Den store transferrygte-tråd

1 år 10 måneder siden #685 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Hamid8210 post=150441 skrev: Uanset hvilken spiller der kommer , så vil det aldrig dække Mbappe. Det derfor jeg personligt med den tommeste følelse.

23 år, VM-vinder, hurtighed, dræberinstinkt, målscorer. Jeg kan seriøs ikke finde et navn derude der kunne skabe den følelse i maven som mbappe. Det er så forbandet ærgerligt han forlængede.

​Aldrig vundet Champions League, kunne ikke vinde titlen i Farmers League sidste sæson, var med til at ryge ud til os i Champions League. Det er en fænomenal spiller, men heldigvis er holdet den allerstørste stjerne. Havde virkelig håbet at han ville dukke op og jeg er også mega ærgerlig over hvad der er sket. Men Real Madrid står og falder ikke med én spiller og heldigvis for det. Derfor er jeg egentlig fortrøstningsfuld og har ikke en lige så tom følelse. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #686 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Vinicius Jr. kommer til at vinde flere betydningsfulde titler end Skildpadden og vinder Ballon d'Or først.
Følgende bruger(e) sagde tak: Elto92

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #687 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=150459 skrev: Vinicius Jr. kommer til at vinde flere betydningsfulde titler end Skildpadden og vinder Ballon d'Or først.

​Titler, ja - men tvivler altså på, at Vini kommer til at vinde Ballonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, Elto92, The European Super League

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #688 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=150460 skrev:

Ramos4 post=150459 skrev: Vinicius Jr. kommer til at vinde flere betydningsfulde titler end Skildpadden og vinder Ballon d'Or først.

​Titler, ja - men tvivler altså på, at Vini kommer til at vinde Ballonen.

​Meget muligt. Men det gør Donatello heller ikke i Ligue 1. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #689 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=150461 skrev:

Dragam post=150460 skrev:

Ramos4 post=150459 skrev: Vinicius Jr. kommer til at vinde flere betydningsfulde titler end Skildpadden og vinder Ballon d'Or først.

​Titler, ja - men tvivler altså på, at Vini kommer til at vinde Ballonen.

​Meget muligt. Men det gør Donatello heller ikke i Ligue 1. 

​Det kan desværre godt være, at han kommer til det... money talks after all.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #690 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Er det virkelig så vigtigt med den højrekant? Hvad med 4-4-2. Hvorfor ikke bare bygge holdet op omkring Vini og Benz med Rodrygo og eventuelt en Nkunku som andenangriber.

Når vi nu ikke kan få det mest frygtindgydende angreb synes jeg man bør fokusere på midtbane og forsvar, i stedet for at hente en lappeløsning til den højrekant.

Edit: Jeg bliver ikke ked af det hvis vi henter en Gnabry eller hvad de ellers hedder derude, men jeg vil langt hellere have Tchouameni, da jeg mener han bliver det absolut største bæst på den defensive midtbane i de næste 10 år, og jeg mener allerede han er mere end dygtig nok til at konkurrere med Casemiro. 

 
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved elle44.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #691 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=150460 skrev:

Ramos4 post=150459 skrev: Vinicius Jr. kommer til at vinde flere betydningsfulde titler end Skildpadden og vinder Ballon d'Or først.

​Titler, ja - men tvivler altså på, at Vini kommer til at vinde Ballonen.

​Noget siger mig at han potentielt kan vinde den. Han bliver ved med at udvikle sit spil og viser dedikation og topprofessionelisme

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #692 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=150464 skrev:

Dragam post=150460 skrev:

Ramos4 post=150459 skrev: Vinicius Jr. kommer til at vinde flere betydningsfulde titler end Skildpadden og vinder Ballon d'Or først.

​Titler, ja - men tvivler altså på, at Vini kommer til at vinde Ballonen.

​Noget siger mig at han potentielt kan vinde den. Han bliver ved med at udvikle sit spil og viser dedikation og topprofessionelisme

​Og så er kåringen fransk. Messi skulle aldrig have haft den sidste gang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #693 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

elle44 post=150463 skrev: Er det virkelig så vigtigt med den højrekant? Hvad med 4-4-2. Hvorfor ikke bare bygge holdet op omkring Vini og Benz med Rodrygo og eventuelt en Nkunku som andenangriber.

Når vi nu ikke kan få det mest frygtindgydende angreb synes jeg man bør fokusere på midtbane og forsvar, i stedet for at hente en lappeløsning til den højrekant.


Fordi det er super vigtigt at være i overtal på den centrale midt - i en 4-4-2 vil vi altid være i undertal på midten, medmindre hele holdet er ekstremt løbevilligt... hvilket det ikke er.

Medmindre det er fordi du mener en 4-2-2-2... det kunne muligvis fungerer, omend det vil sætte store krav til vores backs, specielt offensivt, hvilket ville være... ja... mindre end optimalt med vores nuværende backs... lol.

Iøvrigt synes jeg ikke at det er en "lappe løsning" at man køber en spiller, som passer ind i det system man spiller, selvom spilleren så ikke lige var første valget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 10 måneder siden #694 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Det meldes at Tchouameni er Madrid spiller snart.

Upcoming talents
Castilla: Obrador, Marvel, Nico P, Palacios, Alvaro Rodriguez
Juvenil A: Jacobo, Joan Martínez, Fortea, Iker Bravo, Pol Fortuny
Juvenil B: Jose Antonio Reyes, Yáñez
Juvenil C: Ariel Nkoghe Ncara
Cadete B: Enzo Alves Vieira
Benjamin A: Balboa, David Sánchez Miralles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #695 af Steen
Besvaret af Steen på emne Den store transferrygte-tråd

9eren post=150467 skrev: Det meldes at Tchouameni er Madrid spiller snart.

​Det ville være en fænomenal transfer, men jeg tør ikke tro på Liverpool medierne endnu. Så vidt jeg kan se, så er der ingen spanske medier der melder om det, og de franske medier skrev tidligere, at han er enig med begge klubber og at han snart vil vælge hvilken af dem han skifter til. 
Et Liverpool skifte giver desværre bedre mening for ham, da han der ryger direkte ind i deres start 11, hvilket han ikke gør i Madrid. VM er lige rundt om hjørnet, så spilletid kommer til at påvirke valget enormt. 
Sidste redigering: 1 år 10 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 10 måneder siden #696 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=150460 skrev:

Ramos4 post=150459 skrev: Vinicius Jr. kommer til at vinde flere betydningsfulde titler end Skildpadden og vinder Ballon d'Or først.

​Titler, ja - men tvivler altså på, at Vini kommer til at vinde Ballonen.

​Vinicius viser en vanvittig dedikation til at forbedre sig selv. Han mangler stadig en del i spilforståelse og afslutninger men hans udvikling på de områder er stadig absurd, når man husker tilbage på bare sidste sæson. Hvis han udvikler sit spil yderligere de næste 2-3 år, selv i et mindre tempo, vil han være en balon kandidat. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum