Den store transferrygte-tråd
Fondo_Sur post=150226 skrev:
Også et godt bud og måske et bedre match end Gnabry. Tyskeren har bare et flot CV og er umiddelbart en større profil. Alaba har også talt om, at han ville være et godt køb. Raphinha kan købes for 25€ mio, hvis Leeds rykker ned, og konkurrenten for at hente ham er Barca.Dragam post=150225 skrev:
Ham ser jeg som et bedre match, faktisk. Han burde også være nemmere at få.Real HWL post=150223 skrev:
Fondo_Sur post=150220 skrev: Ok, Gnabry på 26 år må være det bedste valg, da han også kun har ét år tilbage i sin kontrakt.
Hvad med en spiller som Raphinha fra Leeds?
Ellers skal man på en eller anden mærkelig måde prøve at få overtalt Salah til et skifte. Han er i hvertfald på Mbappe niveau.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hvis de tal for Mbappe er sandt, er det for langt ude. Så er jeg faktisk glad for han ikke endte i Madrid, for igen spiller er det værd.
Hala
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
Selv efter 2-3 år mere i PSG har han stadig en god alder til at tage videre. Jeg håber bare Perez har lukket døren og smidt nøglerne væk.
Tage videre til hvem?henrikcomn post=150235 skrev: Selvfølgelig skal han blive i PSG hvis den kontrakt er sand. Så mange penge trumfer Selvfølgelig alt.
Selv efter 2-3 år mere i PSG har han stadig en god alder til at tage videre. Jeg håber bare Perez har lukket døren og smidt nøglerne væk.
Det er vel kun City, Newcastle og PSG der har råd til kong-skildpadde.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Det er for vanvittigt det her.
Money talks. Kylian vil hellere være en big fish in a little pond. Meget ligesom man ser med amerikanske atleter. All about status, attitude, social media presence. Winning things? Not so much.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Men hvis han bliver i psg, så vil jeg seriøst ikke høre én person herinde nævne ham i forbindelse med transfers igen... Aldrig. Nogensinde. Han har officielt brændt sin bro.
Ynkelig spiller som lader sig tryne af sin lille mor. En spiller uden ambitioner, lad ham blive og kæmpe om det franske mesterskab, en ligegyldig liga og han vil blive en ligegyldig spiller - internationalt.
Jeg ønsker ham ingen personlig hæder efter hans store show. Lad os svømme rundt i sin lille andedam.
Ideen om det store hvide hav var for meget for ham.
Jeg lukker øjene og håber den her eftermiddag/aften bare er et mareridt.
Perez har styr på det - I guess...
Det er en skam, at ambitionerne ikke rækker til mere.Ramos4 post=150237 skrev: Forestil jer vreden hos PSG ultras når de igen ryger tidligt ud af CL næste år og milliardær-knægten/ejeren/træneren Mbappe stadig ikke har bevidst en skid…
Money talks. Kylian vil hellere være en big fish in a little pond. Meget ligesom man ser med amerikanske atleter. All about status, attitude, social media presence. Winning things? Not so much.
Jeg har selv lejet med tanken. Han har spillet fantastisk for Barca på det sidste - men er det fordi han spiller for en kontrakt? Han har været meget skadet. Et usikker kort.zizou21 post=150240 skrev: Ousmane Dembélé
Nej tak til ham. Jeg ser langt hellere at man går efter Raphinha.Kiwes post=150242 skrev:
Jeg har selv lejet med tanken. Han har spillet fantastisk for Barca på det sidste - men er det fordi han spiller for en kontrakt? Han har været meget skadet. Et usikker kort.zizou21 post=150240 skrev: Ousmane Dembélé
Hvad gør man som spiller/træner/ejer/sportschef/partner når man ryger ud til Porto i 1/8-finalen? Antyder korruption?Ramos4 post=150237 skrev: Forestil jer vreden hos PSG ultras når de igen ryger tidligt ud af CL næste år og milliardær-knægten/ejeren/træneren Mbappe stadig ikke har bevidst en skid…