Sæson 2022-2023

1 år 2 måneder siden #493 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Lars1991 post=157564 skrev: ​Her et halvt år efter vi snakkede om hvem vi skulle købe til den højre-kant, kan man godt argumentere for at vi gjorde det rigtige. Gnabry, Salah, Raphina, Antony.. der er ingen af dem der har haft særlige gode sæsoner indtil videre. Måske med undtagelse af Gnabry (ud fra stats, ser ikke Bundesliga), men han så til gengæld ikke fremragende ud til VM.
Ikke at Rodrygo har været særlig god, efter en ellers ret god start, men han har vel været bedre end de andre brasilianere som minimum.. Og ville ikke give stor mening at punge op for nogle af de 4 med alles præstationer in mente. 

Hvem er det vi skal gå efter, hvis vi ikke kan få Mbappe? Og Arribas ikke må prøve? Er der kommet nogle nye kanter frem eller nogen jeg har glemt? Som er bedst med udgangspunkt i højre side!

​Nu ikke fordi jeg synes Rodrygo skal have saerlig stor ros hvad angaar hoejre kanten, men giver dig helt ret i at de 4 andre ikke havde vaeret pengene vaerd. Jeg var selv fortaler for Gnabry i sommers (af mangel paa bedre) med tanken om at han maaske kunne erhverves "billigt", men set i bakspejlet er jeg glad for man ikke gjorde det.

(Lol ved kommentaren om at Arribas ikke maa proeve :D

Jeg synes det afhaenger lidt af hvad man goer paa de andre positioner. Hvis man erstatter Ceballos med Belligham og forlaenger med baade Toni og Modric, saa er der stadig mulighed for at spille Fede paa hoejre som imo var en stor succes i efteraaret, MEN det kraever saa tilgengaeld en investering paa hoejre backen, saa Fede kan faa hjaelp baade i offensiven, men ogsaa skal bruge faerre kraefter paa konstant at spille wing-back i defensiven.

Dermed ikke sagt at der ikke findes andre loesningner, men hvis man koeber rigtigt ind til midtbanen og hoejre back'en, saa synes jeg ikke hoejre kanten er saa alt afgoerende i og med vi har Fede, saa vil jeg hellere bruge penge paa CF pladsen da denne season tydeligt har vist os at kun have Benz som front angriber er en kaempe fejl, der skal bredde til paa den plads.

Modsat kan man ogsaa argumentere for at man endegyldigt spiller Fede ind paa midtbanen (sammen med Tchou og Belly) og i saa fald skal der en loesning til i hoejre, men synes bare der er meget faa spillere som har det vi staar og mangler og ikke er i deres karrieres efteraar.
- Der er en spiller som Saka, men her synes jeg bare hans anslaaede pris (100mio) er langt over hvad jeg mener man faar for pengene.
- Chiesa er paa vej tilbage fra an lang skades pause, at koebe ham til sommer ville vaere en stor risiko.
- Saa er der en spiller som Sancho, som ikke har slaaet til i United. Han er hovedsageligt Venstre Wing, men har ogsaa spillet (og praesteret, 65 G/A i 85 kampe) paa hoejre kanten, saa hvis United nu staar i den situation at de bare gerne vil af med ham, saa er han maaske ikke helt dum (til den rigtige pris), men det er lang fra en droemme spiller vi snakker om, men mere en mulighed i mangel paa bedre alternativer.

Og ellers saa er der den sidste mulighed at man aendre formation og gaar vaek fra 433, men det sker nok ikke lige foreloebigt.

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #494 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
​Nej tak til Sterling! Han er om noget en hadespiller efter han både har slået Real Madrid og Danmark ud ved at dive/skuespille sig til straffespark. Finder nærmest hellere en anden hobby end at se ham i en Real Madrid trøje.

Saka skal man helt sikkert passe på med. Det går rigtig godt for Arsenal lige nu og så ser alle deres spillere også bedre ud, det altid en farlig fælde. Hvis man kunne få ham på kontraktudløb ville det være noget andet, men som i begge siger.. han er dyr.

Chiesa har jeg selv været lun på, men hans skader er bekymrende. Og så det jo ikke fordi han er en spektakulær spiller alligevel. Men man kan da holde øje!

Sancho bøvler eftersigende med mentale problemer og det jo en ærlig sag, men ved ikke om et skridt til Real Madrid er det rigtige så, en klub der før har knækket spillere.

Hvis vi nu siger, at Tobias er den nye Marcelo på højreback, så kan jeg faktisk godt se Valverde på kanten. Men jeg synes netop det kræver at der er en back med ekstraordinære offensive kvaliteter bag ham, som kan komme løbende (og som han så også kan dække af for). Det ville også gøre plads til både Cama og Bellingham på midten (hvis den ene slår til og den anden købes :DD). Det er vel enten det eller Rodrygo, der giver mest mening som der ser ud lige nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 måneder siden #495 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Sikke noget hø. Alaba er blevet skadet igen og skal bruge ekstra tid til at komme tilbage. Har Pintus fået en 22 årig kæreste?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #496 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæson 2022-2023

9eren post=157820 skrev: Sikke noget hø. Alaba er blevet skadet igen og skal bruge ekstra tid til at komme tilbage. Har Pintus fået en 22 årig kæreste?

​Nacho meldes også skadet nogle steder. Hvilket efterlader os med blot Militao, Rudiger og Odriozola. Ved ikke om Vallejo stadig lever - han er vel også skadet? 
Så få hentet Fran hjem til weekenden tak og lad halvdelen af fanbasens vådeste drøm gå i opfyldelse og spil giv Vinicius Tobias spilletid. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #497 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023

Mathiaska post=157825 skrev:

9eren post=157820 skrev: Sikke noget hø. Alaba er blevet skadet igen og skal bruge ekstra tid til at komme tilbage. Har Pintus fået en 22 årig kæreste?

​Nacho meldes også skadet nogle steder. Hvilket efterlader os med blot Militao, Rudiger og Odriozola. Ved ikke om Vallejo stadig lever - han er vel også skadet? 
Så få hentet Fran hjem til weekenden tak og lad halvdelen af fanbasens vådeste drøm gå i opfyldelse og spil giv Vinicius Tobias spilletid. 

​Jeg kan ikke huske om det var en af Madrid spam siderne på twitter eller Fabrizio der skrev det, men umiddelbart var tanken at hente Fran Garcia nu, leje ham ud indtil sommer og så derefter lade ham tiltræde så man ikke svækker Rayo det næste halve år. Sympatisk tanke og sikkert også med henblik på at man ser ud til at have fået et godt samarbejde ud af det og sikkert skal have den mulighed igen. Men det fortæller måske at han ikke bliver en løsning lige nu. 

Det kan dog være at disse skader fremskynder processen og så skal han jo bare ind i varmen hurtigst muligt hvis man kan finde frem til den aftale. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 måneder siden #498 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #499 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Sæson 2022-2023
Iflg Sky Sport vil Tuchel heller træne Real eller Barca end en anden PL klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #500 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2022-2023
​Læste på en udenlandsk Real Madrid fan side at Valverde og hans kone mistede deres barn kort efter VM. Hvis det er tilfældet, så kan jeg godt forstå han er en skygge af sig selv lige for tiden. Er der nogen her på Madridista der kan bekrafte om det er rigtigt? 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #501 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 2022-2023
Jeg har desværre også læst nyheden omkring Valverde og hans hustru Mina skulle have mistet deres ufødte barn i starten af januar. 

Mina skulle også selv have bekræftet dette på hendes Instagram profil. 

Alt mulig styrke og kærlighed til parret og deres 3 årig søn. Må de få deres ønske opfyldt igen snarest om en lille baby mere. 

Imponerende at du har været på banen så hurtigt efter ulykken Valverde. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #502 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæson 2022-2023
​Det er et rygte, som er opstået på de sociale medier i forbindelse med et opslag fra Mina Bonino efter Super Cup-nederlaget til Barcelona. 

Her skriver hun noget om, at de lige har gennemlevet den hårdeste uge og at der nu venter et hårdt arbejde.

Det er blevet tolket som om, at hun har mistet sit barn.

Men de har ikke meldt noget officielt ud om det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 1 måned siden #503 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Fin start opstilling i dag. Ceballos inde og Rodrygo

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #504 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2022-2023
Jeg håber ved gud at Real Madrid har været i kontakt med Mendes omkring Joao Cancelo. Verdens bedste højreback skal simpelthen ikke til Bayern Munchen hvis vi har en chance. 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce