte. Ikke ligefrem min yndlingsspiller, men som du siger... beggars cant be choosers. 

Og som note, så er Rodrygo ikke højrekant, så ville være glimrende hvis han kunne blive brugt enten som hængende angriber, eller backup til venstre.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Dragam.

4 år 1 måned siden #472 af El Siete

Lars1991 post=150210 skrev: ​Hvad er alternativerne? Jeg bliver godt nok skuffet hvis der ikke bliver tilsat offensiven noget som helst. Trods Rodrygo's korte opblomstring skal vi ikke glemme hvordan hele hans sæson har set ud. Vi bliver simpelthen nødt til at have et bedre alternativ til højrekanten. Og helst ikke spillere der kun har et par år tilbage på toppen.

Jeg er bange for man kun vil have fra allerøverste hylde til offensiven. Haaland og Mbappe er glippet, så der er ikke mange åbenlyse muligheder tilbage. ​

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 år 1 måned siden #473 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

El Siete post=150208 skrev: ​Man har i Madrid groft undervurderet hvor langt PSG ville strække sig. Ikke bare at tilbyde ham alle de penge han kan forestille sig, men også at kunne træffe beslutninger på klubbens vegne. Det er i sandhed nye tider. 

​Jeg forstår bare ikke hvorfor det vægter så højt i hans overvejelser. Storhedsvanvid much?

En 23-årig der træffer beslutninger på en hel klubs vegne. Jøsses. Ny tider indeed.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, El Siete

4 år 1 måned siden #474 af Dragam

Ramos4 post=150213 skrev:

El Siete post=150208 skrev: ​Man har i Madrid groft undervurderet hvor langt PSG ville strække sig. Ikke bare at tilbyde ham alle de penge han kan forestille sig, men også at kunne træffe beslutninger på klubbens vegne. Det er i sandhed nye tider. 

​Jeg forstår bare ikke hvorfor det vægter så højt i hans overvejelser. Storhedsvanvid much?

En 23-årig der træffer beslutninger på en hel klubs vegne. Jøsses. Ny tider indeed.

​Helt enig, og derfor skal vi nu bare helt droppe ham, og ikke prøve at gå med i det spil igen om 2 år.

4 år 1 måned siden #475 af El Siete

Dragam post=150209 skrev:

Hvis vi ikke får en big signing offensivt er det meget uambisiøst. Hvor er det også irriterende at denne nyhed kommer 1 uge før CL finalen

​Det virker næsten planlagt fra parisernes side... lige smide lidt grus i tandhjulene inden CL finalen, efter vi slog dem ud.

Men Hazard skal simpelthen bare afsted, om det så er gratis... manden kan ikke løbe længere, og er helt færdig på topplan.

​Det virker planlagt fra Mbappe-lejren. Presse flest mulige penge ud af PSG ved at vente til allersidste minut, og så offentliggøre en forlængelse til sidste hjemmekamp. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

4 år 1 måned siden #476 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd

​Komplet umuligt, medmindre han vil til Kina eller Qatar og spille fodbold, ingen klub med respekt for sig selv betaler hans skyhoeje loen efter han stort set ikke har spillet fodbold i 3 aar. Det handler simpelhen ikke om om Real vil af med ham eller ej, det handler om at der ikke er nogen der vil have ham med den financiering der skal til, risikoen er alt for hoej.

Donde está la biblioteca?

4 år 1 måned siden #477 af El Siete

Ramos4 post=150213 skrev:

​Ja, jeg forstår det slet ikke, det virker helt vanvittigt. Hvorfor vægter det mere end et højere fodboldmæssigt niveau, større mulighed for at vinde CL, Balon d'Or, osv osv. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,

4 år 1 måned siden #478 af Dragam

DeLaRed post=150216 skrev:

​Komplet umuligt, medmindre han vil til Kina eller Qatar og spille fodbold, ingen klub med respekt for sig selv betaler hans skyhoeje loen efter han stort set ikke har spillet fodbold i 3 aar. Det handler simpelhen ikke om om Real vil af med ham eller ej, det handler om at der ikke er nogen der vil have ham med den financiering der skal til, risikoen er alt for hoej.

​Mon ikke man kan få en klub i Kina med på den, og så sende ham gratis afsted... så skal Perez bare lade vær med at være en klaphat igen, ligesom med Bale.

4 år 1 måned siden #479 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Perez trak sig nok ud af Haaland handlen pga Mbappe. Shit han må være vred lige nu.

4 år 1 måned siden #480 af Fondo_Sur
Ok, Gnabry på 26 år må være det bedste valg, da han også kun har ét år tilbage i sin kontrakt.

Leveret af Kunena Forum