Den store transferrygte-tråd
Thomaskjensen post=150757 skrev: I min lille verden er der meget der taler for Gnabry.
OK pris 80-90
Perfekt alder
Perfekt position
Arbejdsom
Kommer fra den perfekte klub, jeg husker ingen der kommer fra München som ikke er blevet/bliver et ikon i klubben.
Vi skal under 80-90. Han har kun et år tilbage af kontrakten.
Resten kunne jeg ikke være mere enig i.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og hvad angår Rafael Leão, så begynder jeg simpelthen at græde hvis man køber ham. Nu har jeg set en del Milan kampe i den her sæson, og når jeg ser ham spille minder han mig om en mere offensiv udgave af Ferland Mendy. En lidt ranglet spiller, som ind imellem får lavet noget helt genialt med bolden, men langt oftere ser det mere tilfældigt end gennemtænkt ud, det han får lavet. Sådan nogle spillere har jeg ikke meget tiltro til på den lange bane må jeg nok indrømme. Slet ikke til 80-100 mio. €.
DC19
Jeg har kunnet regne mig frem til at han de sidste fire sæsone (ink. landskampe), har spillet 200 kampe.-#7- post=150759 skrev: Serge Gnabry virker udadtil som det perfekte køb. Han har kun et år tilbage af kontrakten, altså skulle prisen være overkommelig. Desuden har han en rigtig god alder, så Rodrygo stadigvæk ville få plads og tid til at udvikle sig. Og så er Gnabry tilmed bedst på højrekanten, modsat næsten alle andre vi er sat i forbindelse med. Og hans skadeshistorik er faktisk heller ikke det røde flag jeg oprindelig troede. Han har sjældent været ude i ret lang tid af gangen, og mange af hans "skader" har ifølge Transfermarkt været coronavirus-relateret.
Og hvad angår Rafael Leão, så begynder jeg simpelthen at græde hvis man køber ham. Nu har jeg set en del Milan kampe i den her sæson, og når jeg ser ham spille minder han mig om en mere offensiv udgave af Ferland Mendy. En lidt ranglet spiller, som ind imellem får lavet noget helt genialt med bolden, men langt oftere ser det mere tilfældigt end gennemtænkt ud, det han får lavet. Sådan nogle spillere har jeg ikke meget tiltro til på den lange bane må jeg nok indrømme. Slet ikke til 80-100 mio. €.
Så der er absolut intet i det, der indikerer at han er særligt skadesplaget - Omend han da helt sikkert har misset kampe.
Tænker at han klart er den der ligger mest til højreskøjten. Han har nogle af de samme kvaliteter man ville få i en Mbappé, selvfølgelig på et lidt lavere niveau - Men hans output er gangske fornuftigt, og man får med ham også truslen fra højre siden af.
Rafael Leao ville virkelig være en forbier. Som så mange andre herinde nævner, skal vi ikke have en ny venstre fløj.
- 9eren
- Gæst
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
“That’s my goal: be part of Real Madrid team next season”, he added to Onda Cero.
Ligeledes ønsker Marcelo og Hazard også at blive.
Så er fremtiden sikret :-)
Jamen det er bare dejligt.Raul7-2880 post=150768 skrev: Álvaro Odriozola confirms he’s now coming back at Real Madrid: “I’m not staying at Fiorentina. My time there was great but I’m now ready for Real Madrid”. ⚪️ #RealMadrid
“That’s my goal: be part of Real Madrid team next season”, he added to Onda Cero.
Ligeledes ønsker Marcelo og Hazard også at blive.
Så er fremtiden sikret :-)
Tænker at Marcelo bare skal have afvide, at vi giver ham en god afskedsceremoni, men at han ikke kan få lov at forsætte.
Hazard har jeg aldrig regnet med ville forlade os denne sommer, omend det ville være at foretrække.
Odriozola kan vel, hvis han ingen vejene vil, blive 3. valg, og så satse på Carvajal og Tobias Vinicius.
Ellers er det selvfølgelig bare vigtigt at vi kommer af med Mariano og/eller Jovic, Ceballos og Vallejo - Foruden Bale, Isco og Marcelo.
Syntes ikke vi skal sælge Asensio, men selvfølgelig være ærlige om at han ikke er selvskrevet til start 11’er. Så må han selv tage stilling til, om det er noget han er interesseret i.
Ind:
Nkunku/Gnabry
Tchouameni
Fran Garcia
Hvis man sælger Mariano, Jovic og Asensio, kan man måske godt forsvare at hente både Nkunku og Gnabry.
Så hedder angrebet:
Vini/Hazard, Benz/Nkunku, Gnabry/Rodrygo. Det er nok lidt af et overkill...
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Dog kender jeg ikke specielt meget til Nkunku, ud over det som står på transfermarkt og lidt youtube, virker spændende, og god alder.
Vini/Rodrigo, Benz/Nkunku, Gnabry/Rodrigo/Fede.
Tror bestemt ikke at Hazard har farten til at spille på kanten længere, ja jeg kan slet ikke se hvor han skulle passe ind på holdet længere.
Jeg håber naturligvis jeg har fejl igen her...
Der bliver festet i aften, men i morgen er man tilbage i arbejdstøjet igen :) Jeg tror også vi ser Tchouameni, som første signing, en af de kommende dage.Petroleum post=150958 skrev: er det så i morgen at vi køber tchouameni?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
Hehe, jo jo, men den har jo været sikker længe :) Tchouameni som næste signing, så.9eren post=150961 skrev: Rüdiger først er jeg ret sikker på.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
“It's nice to have the biggest clubs in the world interested in me. But it's also great to see that Leipzig are doing everything to keep me”.
hmm okay. Jeg gider ikke at have nkunku alligevel :) psg-freakshow