Den store transferrygte-tråd

2 måneder 2 uger siden #973 af NadaMás

mohbar post=151031 skrev:

9eren post=151027 skrev: Det ser ud til at Mariano bliver

​Klubben kan vel bare fotælle ham at han ikke bliver registreret til LA Liga, Copa, CL... og gøre alvor af det.

​Argh - Syntes sgu ikke at klubber skal gøre eksempler ud af deres spillere. Han lever trods alt op til sine kontraktlige forpligtelser. Skippede han træninger og kom for sent til kampbussen, så var det en anden sag. 
Men ja, tror det bedste vi kan håbe på er en lejeaftale hvor vi stadig betaler, mindst, halv løn. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #974 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=151032 skrev:

​Klubben kan vel bare fotælle ham at han ikke bliver registreret til LA Liga, Copa, CL... og gøre alvor af det.

​Argh - Syntes sgu ikke at klubber skal gøre eksempler ud af deres spillere. Han lever trods alt op til sine kontraktlige forpligtelser. Skippede han træninger og kom for sent til kampbussen, så var det en anden sag. 
Men ja, tror det bedste vi kan håbe på er en lejeaftale hvor vi stadig betaler, mindst, halv løn. 

​Men vi kan jo komme i en situation hvor der er 26 førsteholdsspillere. Og så synes jeg det er helt fair at sige "Du har fået at vide 3 sæsoner i streg, at du ikke har en fremtid i klubben, og nu har vi altså forstærket os med et stort antal spillere, så der er desværre ikke plads til dig. Derfor spiller du med Castilla fra nu" 

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 måneder 2 uger siden #975 af Zyconith
​Vi får åbenbart også konkurrence om Rafael Leao fra Man City, eftersigende er Guardiola varm på ham og de har påbegyndt forhandlingerne med AC Milan.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

2 måneder 2 uger siden #976 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Zyconith post=151034 skrev: ​Vi får åbenbart også konkurrence om Rafael Leao fra Man City, eftersigende er Guardiola varm på ham og de har påbegyndt forhandlingerne med AC Milan.

​Lad dem endelig købe ham !

Vi har intet at bruge ENDNU en venstrekant til...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed, The European Super League

2 måneder 2 uger siden #977 af NadaMás

Brylle post=151033 skrev:

​Men vi kan jo komme i en situation hvor der er 26 førsteholdsspillere. Og så synes jeg det er helt fair at sige "Du har fået at vide 3 sæsoner i streg, at du ikke har en fremtid i klubben, og nu har vi altså forstærket os med et stort antal spillere, så der er desværre ikke plads til dig. Derfor spiller du med Castilla fra nu" 

​Selvfølgelig en anden situation hvis det er tilfældet - Der er det jo bare svageste led. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

• 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Bandlyst
  • Bandlyst
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 måneder 2 uger siden #978 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Brylle post=151033 skrev:

​Mariano svarer, men jeg må ikke spille på Castilla og jeg vil gerne spille her min kontrakt ud!

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Antony, Endrick

2 måneder 2 uger siden #979 af Zyconith

Dragam post=151035 skrev:

Zyconith post=151034 skrev: ​Vi får åbenbart også konkurrence om Rafael Leao fra Man City, eftersigende er Guardiola varm på ham og de har påbegyndt forhandlingerne med AC Milan.

Han er jo genial da han jo netop kan spille alle tre positioner oppe foran. Super bevægelig ligesom vores nuværende angriber. Han er bare langt hurtigere og udfordrer succesfuldt langt mere sine modspillere direkte.

Og nå ja, 12 år yngre. 

Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Zyconith.

2 måneder 2 uger siden #980 af Dragam

Zyconith post=151038 skrev:

Han er jo genial da han jo netop kan spille alle tre positioner oppe foran. Super bevægelig ligesom vores nuværende angriber. Han er bare langt hurtigere og udfordrer succesfuldt langt mere sine modspillere direkte.

Og nå ja, 12 år yngre. 

​Højrebenet venstrekant, som "kan" spille alle positioner oppe foran... hvem lyder det som? Nå ja, Rodrygo...

Det er en TÅBELIG ide at købe en spiller til højrekant, som ikke er naturlig højrekant. 

Og udover det, så ser jeg ham ikke som særlig god, i særdeleshed ikke når han ikke har plads til at løbe dybt i... meget lidt flair, og ikke super teknisk dygtig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

2 måneder 2 uger siden #981 af Zyconith

Dragam post=151039 skrev:

Zyconith post=151038 skrev:

Og nå ja, 12 år yngre. 

​Højrebenet venstrekant, som "kan" spille alle positioner oppe foran... hvem lyder det som? Nå ja, Rodrygo...

Det er en TÅBELIG ide at købe en spiller til højrekant, som ikke er naturlig højrekant. 

Og udover det, så ser jeg ham ikke som særlig god, i særdeleshed ikke når han ikke har plads til at løbe dybt i... meget lidt flair, og ikke super teknisk dygtig.

Han er først og fremmest tiltænkt som supplement til Benz tænker jeg.

2 måneder 2 uger siden #982 af Zyconith
​Til højrekanten synes jeg man skal fortsat køre med Rodrygo, Asensio og Lucas Vazquez. De seneste meldinger siger Gnabry tilbage til Arsenal, ellers synes jeg han er en fed spiller, super attitude og kvalitet.

Evt. Bernardo Silva hvis Florentino føler for at sprænge banken.

Er jeg den eneste der synes Moise Kean er fed? Bliver interessant at følge hans udvikling de næste to år.

2 måneder 2 uger siden #983 af Dragam

Zyconith post=151043 skrev: ​Til højrekanten synes jeg man skal fortsat køre med Rodrygo, Asensio og Lucas Vazquez. De seneste meldinger siger Gnabry tilbage til Arsenal, ellers synes jeg han er en fed spiller, super attitude og kvalitet.

Evt. Bernardo Silva hvis Florentino føler for at sprænge banken.

Er jeg den eneste der synes Moise Kean er fed? Bliver interessant at følge hans udvikling de næste to år.

​Så du synes vi skal sprænge banken på en backup spiller, og omvendt intet gøre ved vores svageste position... fordi det giver super god mening.

Tror jeg er ret glad for, at det ikke er dig der står for Real Madrids transfer politik.

2 måneder 2 uger siden #984 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Den store transferrygte-tråd
Ved ikke om han er blevet nævnt herinde tidligere. Men hvad siger I til en “gratis” Dembele fra Barca. Kunne han brande højrekanten for os. Måske vores fantastiske lægestab kunne få styr på nogle af hans skader?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.