Den store transferrygte-tråd

4 år 1 måned siden #589 af SeQueda
Besvaret af SeQueda på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=150330 skrev: Dit navn bringer uheld :-)

​@admin: kan man ændre sit brugernavn?
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #590 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Glæder mig sindssygt til at se hvem vi kan hente over sommeren.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

4 år 1 måned siden #591 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Der skal komme et hav af forstærkninger.

Jeg gider ikke høre at vi kan hente ham og ham om 1-2 år.

Nej. Jeg gider ikke vente mere.

4 år 1 måned siden #592 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
​Valverde på Instagram med en stikpille til mbappe og hele sagaen. 

​​​​​Noget i stil med, Tak for en fantastisk sæson. At spille i Real Madrid er et privilegium, som ikke alle kan have.. (Hurtig oversættelse)

Og Benz har også været ude med 2 billeder faktisk på Instagram
Det ene har de fleste af jer nok set med hånden der peger mod Real Madrid logoet. Måske en indikation at ingen er over klubben. 

Det andet billed har jeg ikke fået bekræftet, men det skulle eftersigende være et billed af selveste Tupac, og ved siden af sig, en mand der senere skulle vise sig at snyde/forråde ham.

Karim er ikke glad. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 år 1 måned siden #593 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Forestil jer en pibekoncert Skildpadden vil få på Bernabéu nu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 1 måned siden #594 af Madrid1998
Forhåbenligt får Mbappe aldrig en Real trøje på. Det er fandme ikke okay måden han har kørt det hele på. Det der dog virkelig giver mig en dårlig følelse er, at man tænker hvem skal man ellers hente? Der skal være nogen der skal på den højrekant. Vi har nærmest spillet 3 år uden en dygtig spiller på den position. Synes man bør udelukke Mahrez og Salah alene pga alderen. Gnabry er jeg ikke særlig vild med, og tror ikke Bayern sælger, eller at han overhovedet vil væk selv. Nkunku og Gabriel Jesus er ikke deciderede kantspillere, og synes ikke vi skal begynde med lappeløsninger.
Eneste højrekanter der kommer til mine tanker er Sancho (urealistisk + britisk), Raphinha (Synes ikke er han så dygtig som andre får det at lyde) og Antony fra Ajax. Han ser spændende ud synes jeg, og er kun 22 år. Ellers har vi en reinier eller Kubo. Måske en af dem burde få en chance? Synes de minder meget om en Bernardo Silva type, især Kubo.

4 år 1 måned siden #595 af Raul7-2880

Madrid1998 post=150346 skrev: Forhåbenligt får Mbappe aldrig en Real trøje på. Det er fandme ikke okay måden han har kørt det hele på. Det der dog virkelig giver mig en dårlig følelse er, at man tænker hvem skal man ellers hente? Der skal være nogen der skal på den højrekant. Vi har nærmest spillet 3 år uden en dygtig spiller på den position. Synes man bør udelukke Mahrez og Salah alene pga alderen. Gnabry er jeg ikke særlig vild med, og tror ikke Bayern sælger, eller at han overhovedet vil væk selv. Nkunku og Gabriel Jesus er ikke deciderede kantspillere, og synes ikke vi skal begynde med lappeløsninger.
Eneste højrekanter der kommer til mine tanker er Sancho (urealistisk + britisk), Raphinha (Synes ikke er han så dygtig som andre får det at lyde) og Antony fra Ajax. Han ser spændende ud synes jeg, og er kun 22 år. Ellers har vi en reinier eller Kubo. Måske en af dem burde få en chance? Synes de minder meget om en Bernardo Silva type, især Kubo.

​Fra Mbappe til en knægt der ikke engang får fast spilletid hos nedrykningstruet Mallorca…. Av en degradering alligevel.

Er fuldstændig ligeglad med alderen. Vi skal have kvalitet fra dag ét. Mohammed Salah kan tilbyde kvalitet og mål med det samme. Vi er ikke Ajax eller andre hold der udelukkende skal satse på unge drenge der skal udvikles. Vi har allerede Rodrygo og Vini som vi forsøger at udvikle til verdensstjerne - flere er der ikke plads til.

Håber endelig ikke, at ledelsen lader sig forblænde af et billig købt La Liga titel (det har ikke været lettere i flere årtier at vinde trofæet end i år) samt en CHL finaleplads (selvom der minimum er 5 hold i Europa der trupmæssigt klart er bedre end os: Liverpool, City, Chelsea, PSG og Bayern).

Vores bedste offensive spiller fylder snart 35 år. Vores bedste midtbanespiller fylder snart 37 år. Vi har ikke købt en spiller der kan gå direkte til startselleveren i flere år (Alaba fik vi gratis).

