Den store transferrygte-tråd

2 år 5 måneder siden #949 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Petroleum post=150964 skrev: ​Nkunku on his future: “Paris is my home, my favorite club. I don't close any doors as of today. Everything is possible in football”. 

“It's nice to have the biggest clubs in the world interested in me. But it's also great to see that Leipzig are doing everything to keep me”.

hmm okay. Jeg gider ikke at have nkunku alligevel :) psg-freakshow

​Fuck ham så. Lad ham bare spilde sin tid i Fransk Qatar.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #950 af NadaMás
​Syntes ikke vi skal give Mbappé og PSG så meget magt, at vi ikke længere kan gå efter spillere fra Paris. PSG er vel ganske naturligt, deres favoritklub.

Hvis Nkunku kan forstærke holdet, og man kan nå til enighed med ham og Leipzig, så giver det jo mening. 
Hvis han ikke er interesseret, må han om det, men vi skal ikke udelukke spillere for tilhørsforhold.

En budkrig med PSG skal vi dog gerne være foruden.

2 år 5 måneder siden #951 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg forstår vitterligt ikke hvorfor folk er så interesserede i Nkunku anyways... jeg vil fandme have nogle flere spillere til truppen, som virkelig kan noget, så vi ikke kun har vini at give bolden til, og så skal han lave et eller andet... alt for nemt at lukke ned.

Vini - Darwin Nunez - Antony

Så har vi fandme et angreb der kan noget !
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Fondo_Sur

2 år 5 måneder siden #952 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Har lige læst at sæson 22/23 udover et VM i Qatar, potentielt kommer til at byde på lidt omkring 70 kampe...

Så kommer det til at give rigtig god mening at skrive med Tchouameni, selvom Kroos og Modric bliver. Der bliver rigeligt med spilletid til dem alle.
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved mohbar.

2 år 5 måneder siden #953 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Handle handle og handle, vi skal slet ikke ligge stille på det punkt. Isco har officielt meldt ud nu at han forlader Madrid.

Masser af kampe kræver en bred trup. Håber virkelig på at der allerede arbejdes i kulisserne ift Castilla også.

Galactico downfall version 2

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #954 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Det bliver godt nok underligt at se Isco og Marcelo i andre klubber. Men der er ikke så meget at sige til det, for tiden er kommet. Jeg håber at Isco tager sig sammen og lige viser hvad det faktisk er vi fik ud af ham da han var på toppen. Truppen er lidt tynd, og jeg ser ikke den naturlige erstatning fra Castilla for hverken Isco, Marcelo eller Bale hvis vi skal have noget kvalitet ind til bredden i en sæson som bliver meget belastet.

2 år 5 måneder siden #955 af Petroleum

Brylle post=150988 skrev: ​Det bliver godt nok underligt at se Isco og Marcelo i andre klubber. Men der er ikke så meget at sige til det, for tiden er kommet. Jeg håber at Isco tager sig sammen og lige viser hvad det faktisk er vi fik ud af ham da han var på toppen. Truppen er lidt tynd, og jeg ser ikke den naturlige erstatning fra Castilla for hverken Isco, Marcelo eller Bale hvis vi skal have noget kvalitet ind til bredden i en sæson som bliver meget belastet.

med ceballos mere på holdet og tchouameni ind, så er vi da fint besat på midten? Eventuelt blanco til at deltage.

Jeg ville virkelig ønske, at man smed gutierrez op på 1. holdet, solgte mendy og alaba ud som fast VB. Rudiger som CB sammen med Militao og/eller Nacho.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 5 måneder siden #956 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Petroleum post=150991 skrev:

Brylle post=150988 skrev: ​Det bliver godt nok underligt at se Isco og Marcelo i andre klubber. Men der er ikke så meget at sige til det, for tiden er kommet. Jeg håber at Isco tager sig sammen og lige viser hvad det faktisk er vi fik ud af ham da han var på toppen. Truppen er lidt tynd, og jeg ser ikke den naturlige erstatning fra Castilla for hverken Isco, Marcelo eller Bale hvis vi skal have noget kvalitet ind til bredden i en sæson som bliver meget belastet.

med ceballos mere på holdet og tchouameni ind, så er vi da fint besat på midten? Eventuelt blanco til at deltage.

Jeg ville virkelig ønske, at man smed gutierrez op på 1. holdet, solgte mendy og alaba ud som fast VB. Rudiger som CB sammen med Militao og/eller Nacho.

​Enig ift de ting du skriver.

Jeg synes dog at vi udover det som minimum mangler en virkelig hurtig og dribblestærk naturlig højrekant, så vi kan angribe for fuld blæs over begge kanter.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 5 måneder siden #957 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

​Vi er rimelig fint besat derinde ja. Det var mest med tanke på at Tchouameni endnu ikke er hentet. Men pga VM, hvor vi har rigtig mange spillere med, så ville jeg være på den sikre side og have en bred trup derinde. Jeg er ikke så sikker på Blanco. 

2 år 5 måneder siden #958 af madrid2000

​Jeg tror ikke Alaba gider at spille VB fast. Han vil gerne, hvis holdet har brug for en nødløsning, men jeg mener han har gjort det klart tidligere i hans karriere at han vil spille CB.

2 år 5 måneder siden #959 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Tror vi skal glemme tanken om Alaba på backen. Lad os hente Fran tilbage, til at konkurrere med Mendy.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

2 år 5 måneder siden #960 af NadaMás
​Meldingerne går på at Isco tager til Betis.
Hvis han kan genfinde bare lidt at det vi så fra ham i 16/17-sæsonen, bliver han en kæmpe gevinst for dem!

Har altid lidt haft et soft spot for ham, men det er nok fordi han kan være lige så vild som han kan være uduelig. 

Leveret af Kunena Forum