Den store transferrygte-tråd

1 år 11 måneder siden #649 af Lars1991

Dios post=150417 skrev:

Dragam post=150409 skrev:

Dios post=150407 skrev: ​Den her gør sgu ondt. Så ondt, at jeg faktisk håber vi aldrig ser ham trække i den hvide trøje. Synd, for ingen tvivl om det er ham, som kommer til at dominere de næste 10 år. En anden grund er, at der pt. bare ikke render en gut rundt som kan konkurrere med ham, og endnu mere, at vores højrekant igen til næste sæson bliver svagt besat. Vinicius og Benzema har uden tvivl været fantastiske i denne sæson, og man kan kun krydse for at de fortsætter næste, og førstnævnte endda forhåbentlig bygger på. Det ændre bare ikke på, at den højrekant stadig står svagt i billedet. Betyder det en lappeløsning af Valverde/Rodrygo/Asensio igen, så dør man jo langsomt. Vi kan godt gå efter Ziyech eller Raphinha, som vil være gode løsninger, men det er jo ikke dem som bærer et hold, eller scorer plus 25 mål på en sæson
Da det blev officielt tænkte jeg med det samme Mahrez, men så så jeg med stor overraskelse, at han allerede var 31 år. Han ville kunne gøre en kæmpe forskel, men City vil nok være umulige at forhandle med, og en spiller i den alder er bare vanskelig at gå efter. 

Synes godt nok den er øv den her. For hvem skal dog besidde den højrekant? Asensio og Rodrygo er fine backup spillere, men det bliver endnu en lang sæson når de 2 er de foretrukne.

​Det kunne jeg sagtens se Antony eller Raphinha gøre på bedre hold - de har begge en goal ratio per kamp på ca 0.3, og Antony er kun 21, og har iøvrigt alle de øvrige forudsætninger for at være en stærk højrekant for RM. Hurtig, god teknik, god flair, godt overblik, og kan trække ind og afslutte med venstre.


Jeg kender ikke rigtig Antony andet end hans dribling man har set et utal af gange rundt omkring på de sociale medier :)
Personligt håber jeg på noget mere rutineret og på en højere hylde. Jeg sidder og ser City og tænker på Sterling? Overhovedet ikke min favorit, men han er på et højere niveau og har kun 1 år tilbage og vel allerede på vej væk fra City.
Jeg ved det ikke. Synes den er sværere end nogensinde.


Jeg tænkte også Sterling, men efter hans dives imod både Real Madrid og Danmark kan jeg simpelthen ikke udstå ham. Og så ligner det også han foretrækker at være i venstre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #650 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=150419 skrev:

Dragam post=150415 skrev:

Lars1991 post=150414 skrev:

mohbar post=150410 skrev: ​Hvad med Chiesa ??? Løbestærk og Hurtig spiller der udfordrer. Han kan blive dyr men virker som en stabil spiller med alderen med sig..


Jeg ved ikke hvordan hans skadessituation er, men ellers et virkeligt godt bud jeg ikke selv havde tænkt på. Ham kunne jeg virkelig godt se i Real Madrid!

​Kan jeg ikke - han er en meget klassisk kantspiller, ala Bale (bare dårligere), som i næsten alle ikke synes passede ind. Iøvrigt er han højre fodet, ligesom Rodrygo, så vil han have den samme problemstilling, at det ikke ligger naturligt at trække ind i banen, når han ligger i højre side, hvilket vil begrænse ham meget i det spil RM spiller... vi skal ikke have en til bare hele tiden at køre på ydersiden af forsvaret og lave indlæg. Det gør også at han er noget mindre målfarlig end de andre nævnte altarnativer, som samtidig også har meget mere flair.


Haha Chiesa og Bale har da næsten ingenting tilfælles, det var da en mærkelig sammenligning. Og Bale var altså ikke en klassisk kantspiller, heller ikke i Tottenham. Han spillede utrolig centralt i hans sidste sæsoner hvor han for alvor brød igennem.

Jeg kan ikke se hvordan at han er højre-fodet skulle være en skidt ting. Det handler om kvalitet. Vi ser jo Asensio være utrolig begrænset fordi han bliver ved med at søge ind i banen.

Han virker ikke synderligt målfarlig dog, det rigtigt og det kan da godt trække ned. Men han har været det store og eneste lystpunkt i Juventus offensiv da han var skadesfri og det synes jeg er imponerende. Han er lynhurtig og arbejder utrolig hårdt som jeg ved der bliver sat pris på i Real Madrid. Og så er han utrolig fleksibel og kan spille alle 3 pladser oppe foran. Og så har han en god alder!