Det er ikke mange uger/måneder siden folk var skeptiske for holdet og ønskede Ancelotti ud. Uagtet resultatet på lørdag, så skal der simpelthen ske noget i transfervinduet hvis vi skal følge med i Europa.
Mbappe var svaret - men den er udelukket.
Håber på Salah, Reece James og Alphonso Davies. De to sidstnævnte er svære at hente, men vi burde have økonomien til det. Evt. droppe Davies og købe Pau Torres. Dermed kunne man rykke Alaba til VB. Rüdiger/Militão konstellationen er ikke et godt match, de minder for meget om hinanden.
Mange snakker om Tchouameni. Kender ham ikke godt nok til, at jeg er villig til at spendere over halv milliard på en backup til Casemiro. Casemiro er kun lige fyldt 30 år. Fodboldsspillere dagen i dag kan holde niveauet i længere tid. Ricardo Carvalho fra Betis er et billig alternativt. Derover håber jeg, at Valverde og Camavinga fortsætter deres udvikling næste sæson så de med tiden kan erstatte/aflaste Kroos og Modric.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Raul7-2880.

4 år 1 måned siden #596 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Madrid1998 post=150346 skrev: Forhåbenligt får Mbappe aldrig en Real trøje på. Det er fandme ikke okay måden han har kørt det hele på. Det der dog virkelig giver mig en dårlig følelse er, at man tænker hvem skal man ellers hente? Der skal være nogen der skal på den højrekant. Vi har nærmest spillet 3 år uden en dygtig spiller på den position. Synes man bør udelukke Mahrez og Salah alene pga alderen. Gnabry er jeg ikke særlig vild med, og tror ikke Bayern sælger, eller at han overhovedet vil væk selv. Nkunku og Gabriel Jesus er ikke deciderede kantspillere, og synes ikke vi skal begynde med lappeløsninger.

​Jeg er helt enig (udover at jeg synes Raphinha har været ret god på det brasilienske landshold) - men Antony fra Ajax ville være et ret godt bud ellers - han er også lidt af en lille raket, ligesom Vini - kunne være ret giftigt at have sådanne typer på begge kanter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madrid1998

4 år 1 måned siden #597 af Dragam

Raul7-2880 post=150351 skrev:

​Fra Mbappe til en knægt der ikke engang får fast spilletid hos nedrykningstruet Mallorca…. Av en degradering alligevel.

Er fuldstændig ligeglad med alderen. Vi skal have kvalitet fra dag ét. Mohammed Salah kan tilbyde kvalitet og mål med det samme. Vi er ikke Ajax eller andre hold der udelukkende skal satse på unge drenge der skal udvikles. Vi har allerede Rodrygo og Vini som vi forsøger at udvikle til verdensstjerne - flere er der ikke plads til.

Håber endelig ikke, at ledelsen lader sig forblænde af et billig købt La Liga titel (det har ikke været lettere i flere årtier at vinde trofæet end i år) samt en CHL finaleplads (selvom der minimum er 5 hold i Europa der trupmæssigt klart er bedre end os: Liverpool, City, Chelsea, PSG og Bayern).

Vores bedste offensive spiller fylder snart 35 år. Vores bedste midtbanespiller fylder snart 37 år. Vi har ikke købt en spiller der kan gå direkte til startselleveren i flere år (Alaba fik vi gratis).

Det er ikke mange uger/måneder siden folk var skeptiske for holdet og ønskede Ancelotti ud. Uagtet resultatet på lørdag, så skal der simpelthen ske noget i transfervinduet hvis vi skal følge med i Europa.
Mbappe var svaret - men den er udelukket.
Håber på Salah, Reece James og Alphonso Davies. De to sidstnævnte er svært at hente, men vi burde have økonomien til det. Evt. droppe Davies og købe Ferran Torres. Dermed kunne man rykke Alaba til VB. Rüdiger/Militão konstellationen er ikke et godt match, de minder for meget om hinanden.
Mange snakker om Tchouameni. Kender ham ikke godt nok til, at jeg er villig til at spendere over halv milliard på en backup til Casemiro. Casemiro er kun lige fyldt 30 år. Fodboldspillere dagen i dag kan holde niveauet i længere tid. Ricardo Carvalho fra Betis er et billig alternativt. Derover håber jeg, at Valverde og Camavinga fortsætter deres udviking næste sæson så de med tiden kan erstatte/aflaste Kroos og Modric.

​Jeg er enig i Rudiger og Militao kombien allerede nu giver sved på panden, over hvem der først laver dumheder. Ferran Torres sammen med en af de andre i centerforsvaret, og Alaba på VB lyder som en rigtig god plan. Reece James BURDE være mulig, med chelseas situation taget i betragtning. Ift Tchouameni, så er det jo nok heller ikke sikkert, at han har lyst til at komme for primært at sidde på bænken i 2-3 sæsoner.

Men jeg er stærkt uenig i Salah / Mahrez... vi er forhåbentligt blevet klogere efter Hazard fiaskoen, at vi ikke køber offensiv spillere, som synger på sidste vers...
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92, DeLaRed

4 år 1 måned siden #598 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
Richarlison kunne måske også være et alternativ som rotationsspiller med Benz. Spørgsmålet er så om han bliver for dyr - kontrakt til 24.

4 år 1 måned siden #599 af Dragam

Kiwes post=150360 skrev: Richarlison kunne måske også være et alternativ som rotationsspiller med Benz. Spørgsmålet er så om han bliver for dyr - kontrakt til 24.

