Sæson 2022-2023

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 måneder siden #481 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Det er januar måned. Vi har jo ikke været gode i januar måned altid. Vi er kun 3 points efter Barcelona, har vundet den europæiske supercup. Er i den spanske supercup finale fortjent selvom det var en mindre god kamp.

Det er for tidligt at konkludere noget. Jeg har solgt holdet mange gange i januar måned, men er dog heldigvis blevet klogere!

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 2 måneder siden #482 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 2022-2023
Hvad siger I til Osihemen? Vi mangler en angriber, han er god. Passer han til Real?

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #483 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2022-2023
​Han spillede super igår. Gad godt at se Real Madrid på udebane mod Napoli lige nu. De var skræmmende stærke.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #484 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023
Vanvittigt at Camavinga starter igen efter de sidste to rædselskampe fra hans side. Vi har Castilla spillere, der er klart bedre på bolden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #485 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæson 2022-2023

Madridista02 post=157269 skrev: Hvad siger I til Osihemen? Vi mangler en angriber, han er god. Passer han til Real?

​Træls at vi ikke hentede Ronaldo. Udover hans mål, så vil han bidrage med en vindermentalitet der i høj grad mangler!
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 måneder siden #486 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Ceballos fortjener altså chancen efter i går. Jeg er ikke ude på at kritisere Kroos, men det er bemærkelsesværdigt at han bliver taget ud igen. Der er altså ikke meget fremadrettet spil fra hans side. Ceballos kom ind med et meget mere direkte spil og er bag alle 3 mål.

Og tilbage til det med den spanske del i truppen. Vi skal have flere spaniere på banen. Det giver altså noget mere energisk spil og fight.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #487 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæson 2022-2023

Fondo_Sur post=157434 skrev: Vanvittigt at Camavinga starter igen efter de sidste to rædselskampe fra hans side. Vi har Castilla spillere, der er klart bedre på bolden.


Det ville være vanvittigt ikke at vise en af klubbens største talenter tillid i modgang. Tænk hvis Solari havde vendt Vini ryggen, for det havde dælme været nemt med nogle til tider tåkrummende præstationer.

Jeg er stolt af at Carlo startede ham igen og han spillede en god kamp - og var desuden rigtig god på bolden.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 år 2 måneder siden #488 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Flere af vores Castilla spillere har trænet med første holdet i dag.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Juanlu, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Rafa Marin, Leny Yoro, (Florian Wirtz).

RM TV Über alles

Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #489 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023

Mathiaska post=157543 skrev:

Fondo_Sur post=157434 skrev: Vanvittigt at Camavinga starter igen efter de sidste to rædselskampe fra hans side. Vi har Castilla spillere, der er klart bedre på bolden.


Det ville være vanvittigt ikke at vise en af klubbens største talenter tillid i modgang. Tænk hvis Solari havde vendt Vini ryggen, for det havde dælme været nemt med nogle til tider tåkrummende præstationer.

Jeg er stolt af at Carlo startede ham igen og han spillede en god kamp - og var desuden rigtig god på bolden.

​Jeg har sku altid troet på Vini, men placerer lige nu Camavinga i samme kategori som Royston Drenthe. Men du har ret i, at klubbens kultur med ikke at være reaktionær er godt for de unges udvikling. Hvis man altså er blandt de unge der satses på. Og det er Camavinga tydeligvis. Om det giver mening i dette tilfælde må tiden vise. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #490 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Fran Garcia

Sounds good to me!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #491 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
​Her et halvt år efter vi snakkede om hvem vi skulle købe til den højre-kant, kan man godt argumentere for at vi gjorde det rigtige. Gnabry, Salah, Raphina, Antony.. der er ingen af dem der har haft særlige gode sæsoner indtil videre. Måske med undtagelse af Gnabry (ud fra stats, ser ikke Bundesliga), men han så til gengæld ikke fremragende ud til VM.
Ikke at Rodrygo har været særlig god, efter en ellers ret god start, men han har vel været bedre end de andre brasilianere som minimum.. Og ville ikke give stor mening at punge op for nogle af de 4 med alles præstationer in mente. 

Hvem er det vi skal gå efter, hvis vi ikke kan få Mbappe? Og Arribas ikke må prøve? Er der kommet nogle nye kanter frem eller nogen jeg har glemt? Som er bedst med udgangspunkt i højre side!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #492 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Lars1991 post=157564 skrev: ​Her et halvt år efter vi snakkede om hvem vi skulle købe til den højre-kant, kan man godt argumentere for at vi gjorde det rigtige. Gnabry, Salah, Raphina, Antony.. der er ingen af dem der har haft særlige gode sæsoner indtil videre. Måske med undtagelse af Gnabry (ud fra stats, ser ikke Bundesliga), men han så til gengæld ikke fremragende ud til VM.
Ikke at Rodrygo har været særlig god, efter en ellers ret god start, men han har vel været bedre end de andre brasilianere som minimum.. Og ville ikke give stor mening at punge op for nogle af de 4 med alles præstationer in mente. 

Hvem er det vi skal gå efter, hvis vi ikke kan få Mbappe? Og Arribas ikke må prøve? Er der kommet nogle nye kanter frem eller nogen jeg har glemt? Som er bedst med udgangspunkt i højre side!

​Chelsea skal nok til at sælge ud, så Sterling er måske et bud.
Ellers synes jeg Saka er ret god. Men det er selvfølgelig kun baseret på 1 sæson eller sådan noget.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce