Den store transferrygte-tråd

4 år 3 uger siden #925 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Achraf message to Florentino

Hvad foregår der? Børn, børn alle vegne. "Well, Tito Floren, cheer up"? Nu er jeg også glad for at Hakimi er langt væk fra den her klub. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 uger siden #926 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg stresser ikke over det. Hvis en spiller vil komme, så kommer han. Hvis ikke, må vi kigge efter andre.

It is what it is.

4 år 3 uger siden #927 af Petroleum

Ramos4 post=150745 skrev: Achraf message to Florentino

Hvad foregår der? Børn, børn alle vegne. "Well, Tito Floren, cheer up"? Nu er jeg også glad for at Hakimi er langt væk fra den her klub. 

Jeg synes ikke at han siger noget uværdigt eller provokerende. Ikke når man læser artiklen og hans andre udtalelser. Jeg ser dog stadig ikke Hakimi i klubben, men det er på grund af hans defensive mangler. 
I tillæg synes jeg ikke, at der går mere børn i det end vores egne spillere. Med alle de opslag på sociale medier fra dem, efter Mbappe fortalte om sin beslutning. Jeg elskede det, da jeg synes det er fint Kylian får lidt røg, men "vi" siger/gør sådan nogle ting, så er det vel også fair at "de" gør det samme? 

4 år 3 uger siden #928 af Bismo

​Det er virkelig en low class mentalitet de har i den klub. Direkte pinligt at være vidne til. 

4 år 3 uger siden #929 af Petroleum
​Nøj hvor jeg håber at vi napper Tchoumani (staves?) - også selvom det er for 80mioEUR. Vi må bare acceptere at priserne er deroppe for Real Madrid i dette transfervindue. Det samme skete for FC Putalona da de havde solgt Neymar. Og så skal vi altså have købt Nkunku og lejet/solgt Asensio. Mener dog Asensio har kontraktudløb snart, så mon ikke det skal være salg. Så kan Nkunku være HW sammen med Rodrygo for næste sæson. 

Mit optimale transfervindue ser således ud:

UD:
- Jovic (salg)
- Mariano (salg)
- Asensio (salg/leje)
- Brahim (salg)
- Mayoral (salg) 
- Mendy (salg)
- Kubo (udlej)
- Reiner (salg)
- Vallejo (salg)

IND:
- Tchoumeni (køb)
- Nkunku (køb)
- Marcelo (forlæng)
- Gutierrez (forfrem til 1. hold)
- Vinicius Tobias (forfrem til 1. hold) eller Odriozola
- Måske find en ung angriber der kan være i rotation med Nkunku på CF
- Ham det unge CB-talent fra Castilla (forfrem)

Så har vi:
                                                Courtois/Lunin

Carvajal/Odriozola (Tobias)     Nacho/Rüdiger    Ung Castilla/Militao      Alaba/Marcelo/Gutierrez

Valverde/Tchoumeni     Ceballos/Modric        Kroos/Casemiro/Camavinga

Rodrygo/Nkunku        Benz/Ungt talent          Vinicius/Hazard

Så må vi skaffe en ny CF næste sommer. Ellers er jeg ret godt tilfreds med resten, selvom Odriozola eller Tobias er lidt på vippen. Nacho kan også gå derud som backup og så kan Alaba være i midten, om nødvendigt. (Reece James næste sommer). 
Og hente Endrick næste sommer. 
Sidste redigering: 4 år 3 uger siden ved Petroleum.

4 år 3 uger siden #930 af Ramos4

Petroleum post=150747 skrev:

Jeg synes ikke at han siger noget uværdigt eller provokerende. Ikke når man læser artiklen og hans andre udtalelser. Jeg ser dog stadig ikke Hakimi i klubben, men det er på grund af hans defensive mangler. 
I tillæg synes jeg ikke, at der går mere børn i det end vores egne spillere. Med alle de opslag på sociale medier fra dem, efter Mbappe fortalte om sin beslutning. Jeg elskede det, da jeg synes det er fint Kylian får lidt røg, men "vi" siger/gør sådan nogle ting, så er det vel også fair at "de" gør det samme? 

​Jeg synes der er forskel på hvad 20-årige drenge gør indbyrdes og så på hvordan man taler til en klubpræsident, der er i 60’erne. Men det er måske bare mig.

Benzemas Tupac billede var lidt cringe :D Specielt fordi han ikke ville forklare det efterfølgende.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 år 3 uger siden #931 af Fondo_Sur

Jeg synes ikke at han siger noget uværdigt eller provokerende. Ikke når man læser artiklen og hans andre udtalelser. 

​På spansk siger han animo. Det er da lidt provokerende, selvom han bliver opildnet til at sige det i det der humoristiske talkshow. Unødvendig meget fokus på Florentino. 

De har ikke meget rygrad i den klub, og derfor slog Real Madrid deres superhold ud. 

4 år 3 uger siden #932 af Petroleum

Ramos4 post=150750 skrev:

​Jeg synes der er forskel på hvad 20-årige drenge gør indbyrdes og så på hvordan man taler til en klubpræsident, der er i 60’erne. Men det er måske bare mig.

Benzemas Tupac billede var lidt cringe :D Specielt fordi han ikke ville forklare det efterfølgende.

​Jeg synes sgu det er lidt nedern af Benzema, at han ikke tør at stå ved det. Alle ved hvad billedet handler om, så mand dig dog op. 
Men altså, både du, Ramos, og Fondo har nok også lidt ret. I hvert fald når man ser på hvem Achraf retter kommentaren til. Sådan burde der ikke blive talt til en præsident - men på den anden side, så er der virkelig også kommet mange bitre udtalelser og opslag fra det spanske efter misæren. 

4 år 3 uger siden #933 af El Siete
​Sadio Mane rygtes kraftigt til Bayern. Det scenarie skubber vel Salah længere væk fra os, da Liverpool ikke sælger begge, og åbner måske mere op for et salg af Gnabry til os, hvor Bild og andre også har bekræftet at RM nu er interesserede. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 år 3 uger siden #934 af Bismo
Rygtet om et køb af Leao giver absolut ingen mening! Vi har jo netop IKKE brug for endnu en venstrekant! Madrid pressen bliver ved med at tale om ham, som om han er den nye Mbappe. Fuldstændigt hovedløst køb. Det er forhåbentlig bare bullshit. 

Sidste redigering: 4 år 3 uger siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 år 3 uger siden #935 af Ramos4
Gnabry kan hvert fald spille højrekant. Nkunku virker også flexibel.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

4 år 3 uger siden #936 af Thomaskjensen
I min lille verden er der meget der taler for Gnabry.
OK pris 80-90
Perfekt alder
Perfekt position
Arbejdsom
Kommer fra den perfekte klub, jeg husker ingen der kommer fra München som ikke er blevet/bliver et ikon i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

Leveret af Kunena Forum