Den store transferrygte-tråd
Den er så godt som officiel at han skifter til psg for at spille sammen med hans ven mbappe.Dybbøl post=151045 skrev: Ved ikke om han er blevet nævnt herinde tidligere. Men hvad siger I til en “gratis” Dembele fra Barca. Kunne han brande højrekanten for os. Måske vores fantastiske lægestab kunne få styr på nogle af hans skader?
Iøvrigt ville jeg ikke ønske ham til Real Madrid uanset hvad.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ingen tvivl om, at han vil være en klasse spiller at få signet.Real HWL post=151047 skrev: Spændende om vi får lukket handlen med Tchouameni i den her uge. Real og Monaco skulle være tæt på at nærme sig hinanden om prisen, som PSG selvfølgelig prøver at presse op.
Spørgsmålet er så hvordan man løser den mellem ham og Casemiro.
Dragam post=151048 skrev:
Ingen tvivl om, at han vil være en klasse spiller at få signet.Real HWL post=151047 skrev: Spændende om vi får lukket handlen med Tchouameni i den her uge. Real og Monaco skulle være tæt på at nærme sig hinanden om prisen, som PSG selvfølgelig prøver at presse op.
Er vi ikke bare snart der, at den bedste spiller? Præcis ligesom med Kroos og Modric. Sidstnævnte levere stadig, og han er "heldig" i og med alle andre alternativer ligger dybere end ham på banen. Jeg kan bare ikke se hvorfor en spiller som Casemiro skal fredes når han de sidste 2 sæsoner har været vores klart dårligste midtbanespiller, og i hele denne sæson har han jo været direkte dårlig.
Det eneste jeg frygter ved at Tchouameni kommer er, at vi nu står med markant andre spillere til at tage overfor Kroos og Modric. Kroos under Ancelotti giver meget lidt mening, fordi vi spiller på modstanderens primisser, og Kroos ikke har en chance for at sætte sit præg på kampen. Alene Ancelotti's ord efter Chl finalen, hvor han siger det ikke gav mening for ham, at spille den op nedefra på grund af Liverpool's pres gør jo, at Kroos medmindre meget ændre sig til næste sæson nok ikke spiller op til hans ellers høje niveau.
Jeg er klar fortaler for et køb af ham uanset pris alene fordi det forhåbentlig betyder et "farvel" til Casemiro, som jeg alle dage egentlig aldrig har været stor fan af.
Med Tchouameni giver det nogle flere muligheder, og hans fysik og mobilitet gør måske også, at vi kan begynde at spille mere offensivt. Jeg har stadig en drøm om, at få Hazard ind som 10'er i mellemrummet, men det er nok kun mig :)
Egentlig har jeg altid håbet på man gik med Camavinga som 6'er. Har i årevis savnet en 6'er, som man trygt kan give bolden uden at få stres. Camavinga som 6'er, Valverde som 8'er og Modric som 10'er kunne jeg godt tænke mig at se prøvet sammen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Lad dem endelig købe ham.... men gud hvor ville jeg ønske at de ikke havde råd. Olieligaen er i gang med at ødelægge den smukke sport hvor det ikke gør nogen forskel hvor meget man vinder eller taber, fordi pengene kommer ikke fra titler og at have en fanbase.Dragam post=151035 skrev:
Lad dem endelig købe ham !Zyconith post=151034 skrev: Vi får åbenbart også konkurrence om Rafael Leao fra Man City, eftersigende er Guardiola varm på ham og de har påbegyndt forhandlingerne med AC Milan.
Vi har intet at bruge ENDNU en venstrekant til...
Bellingham Camavinga Tchouameni
Dragam post=151048 skrev:
Jamen jeg håber man løser det ved at Tchoumeni spiller og Casemiro ryger på bænken :D
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Leao fra Milan derimod...sheeesh.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Salah bliver og Nkunku er Paris-fanboy, så vi er vel nede på at mulighederne hedder Gnabry. Ham tror jeg trods alt vi har heeelt for os selv ;) Udover Arsenal, men hvis han hellere vil tilbage til dem, så fair nok.Real HWL post=151058 skrev: Håber bare interessen i Leao er for at narre fjenden (PSG) Det virker som om de bare skal gøre livet surt for os den her sommer.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 post=151061 skrev:
Salah bliver og Nkunku er Paris-fanboy, så vi er vel nede på at mulighederne hedder Gnabry. Ham tror jeg trods alt vi har heeelt for os selv ;) Udover Arsenal, men hvis han hellere vil tilbage til dem, så fair nok.Real HWL post=151058 skrev: Håber bare interessen i Leao er for at narre fjenden (PSG) Det virker som om de bare skal gøre livet surt for os den her sommer.
Hmm, Gnabry!! Altså han er langt fra min favorit, men okay det kan vel gå an. Tvivler bare på Bayern både går af med Lewandowski og Gnabry i samme transfervindue. Jeg gider ingen panik køb, så hellere bruge Rodrygo eller Valverde på den højrekant. Hvad med en spiller som Yéremy Pino? Syntes han ser spændende ud.
Nej, der er en del andre muligheder.Ramos4 post=151061 skrev:
Antony (som jeg selv hælder mod), Raphinha mv.