​Og så har vi jo to målfarlige spillere i Vinicius og Benzema. Det er også det som gør det lidt nemmere at have is i maven hvad angår højrekanten. Det behøver ikke være 20 mål pr sæson som ligger derude hvis det i stedet er en spiller som kan kombinere, skabe chancer og hjælpe holdet. Selvfølgelig skal spilleren dog bidrage med mål og assists, men vi har fint med målfarlige spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #651 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg ser et lys i Federico Chiesa på den højrekant. Målfarlig, har blik for sine medspillere, god fart, god teknik og utrolig arbejdsom og løbestærk. Vil passe godt ind med Benzema som den helt store chef og Mbappe der bare skal bygge videre på sin udvikling. Han virker utrolig mod og ydmyg ham Chiesa. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #652 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Den store transferrygte-tråd
​Kylian Mbappe: "I realize the luck and privilege to be wanted by such an institution (Real Madrid).

Kylian Mbappe: “I would like to thank Real Madrid and Florentino Perez. I suspect their disappointment. I will be their first supporter for the Champions League final!”

Kort sagt: Luk røven.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #653 af Dios
Besvaret af Dios på emne Den store transferrygte-tråd
@​Dragam.

Sterling på et højere niveau ?! Den eneste grund til at han spiller for city er da at han er englænder. Jeg ser ikke sterling have noget som helst, som de andre ikke har - udover et engelsk pas. Han er hurtig, men er udover det da rimelig elending imo. Og udover det så heller ikke helt ung eller billig.

Faktum er, som Brylle også nævner, at de klasse højrekanter der er, de er i deres karrieres efterår, og dem bør vi virkelig ikke købe.
Eneste fornuftige at gøre er, at vi køber en ung rigtig højrekant, som har udviklings potentiale, og de rette forudsætninger. Antony er lidt ala Di Maria, da vi i sin tid købte ham (selvom antony faktisk har væsentligt bedre tal for Ajax end Di Maria havde for benfica) - han har alle de nødvendige indgridienser der skal til for potentielt at kunne træde et skridt eller 2 op af stien, så at sige.

Men jeg er helt enig i, at der ikke er nogen totalt åbenlys "HAM SKAL VI KØBE!!!", som der har været tidligere år, efter Mbappe forsvandt som mulighed.
Det er lidt snært med super talentfulde spillere i forhold til for år tilbage.

Fint man ikke bryder sig om ham, som Lars også er inde på, men skal vi ikke hurtigt blive enige om, at han er på et højere niveau end de nævnte? Jeg er ikke fan af, at vi henter flere talenter. Dem har vi nok af. Jeg synes vi mangler på kvaliteten og de kontinuerlige præstationer. Er helt med på, at Sterling ikke matcher 100% på det, men det er der ingen der gør, og det værste for mig i den her situation er, hvis man igen giver chancen til dem der er her, fordi vi har haft en fremragende sæson set udfra forventninger. 
Asensio burde jo være død og begravet i Real trøjen for længst, og Rodrygo har rørt på sig, og har klart potentialet - ligesom Asensio også havde engang. Der er bare langt op til toppen. Den bølge holdet har ramt af succes skal der rides videre på. Der findes ikke noget på markedet nu, som ligger til højrebenet, men der findes masser af kvalitet som er bedre end det vi har i truppen.

Når jeg tænker mig om, så ville jeg nok vende blikket imod Bernado Silva i stedet for. Igen, så ligger den ikke til højrebenet, da han rent faktisk er blevet omskolet, men igen, så er han nok mere det vi mangler. Spring banken, selvom det ikke er en åbenlys no brainer. Og nu når vi er igang, så smid et køligt bud på Joao Felix. 
De der overgangssæsoner synes jeg vi har prøvet for meget med. Det er nu der skal ske noget, og det værste er jo hvis vi ikke bruger nogle penge, for Benzema kommer ikke til at levere på samme uhørte høje niveau som denne sæson. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #654 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Lars1991 post=150419 skrev:

Dragam post=150415 skrev:

Lars1991 post=150414 skrev:

mohbar post=150410 skrev: ​Hvad med Chiesa ??? Løbestærk og Hurtig spiller der udfordrer. Han kan blive dyr men virker som en stabil spiller med alderen med sig..


Jeg ved ikke hvordan hans skadessituation er, men ellers et virkeligt godt bud jeg ikke selv havde tænkt på. Ham kunne jeg virkelig godt se i Real Madrid!

