Den store transferrygte-tråd

4 år 1 måned siden #601 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=150361 skrev:

Kiwes post=150360 skrev: Richarlison kunne måske også være et alternativ som rotationsspiller med Benz. Spørgsmålet er så om han bliver for dyr - kontrakt til 24.

​Hvis vi skal have en ny angriber, så skal det næsten være Darwin Nunez, så hele offensiven er en som virkelig kan noget på egen hånd, men samtidig også fylde noget i luftrummet. Med tanke på Benz alder, så er det måske også allerede indenfor 1 sæson at han vil skulle være starter på positionen.

​Jeg ser stadig 2 gode år i Benz. Men når han nu spiller på landsholdet, skal han simpelthen kunne få en pause - derfor en rotationsspiller.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 måned siden #602 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Kiwes post=150363 skrev:

Dragam post=150361 skrev:

Kiwes post=150360 skrev: Richarlison kunne måske også være et alternativ som rotationsspiller med Benz. Spørgsmålet er så om han bliver for dyr - kontrakt til 24.

​Hvis vi skal have en ny angriber, så skal det næsten være Darwin Nunez, så hele offensiven er en som virkelig kan noget på egen hånd, men samtidig også fylde noget i luftrummet. Med tanke på Benz alder, så er det måske også allerede indenfor 1 sæson at han vil skulle være starter på positionen.

​Jeg ser stadig 2 gode år i Benz. Men når han nu spiller på landsholdet, skal han simpelthen kunne få en pause - derfor en rotationsspiller.

​Det er bare svært at vide - det kan ligepludselig gå hurtigt med at fysikken bliver dårligere (Ramos eksempelvis)

4 år 1 måned siden #603 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
Iflg medier har Mbappe udover 300 ME + 90ME årligt også blevet lovet flg:

- Leonardo skal fyres
- Poch skal fyres
- Neymar skal ud
- Dembele skal ind
- Zidane skal være træner

Jeg tror helt klart på at de første 4 ting kan indfris, men den sidste, ZZ til PSG?

Det nægter jeg simpelthen at tro på nogensinde bliver realiseret. Dels er han Marseille-mand og hans madridisimo har flere gange vist sig meget stærk. Han har flere gange sat Real Madrid højere end penge. Og så har han hele livet opført sig som en ægte gentleman der ikke sælger sin sjæl og principper for ussel mammon. 

Uanset mængden af Euro han vil blive stillet for nægter jeg at tro på det kan blive en realitet at han skulle blive træner for en olieklub

www.youtube.com/shorts/Fsq_N7u8rMs
Sidste redigering: 4 år 1 måned siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 år 1 måned siden #604 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg tænkte lige på her i morges.

Det var da noget af et show at announcer at han forlænger, på den måde der? 

Altså det lignede jo at man skulle til at præsenter en ny spiller? 

Jeg formoder lidt at man fra psgs side allerede for 1 uge siden vidste besked, og tænkte "hvordan kan vi rigtig smøre den her nyhed i hovedet på folkene i Real Madrid" Det virker sådan... 

Men altså.. det plat og barnligt :D 

4 år 1 måned siden #605 af Lars1991
​Det selvfølgelig ærgerligt at vi ikke får Mbappe, han er virkelig, virkelig god. Men nu kan vi tilgengæld bruge pengene på andre spillere. Det også spændende! Så længe vi får købt nogle gode spillere så jeg tilfreds.

Jeg har også skiftet mening lidt - jeg var imod at hente ældre etablerede stjerner da jeg ikke kunne se perspektivet i dem. Men hvis vi stadig tror på Rodrygo (også i højre side) så giver det måske god mening at hente en spiller kun har et par sæsoner tilbage på højeste plan. Med det i mente er jeg ikke afvisende overfor 30-årig Salah, kan godt se pointen i det. Jeg er tilgengæld afvisende overfor Mahrez, da jeg virkelig synes han er en begrænset, overvurderet spiller. 

Ellers kan vi prøve at hente Bernardo Silva hvis det muligt. Han er bare en virkelig, virkelig god spiller og har også før taget udgangspunkt i højre-siden. Det først i City han er blevet taget ned på midten faktisk. 

4 år 1 måned siden #606 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=150367 skrev: ​Det selvfølgelig ærgerligt at vi ikke får Mbappe, han er virkelig, virkelig god. Men nu kan vi tilgengæld bruge pengene på andre spillere. Det også spændende! Så længe vi får købt nogle gode spillere så jeg tilfreds.

Jeg har også skiftet mening lidt - jeg var imod at hente ældre etablerede stjerner da jeg ikke kunne se perspektivet i dem. Men hvis vi stadig tror på Rodrygo (også i højre side) så giver det måske god mening at hente en spiller kun har et par sæsoner tilbage på højeste plan. Med det i mente er jeg ikke afvisende overfor 30-årig Salah, kan godt se pointen i det. Jeg er tilgengæld afvisende overfor Mahrez, da jeg virkelig synes han er en begrænset, overvurderet spiller. 

Ellers kan vi prøve at hente Bernardo Silva hvis det muligt. Han er bare en virkelig, virkelig god spiller og har også før taget udgangspunkt i højre-siden. Det først i City han er blevet taget ned på midten faktisk. 

​Rodrygo er bare ikke højrekant, og det begrænser hans spil super meget - han er meget bedre hvergang han ikke spiller på højre. Så vi BØR få en rigtig højrekant - med fremtid i (ikke en 30 årig). Om man så vil have Rodrygo som backup til venstrekanten / angrebet, eller om han i så fald skal videre, må klubben så beslutte.

Jeg ser absolut størst mening i at hente en af de 2 brasilianske højrekanter.

4 år 1 måned siden #607 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Nå, det ser ud til at Mbappe vil have Tchouameni til PSG.

Så må vi forvente en budkrig, i en umulig kamp mod Qatar som bare kan blive ved med at øge deres bud og som nok ender på 150-170 ME.

Det her PSG/City show minder sg mere og mere om den gamle editor i Football Manager hvor man kunne blive træner for FC Roskilde og så sætte deres bankkonto op på 1.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 EURO
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 måned siden #608 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg overtog Barcelona som træner. Købte kun målmænd og spillede en opstilling er hed alle mand helt fremme fra start. Når jeg blev fyret så fortsætte jeg samme taktik som en ny træner indtil Barcelona var nede i segunda b.

Håber at Benzema kan få Tchouameni til at tænke sig om.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 måned siden #609 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Darwin Nunez også en mulighed

4 år 1 måned siden #610 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Mbappe sidste år: "Det er skræmmende når præsidenten ikke vil lade dig rejse"

Mbappe i år: "Gud hvor er der lækkert i Paris"

Jepper.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 år 1 måned siden #611 af Real HWL
​Rygterne går på at Mbappe havde besluttet sig for at tage til Madrid, men hans mors tur til Qatar ændrede alt. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92, Dragam, Ramos4

4 år 1 måned siden #612 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Den store transferrygte-tråd
Det gør det hele bare endnu værre. Hun blev sikkert lovet guld elefanter og smaragder
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum