Den store transferrygte-tråd
"ligepludselig" - jeg har hele tiden sagt, at jeg synes Mbappe er overvurderet.JesperThomsen post=150279 skrev: vildt nok at flere lige pludselig ikke synes Mbappe er god nok.. øhh okay :|
Men udover det, så ser jeg ikke lige, at der er nogen der siger, at han ikke er god nok... kan du vise mig hvem der har gjort det?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det groteske ligger i, at PSG betaler €300m for en spiller...de har! Og han underskriver sjovt nok en kontrakt på 3 år, så om 3 år kan han lave samme trick igen.Lukita post=150274 skrev:
Sorry, jeg kan ærligt talt ikke se det groteske. Ja, Mbappé ville gerne skifte for et år siden, måske fordi han ikke var glad for hierarkiet i PSG, der kan også være andre grunde, who knows. Sommervinduet lukker og vi får ham ikke, og straks begynder alle at snakke om at man måske kan hente ham i vinterens transfervindue. Så lukker vinterens transfervindue, og straks tager alle det som en selvfølge at vi henter ham gratis til sommer. Han har på intet tidspunkt siden i sommers udtalt at han havde planer om at skifte til klubben her til sommer, der har været fuldstændigt tavshed fra hans side, men medierne (fuck dem alle, hver og en) og forummet herinde og på Reddit (herinde og Reddit er her hvor jeg primært er) er fuldstændigt overbeviste om at det sker. Mbappé siger gang på gang at han tager en beslutning når sæsonen er slut. Det er vel blevet sagt +5 gange eller sådan noget, han har aldrig givet indikationer på at han var ved at forlænge med PSG, eller at han ville forlade PSG, og han har intet nævnt om Real Madrid. Han har forhandlet med begge klubber, som de fleste spillere i hans position vel ville gøre, men han har HELE TIDEN sagt at der ikke ville komme en afgørelse før slutningen på sæsonen, men folk har været utålmodige, og lige pludseligt er det grotest at han fravælger os, på trods af at han aldrig har offentligt udtalt sig at han var enig med klubben, eller at han ville komme med en hurtigere afgørelse end hvad han hele tiden har sagt.Ramos4 post=150267 skrev:
Han sagde i sommers, at hvis han havde forladt Paris var det kun for Madrid. Men ja, han var nok mere Ronaldo-fan end Madrid-fan da det kom til stykket.Lukita post=150263 skrev: Hvor har jeg skrevet at det er det? Jeg har skrevet at det KAN være at det er hans drøm, det kan også være andre ting han drømmer om. Ingen af os aner en skid for ingen af os er inde i hovedet på ham, men folk har en eller anden syg forestilling om at Real Madrid er hans drømmeklub og hans skæbne, og nu går de helt amok. Det meste af retorikken herinde og bl.a på Reddit har været at der simpelthen ikke var andre muligheder end at vi hentede ham. Folk er nødt til at indse at nogle spillere vil én ting, og andre vil noget andet. Nu kan vi alle komme videre i livet uden at skulle tænke så meget på et sekund på ham, for Real Madrid er som sagt ikke klubben for ham, og det bliver det aldrig.
Det er jo måden det er foregået på, der er grotesk.
Jeg ved at mange herinde taler i deres følelsers vold i de her dage, men præcist hvori ligger det groteske?
Det groteske ligger i, at han nu er spillende...CEO?
Det groteske ligger i, at hans mor tror hun er den nye Raiola (RIP).
Han har jo alle dage vidst at Madrid ikke kunne betale de samme penge PSG kunne. Han har alle dage vidst at Madrid ikke ville gøre ham til en lille baron med al magt i verden. Så at det skulle tage så mange år for ham at beslutte sig for at blive, er udelukkende et ego og penge spørgsmål.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er sandsynligvis det han tænker, men det han BØR gøre, er at give hele holdet en forstærkning, som skrevet på forrige sider. Raphinha til højrekanten ser jeg som et godt match.Brylle post=150277 skrev: Jeg er godt nok spændt på hvad der sker nu. Vi har vel en præsident som ikke har lyst til at tabe ansigt og derfor skal ud og hente noget nær en "Galactico"? Men findes der andre end Haaland og Mbappe også har en rigtig god alder? Jeg har virkelig svært ved at nævne den store spiller som jeg håber vi henter. Især fordi det største behov offensivt er højrekanten.
Skulle Neymar spille højrekant eller hvordan? ;)Lars1991 post=150278 skrev:
Ramos4 post=150272 skrev:
Ikke flere glas-ben! Han har decideret spillet 50% af kampene i sin tid i Paris. Han er ikke fodboldspiller, han er Twitch-streamer.Lars1991 post=150271 skrev: Upopulær mening: Neymar til Real Madrid!
Haha det er rigtigt, han er meget skadet. Jeg sagde det også med et glimt i øjet, men man kan ikke benægte at han er en gudsbenået fodbold-spiller. Så hvis vi nu lever i det univers hvor han faktisk kom til Real Madrid, så ville jeg da byde ham velkommen. Men det skal jo også give mening økonomisk med hans alder og skadeshistorik i betragtning og det kommer jo nok aldrig til at ske :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- schreiber77
-
- Ekspert bruger
-
Jeg tror ikke det handler om han ikke er god.JesperThomsen post=150279 skrev: vildt nok at flere lige pludselig ikke synes Mbappe er god nok.. øhh okay :|
For mit vedkommende, er det mere hvad man får for sine penge.
Mbappe er uden tvivl en af de bedste i verden, og kan blive den aller bedste, med den rette udvikling.
Men de summer der snakkes om, er der ikke nogle mennesker der er værd!
Er der rygter om at vi prøver at kapre Lewandowski?Jbner post=150285 skrev: Jeg håber man holder sig fra at gå efter Lewandowski som rygterne går på nu. Jeg så derimod gerne at man kig efter Gabriel Jesus. Han har spillet ca 50% af sine kampe i City i denne sæson på højre kanten, og en del på angriber. Man får altså en spiller der kan gå ind i startelleveren sammen med Benzema og Vinicius, og en spiller der kan tage Benzemas plads hvis han er ude. Han vil angiveligt forlade City, og Arsenal har været meldt interesserede, men Real Madrid må sgu da være mere interessant end Arsenal.
Real Madrid skal have en på højrekant, som virkelig kan noget på egen hånd - det er ikke Gabriel Jesus.Jbner post=150285 skrev: Jeg håber man holder sig fra at gå efter Lewandowski som rygterne går på nu. Jeg så derimod gerne at man kig efter Gabriel Jesus. Han har spillet ca 50% af sine kampe i City i denne sæson på højre kanten, og en del på angriber. Man får altså en spiller der kan gå ind i startelleveren sammen med Benzema og Vinicius, og en spiller der kan tage Benzemas plads hvis han er ude. Han vil angiveligt forlade City, og Arsenal har været meldt interesserede, men Real Madrid må sgu da være mere interessant end Arsenal.
https://twitter.com/theMadridZone/status/1528040243127103490?s=20&t=ClpKMDP_PNB8j1tSiGwcygRamos4 post=150287 skrev:
Er der rygter om at vi prøver at kapre Lewandowski?Jbner post=150285 skrev: Jeg håber man holder sig fra at gå efter Lewandowski som rygterne går på nu. Jeg så derimod gerne at man kig efter Gabriel Jesus. Han har spillet ca 50% af sine kampe i City i denne sæson på højre kanten, og en del på angriber. Man får altså en spiller der kan gå ind i startelleveren sammen med Benzema og Vinicius, og en spiller der kan tage Benzemas plads hvis han er ude. Han vil angiveligt forlade City, og Arsenal har været meldt interesserede, men Real Madrid må sgu da være mere interessant end Arsenal.
Kan ikke få den til at virke.
Ah, nu er den der.
Lukita post=150251 skrev: Vildt hvor forargede folk herinde er omkring Mbappé. Han skylder ikke klubben noget, folk har en fejlagtig opfattelse om at Real Madrid skulle være hans ultimative drømmeklub og at det var skæbnen han skulle hertil, fordi han var kæmpe Cristiano Ronaldo fan som barn. Han har aldrig givet en fuck for Real Madrid som klub, han ville sikkert bare følge i sit idols fodspor, og fred være med det. Han har åbenlyst ikke hjertet med sig ifht. Real Madrid, og så er det bedre at han ikke kommer, selvom jeg gerne ville have en spiller med hans kvaliteter. Men Real Madrid er ikke klubben for ham, det har det aldrig været og det kommer det aldrig til at blive.
Folk kan snakke nok så meget om manglende ambitioner, men vi aner ikke hvad der foregår inde i hovedet på ham. Der er ikke en rød tråd ifht. hvad der er store ambitioner, det er fuldstændigt frit for alle. Nogle vil gerne til Real Madrid eller Barcelona, nogle vil gerne vinde Ballon d'Or, nogle vil gerne til Manchester United. Nogle vil måske gerne være med til at udvikle ligaen, både ifht. niveau og omdømme. Mbappé er fransk og fra Paris, måske er hans ambitioner at vinde så meget som muligt med den største klub fra hans hjemby, hvor hans venner og familie alle er fra. Om det så kun bliver til nationale titler ved vi ikke, og det kan sagtens være at det er nok for ham, så længe han er hvor han er glad. Real Madrid er åbenlyst ikke stedet hvor han ville være glad, for så havde han afvist PSG for længst.
Jeg har aldrig været sikker på at han ville komme eller troet fuldt og fast på det, netop fordi vi ikke ved hvad hans drømme og ambitioner er, så derfor er jeg afklaret med at han ikke kommer, og jeg er glad for at dette vanvid har fået en ende.
Nu HÅBER jeg på at vi henter flere KLASSE spillere til flere positioner, som jeg har kaldt på i mange år. Jeg håber at vi henter to nye startere til vores to backs, da jeg synes at både Carvajal og Mendy i størstedelen af tiden spiller langt under det niveau, jeg gerne vil se fra Real Madrids spillere. Og det ændrer nogle gode kampe her i slutningen af sæsonen ikke på. Jeg ville være fint tilfreds med at rykke Alaba ud på venstre back, og så hente en klasse midterforsvarer, for Rüdiger (som ikke er sikker) og Militão er garant for vildskab og hjerte, men jeg føler det bliver for kaotisk med de to. Jeg håber også på en verdensklasse højrekant, men jeg aner simpelthen ikke hvem det skulle være. Salah har folk nævnt men der er ingen indikationer på at han skulle være på vej til Real Madrid. Gnabry kunne være en mulighed.
Jeg har dog ikke de store forventninger ifht. at det er vores ledelse vi skal stole på, som skal hente de spillere vi har brug for. Hvis de er så fucking dumme at lægge ALLE æg i én kurv (Mbappé) over så mange år, og fuldstændigt ignorere andre muligheder, så viser det bare at de tænker med røven. Jeg ved ikke hvad vi skal forvente, men mine forhåbninger er ikke gode.
Jo mere jeg tænker over det jo mere forarget bliver jeg. Det er et faktum at Mbappe udelukkende har brugt forhandlingerne med Real Madrid til at tjene flere penge i PSG. Jeg håber aldrig, som i ALDRIG at han trækker vores smukke trøje over hoved. Må hans røv klø og hans arme være for korte...
En 34-årig boksangriber? Deeet har vi allerede.