​Kan jeg ikke - han er en meget klassisk kantspiller, ala Bale (bare dårligere), som i næsten alle ikke synes passede ind. Iøvrigt er han højre fodet, ligesom Rodrygo, så vil han have den samme problemstilling, at det ikke ligger naturligt at trække ind i banen, når han ligger i højre side, hvilket vil begrænse ham meget i det spil RM spiller... vi skal ikke have en til bare hele tiden at køre på ydersiden af forsvaret og lave indlæg. Det gør også at han er noget mindre målfarlig end de andre nævnte altarnativer, som samtidig også har meget mere flair.


Haha Chiesa og Bale har da næsten ingenting tilfælles, det var da en mærkelig sammenligning. Og Bale var altså ikke en klassisk kantspiller, heller ikke i Tottenham. Han spillede utrolig centralt i hans sidste sæsoner hvor han for alvor brød igennem.

Jeg kan ikke se hvordan at han er højre-fodet skulle være en skidt ting. Det handler om kvalitet. Vi ser jo Asensio være utrolig begrænset fordi han bliver ved med at søge ind i banen.

Han virker ikke synderligt målfarlig dog, det rigtigt og det kan da godt trække ned. Men han har været det store og eneste lystpunkt i Juventus offensiv da han var skadesfri og det synes jeg er imponerende. Han er lynhurtig og arbejder utrolig hårdt som jeg ved der bliver sat pris på i Real Madrid. Og så er han utrolig fleksibel og kan spille alle 3 pladser oppe foran. Og så har han en god alder!

​Bale spillede fast på venstre wing i tottenham, indtil sidste sæson, hvor han blev brugt som hængende angriber. Men hans legendariske performances, eksempelvis mod inter og Barca, var alle på venstrekant, som klassisk kantspiller, der kører på ydersiden af forsvaret - ligesom chiesa gør.

Det at han er højrer foddet gør, at han ikke kan trække ind i banen og afslutte, når han ligger i højre side - så vil han kun kunne gå på ydersiden af forsvaret... nøjagtig samme problemstilling Rodrygo har, når han spiller i højre.

Asensio er ikke begrænset af at han trækker ind i banen - Asensio er begrænset af at han ikke har nogen fart, og ikke kan udfordre, og derfor ikke kan andet end at trække ind i banen.

Chiesa er en arbejdshest, men han mangler i den grad flair, og slutprodukt, hvilket gør at jeg IKKE ser ham som Real Madrid materiale.

Og skal vi så lige unlade at starte beskeder med et nedladende "haha" - vi er ikke i folkeskolen.
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 11 måneder siden #655 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg har tænkt på om vi skal kører en low-cost denne sommer. Hvert fald er disse muligheder måske ikke helt dumme.

Isco, Bale, Marcelo, Ceballos, Jovic og Mariano ud.

Jeg håber vi får Tchouameni, men lige nu så er intet til at regne med.

Tilføjelser til holdet. Arribas, Santos, M. Gutierrez, Rüdiger, Blanco og måske Mayoral.

Low cost modellen.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #656 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Dios post=150424 skrev: @​Dragam.

Sterling på et højere niveau ?! Den eneste grund til at han spiller for city er da at han er englænder. Jeg ser ikke sterling have noget som helst, som de andre ikke har - udover et engelsk pas. Han er hurtig, men er udover det da rimelig elending imo. Og udover det så heller ikke helt ung eller billig.

Faktum er, som Brylle også nævner, at de klasse højrekanter der er, de er i deres karrieres efterår, og dem bør vi virkelig ikke købe.
Eneste fornuftige at gøre er, at vi køber en ung rigtig højrekant, som har udviklings potentiale, og de rette forudsætninger. Antony er lidt ala Di Maria, da vi i sin tid købte ham (selvom antony faktisk har væsentligt bedre tal for Ajax end Di Maria havde for benfica) - han har alle de nødvendige indgridienser der skal til for potentielt at kunne træde et skridt eller 2 op af stien, så at sige.

Men jeg er helt enig i, at der ikke er nogen totalt åbenlys "HAM SKAL VI KØBE!!!", som der har været tidligere år, efter Mbappe forsvandt som mulighed.
Det er lidt snært med super talentfulde spillere i forhold til for år tilbage.

Fint man ikke bryder sig om ham, som Lars også er inde på, men skal vi ikke hurtigt blive enige om, at han er på et højere niveau end de nævnte? Jeg er ikke fan af, at vi henter flere talenter. Dem har vi nok af. Jeg synes vi mangler på kvaliteten og de kontinuerlige præstationer. Er helt med på, at Sterling ikke matcher 100% på det, men det er der ingen der gør, og det værste for mig i den her situation er, hvis man igen giver chancen til dem der er her, fordi vi har haft en fremragende sæson set udfra forventninger. 
Asensio burde jo være død og begravet i Real trøjen for længst, og Rodrygo har rørt på sig, og har klart potentialet - ligesom Asensio også havde engang. Der er bare langt op til toppen. Den bølge holdet har ramt af succes skal der rides videre på. Der findes ikke noget på markedet nu, som ligger til højrebenet, men der findes masser af kvalitet som er bedre end det vi har i truppen.