​Hvis vi skal have en ny angriber, så skal det næsten være Darwin Nunez, så hele offensiven er en som virkelig kan noget på egen hånd, men samtidig også fylde noget i luftrummet. Med tanke på Benz alder, så er det måske også allerede indenfor 1 sæson at han vil skulle være starter på positionen.
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved Dragam.

4 år 1 måned siden #600 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg har fuldt lidt med i reaktionerne de sidste 24 timer, og kan forstaa at dette for mange er en stor streg i regningen. Og paa sin vis er jeg da ogsaa aergelig over at Mbappe ikke spiller i Real efter sommer (og for midt vedkomne aldrig i sin karriere), men vi maa ogsaa forstaa at vi aldrig kan forvente noget i denne sport, foer der er en underskrift, medierne (og nok ogsaa Reals ledelse) har vaeret en del af et forhandlings spil fra Mbappe's bagland, og laengere er den som saadanne ikke.

Spilleren har valgt som han har, PSG saetter endnu en tyk streg under at FFP er en myte, men livet forsaetter, ogsaa selvom Mbappe er et generations talent.

Et par ting vi som Real fans skal huske.
1. Vi har pt verdens bedste angrebs duo.
2. Vini har haft en fantastisk season, men hvad nu hvis der stadig er udvikling tilbage i ham. (og nu staar vi heller ikke i en situation hvor man maaske tvinger ham til at spille ude af position, og derved giver man ham alle muligheder for at blive en af de aller stoerste i klubbens historie, hvis han altsaa kan fortsaette med at ligge paa)
3. Vi har med lethed vundet La Liga iaar, og selv med samme trup som nu er vi stadig favoritter til at vinde den naeste season ogsaa (med mindre Barca lige pludselig hiver et paar store transfers op ad hatten)
4. Nu har vi et bugnende budget til at fylde paa der hvor vi mangler baade kvalitet og bredde. Og, selvom intet er sikkert endnu (for man ved sku aldrig i denne sport) saa ser det ud til vi allerede har sikret foerste signing i Rudiger, som giver os en helt vanvittig bredde paa CB pladserne.
5. Klubben har altid vaeret og SKAL altid forblive stoerre en nogen enkelt spiller!

Det mest aergelige ved denne situation er for mit vedkomne ikke at vi ikke faar Mbappe, der er mange store spillere vi ikke har formaaet at hente, men klubben er stadig den stoerste i historien, men mere det faktum at Real har siddet i en vente position istedet for at arbejde paa andre signings. Men selvom jeg ikke tror vi skal forvente den store revolution som mange madridita's har snakket om i 3 aar, saa tror jeg sagtens vi kan forvente at der nu bliver arbejdet paa hoejtryk for at hente 2-3 forstaerkninger til truppen (ud over Rudiger).

Saa kan ledelsen hente de spillere der er brug for (og ikke laver en kaempe broeler for at redde ansigt, saa som at hente Pogba eller en eller anden alt for dyr afdanket "stjerne"), og samtidigt kan holde paa de vigtige spillere (vi skal jo ikke staa i en situation hvor Fede og Militao pludselig soger vaek til sommer) saa staar vi rigtig staerkt det naeste aar, da vi stadigvaek besidder nogle af verdens aller bedste i hver kaede (Thib, Alaba, Modric, Benz....og Vini kan maaske ogsaa regnes med paa det aller oeverste niveau). Det vaerste der kan ske er at ledelsen gaar ud og koeber et navn bare for navnet's skyld, sagen er den, det har vi ikke brug for, for vi har allerde navnene, Benzema verdens bedste fodbold spiller, Thib Verdens bedste maalmand osv.

Og saa maa vi ikke glemme at der uden tvivl hvert eneste aar bryder nye talenter igennem, Mbappe og Haaland kommer med garanti ikke til at vaere de eneste verdens stjerner de naeste 10 aar, saa der vil stadig vaere muligheder for at Madrid forstaerker sig med spillere fra oeverste hylde de kommende somre, saa generations skiftet kommer helt paa plads.

Droemmen denne sommer for mig, har ikke aendret sig, vi skal have konkurrence til Carvajal, Konkurrence til Casemiro, En decideret Hoejre wing (netop derfor skal vi ikke ud og hente Song, Fernandes osv, lad os nu faa en helstoebt loesning til den plads, istedet for lappe-loesninger med markedsfoerings vaerdi....og lad det for guds skyld ikke blive Salah), en back-up til Benzema og kan vi saa ogsa hente Fran Garcia hjem som bredde til VB pladsen, saa staar vi med en af verdens bedste trupper talt baade paa kvalitet i start elleveren samt bredden.
...OG saa er vi ogsaa primet til at hente naeste seasons store gennembrud.

Jeg er ikke saa nervoes for at skulle leve uden Mbappe, vi har overlevet uden De Grea, vi har overlevet uden Pogba, vi har overlevet uden Totti, og vi overlever ogsaa uden baade Mbappe og Haaland.

Vi er Real Madrid, og det er mere vaerd end penge, korruption, ballon d'or titler osv.

HALA MADRID!...y nada mas...

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, mohbar, El Siete, Elto92, Dragam

Leveret af Kunena Forum