Sæson 2022-2023
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Real Madrid TV, snakker som jeg forstår det om kampen i studie, altså under kampen. Ret uinteressant om man ikke kan Spansk som jeg.
Ellers er det "La 1 de RTVE" eller "RTVE Play", gætter det er Spanske kanaler.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Bliver naturligvis bare en kamp hvor 1 hold forsvare med en 4-1-4-1, tror man skulle smide lidt mønt på at der kommer mindst 21 indlæg :(
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Jeg saa folk der stillede spoergsmaal ved hvorfor Tobias ikke var med iaften, men vel lidt det samme man maaske taenker med ham. Nu ved jeg ikke hvor godt han goer det til dagligt, men han har kun vaeret i Spanien i 6 maaneder og er 18 aar gammel, maaske meget klogt ikke at smide ham for loeverne endnu, selvom guderne skal vide man godt kunne bruge noget mere kvalitet paa hoejre back (nu ved jeg dog ikke om han faktisk er bedre end vores alternativer eller ej endnu)9eren post=157012 skrev: Lidt for tidligt at smide Bruno på første holdet. Måske ska han lejes ud
Donde está la biblioteca?
Hvis vi spiller Lucas som fløj, tager han så blot spilletid fra en anden ung spiller.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Iker Bravo er altså kun 17-18 år
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
- Administrationen
-
- Administrator
-
Er han ikke stort set fast mand hver gang?FranciscoISCO post=157016 skrev: Tobias fylder 19 om halvanden måned og har knapt nok spillet for Castilla i et halvt år. Tænker nu stadig der er tålmodighed med, om man virkelig satser på ham
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
- Administrationen
-
- Administrator
-
ah, misforstod. Troede at du mente at han ikke havde fået spilletid på Castilla i det seneste halve år.FranciscoISCO post=157022 skrev: Jo, det var mere ift. at komme på førsteholdet på sigt :)