Når jeg tænker mig om, så ville jeg nok vende blikket imod Bernado Silva i stedet for. Igen, så ligger den ikke til højrebenet, da han rent faktisk er blevet omskolet, men igen, så er han nok mere det vi mangler. Spring banken, selvom det ikke er en åbenlys no brainer. Og nu når vi er igang, så smid et køligt bud på Joao Felix. 
De der overgangssæsoner synes jeg vi har prøvet for meget med. Det er nu der skal ske noget, og det værste er jo hvis vi ikke bruger nogle penge, for Benzema kommer ikke til at levere på samme uhørte høje niveau som denne sæson. 

​Jeg er ikke enig - jeg synes IKKE at Sterling er på et højere niveau - jo, hvis du taler brand, og prisen vi skal betale for ham. Men ikke sportsligt. Det er dælme ikke meget slut produkt han leverer, for en der spiller på et hold, som konstant sætter ham op til chancer. Og han er 27, så det kommer med overvejende sandsynlighed ikke til at blive bedre. Det er et stort nej tak fra mig.

Ift Bernardo Silva, så er der ligepræcis 0% chance for at olieklubben sælger ham.

Joao felix... why? Han vil være latterlig dyr, specielt ift hvor god han er, hvilket imo er dårligere end eksempelvis Antony. Han har jo ikke ligefrem brændt ligaen af, efter han kom til ATM.

Jeg er enig i at der skal investerers i truppen, men vi er ingenlunde enige i hvordan der skal investeres.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #657 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Rodrygo har vel aldrig spillet en rigtig god kamp for start på højrekanten? Så det ville være selvmord at køre med ham som fast starter næste sæson. Han er en rigtig rigtig god super-sub, men slet ikke klar til mere endnu.

Vi har rigeligt med talenter i truppen, så jeg synes bestemt vi skal hente en spiller til højrekanten der kan gå direkte ind på holdet.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #658 af El Siete

9eren post=150426 skrev: Jeg har tænkt på om vi skal kører en low-cost denne sommer. Hvert fald er disse muligheder måske ikke helt dumme.

Isco, Bale, Marcelo, Ceballos, Jovic og Mariano ud.

Jeg håber vi får Tchouameni, men lige nu så er intet til at regne med.

Tilføjelser til holdet. Arribas, Santos, M. Gutierrez, Rüdiger, Blanco og måske Mayoral.

Low cost modellen.

​Så ser vi da først optøjer udenfor Valdebebas :D 

Vi har kørt low cost-modellen siden 2019, nej det er tid til reel investering. Mbappe kommer ikke, så der er penge på kistebunden, og kender vi Perez ret, så bliver det ikke en rolig sommer :) 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #659 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=150428 skrev: Rodrygo har vel aldrig spillet en rigtig god kamp for start på højrekanten? Så det ville være selvmord at køre med ham som fast starter næste sæson. Han er en rigtig rigtig god super-sub, men slet ikke klar til mere endnu.

Vi har rigeligt med talenter i truppen, så jeg synes bestemt vi skal hente en spiller til højrekanten der kan gå direkte ind på holdet.

​Nej, det har han ikke - det begrænser ham helt enormt at spille i højre side. Jeg mener bestemt at han er klar til at være starter, men så skal det være på venstre side, eller som hængende angriber.

En af de brasilienske landsholds-højrekanter (Antony og Raphinha) ville også kunne gå direkte ind på holdet. Men enig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #660 af El Siete

Ramos4 post=150428 skrev: Rodrygo har vel aldrig spillet en rigtig god kamp for start på højrekanten? Så det ville være selvmord at køre med ham som fast starter næste sæson. Han er en rigtig rigtig god super-sub, men slet ikke klar til mere endnu.

Vi har rigeligt med talenter i truppen, så jeg synes bestemt vi skal hente en spiller til højrekanten der kan gå direkte ind på holdet.

​Præcis. Antony, Raphinha, så kan vi vel lige så godt fortsætte med Rodrygo på den kant. 
For mig er det oplagte valg Salah, men selv med kun eet år tilbage af kontrakten, er han udenfor rækkevidde økonomisk. Men gode højrekanter er der få af. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum